  • Data: 2019-02-17 00:31:46
    Temat: Re: Kontrasty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q441ar$vf4$...@n...news.atman.pl

    > Honorowo spłacę im te 712 z groszami...

    https://www.cda.pl/video/2809447fe

    Motto owego ,,honoru''? -- ..szybciej zjemy
    nasze dzieci niż zwrócimy cudze pieniądze''.

    Honor Prizzich
    1:53 <-- polecam
    https://vdownloader.com <-- też polecam
    1:58 <-- mniej cierpliwym
    1:46 <-- motto

    Jak wiele innych -- najpierw poznałem książkę, później obejrzałem film...
    Z jakiegoś (nieznanego mi) powodu utknął mi w pamięci ów honor
    i ,,Lot nad kukułczym gniazdem''... Lot obejrzałem pierwszy raz
    w kinie nad Empikiem, tuż obok przystanku autobusowego, na
    który wyskoczyłem z jadącego autobusu -- drzwi były otwarte,
    gdyż było gorąco... Często tak wysiadałem i czasami ;) tak
    wsiadałem. Wsiadanie jest trudniejsze -- kierowca nie może
    nijak ukarać tego, kto wyskoczył...

    W obu filmach gra ten sam aktor, ale nie dlatego to zapamiętałem.
    Książki poznawałem powoli, zaś filmy -- w ciągu paru godzin...
    Mając kilkanaście lat, ekscytowałem się możliwością przeżycia
    w krótkim czasie tego, co poznawałem miesiącami, słuchając
    codziennych czytanek radiowych, jako że książki te najpierw
    trafiły do mnie z radia...

    Teraz mogę wyjaśnić, co znaczy ,,Honorowo spłacę'',
    bo już mam sprawny samochód?... (nie jestem
    w wymuszonej sytuacji, nie jestem dociskany...)
    Jeszcze nie mogę -- nie zrealizowałem voucheru w pełni. ;)

    BTW samochodu -- sfajczył się alternator.
    Co najmniej od końca marca ubr. jeździłem z tykającą bombką...
    28 marca ubr. odnotowałem dziwny szum (dobiegający z okolic
    alternatora właśnie) znany mi z hamowania metra...

    BTW vouchera -- 3 razy płaciłem. Ostatnim razem był drobny problem.

    Wydałem nieco ponad 75%.

    > Mogłem kupić mleko? Po 175 groszy? Straszna drożyzna!!!
    > W Lidlu mleko schodzi poniżej 150 gr. za litr...

    > [nie mogłem z innego powodu]

    Kupiłem -- mając Biedronkę obok warsztatu...
    24 litry za 42 plny.

    -=-

    Nie gniewaj się z -- wiele straciłem, spłacając cudze długi, dlatego
    niezbyt mocno szanuję niesumiennych dłużników, zaś banki lubię, bo
    nie tylko dobrze mnie traktują w powszechnym absurdolandzie, ale także
    karmią/płacą_mi, by nieco odsunąć w czasie me zejście z tego świata...

    Oczywiście są wyjątki -- nie lubię PeKaO i Santander.
    [ogólnie -- nie przepadam za złodziejami]

    Aby rozjaśnić -- Santander nie ,,ujawnił'' dowodu, będącego podstawą
    niewypłacenia mojej matce 400 pln.

    Oba banki związane są z obecną władzą RP.

    --