  • Data: 2019-02-14 16:47:33
    Temat: Re: Kontrasty...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 lutego 2019 16:26:21 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Właśnie dziś kupiłem pomarańcze w Biedronce, płacąc voucherem. :)
    > Mój pierwszy raz -- zwykle długo pamiętamy ten pierwszy raz...

    Masz szczęście, że nie był to pierwszy raz kasjera/kasjerki.
    Mój pierwszy raz zakończył się failem, nikt w całym sklepie (a to nie byle jaki
    biedronek był, tylko jeden z trzech, w których przeprowadzano pilot płatności kartami
    - do dziś pamiętam) nie wiedział, jak się tym płaci.
    Musiałem zadzwonić na biedronkową infolinię i poznać magię działania przycisku "PLU"
    - i potem mogłem już szkolić...