  • 1. Data: 2019-02-01 20:39:19
    Temat: Re: Kontrasty...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Miało iść na banki...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q3270u$ee3$...@n...news.atman.pl

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 2. Data: 2019-02-01 23:27:37
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q3279f$ekn$...@n...news.atman.pl

    http://www.eneuel.w.duna.pl/wyciagi/24012019.png

    Pod pismem podpisała się Pani Anna Mansfeld.
    (to dla potomności -- inni ;) mogę kliknąć,
    aby poznać treść, w tym i nazwisko, które
    wykorzystam nieco niżej)

    Sytuacja patowa ;) jak z sądów RP...

    https://www.youtube.com/watch?v=cpRTWUbbCzk

    Takich filmów jest bardzo dużo...
    Dorośli ludzie (niby dorośli) usiłują budować coś
    bez podstaw. Czyżby wierzyli w ,,prawo lewitacji''? ;)

    -=-

    Pani Anno Mansfeld -- budowanie pozbawione podstaw jest niewiele
    warte. Apeluję do Pani rozsądku: ,,proszę o przedłożenie dowodu
    złożenia sprzeciwu wobec działań marketingowych!''.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-02-05 22:13:22
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q3279f$ekn$...@n...news.atman.pl

    27 stycznia br. aktywacja plastyku, 28 stycznia wydanie ~230 pln,
    do dziś (do 05 lutego br.) wydanie niemal 650 pln -- szybkość
    za szybkkość. :)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 4. Data: 2019-02-05 22:29:53
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Trzeba było chwilę pomarudzić i daliby 300 do biedronka - na raz trwają dwie promocje
    ;P
    I tak jest dobrze, poprzednio były trzy - ze 100, 200 i 300zł...

  • 5. Data: 2019-02-05 22:56:17
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 7...@g...co

    : Trzeba było chwilę pomarudzić i daliby 300 do biedronka

    Nie jestem pazerny. ;)
    Dają teraz też jakiś smartfon.
    (ale więcej trzeba wydać)
    Mogę wziąć kredytówkę sobie.

    : na raz trwają dwie promocje ;P
    : I tak jest dobrze, poprzednio były trzy - ze 100, 200 i 300zł...

    Kiedyś dawali 800 pln -- w gotówce!

    -=-

    Już wydałem nie 650, ale 670 bez paru pln.
    Szkoda, że nie mogę zapłacić OC (do 09 lutego) kredytówką...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 6. Data: 2019-02-14 16:26:14
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" q3cu9n$sh3$...@n...news.atman.pl

    > 27 stycznia br. aktywacja plastyku, 28 stycznia wydanie ~230 pln,
    > do dziś (do 05 lutego br.) wydanie niemal 650 pln -- szybkość
    > za szybkkość. :)

    Miłe złego początki... A koniec straszny!!! Wydałem plastykiem
    712 pln z groszami i myślałem, że to koniec... Tymczasem dziś
    zbudził mnie SMS... Okazuje się, że Citi... BEZCZELNIE życzy
    sobie zwrócenia tych pieniędzy!!! Skandal!!! Co za krwiopijcy!!!
    Kto daje i zabiera -- ten się w piekle poniewiera!!!

    I jeszcze mam cieszyć się, że bez odsetek!?!

    Potrzebny mi prawnik!!! To BANKSTERYZACJA!!!
    To skandal!!!

    [jednak z ma rację!!!]

    Tacy mili, tacy rzekomo bezproblemowi...
    Wydaj 200... Wydaj...
    Wydałem ponad 712 i myślałem, że to koniec!!!
    Citi każe mi teraz to spłacić!!!!
    Co za ludzie!!!

    [Laptop się psuje... Ale jakoś dziwnie...
    Chyba chłodzenie?...
    Z klawiatury wydobywa się piana?...
    A nie... To z moich ust ścieka...]

    Nic to -- jakoś to będzie!
    Honorowo spłacę im te 712 z groszami...

    -=-

    Właśnie dziś kupiłem pomarańcze w Biedronce, płacąc voucherem. :)
    Mój pierwszy raz -- zwykle długo pamiętamy ten pierwszy raz...
    Voucher ważny do końca stycznia 2020 r.
    Brak zaokrągleń -- pomarańcze kosztowały
    4,59 pln i tyle zeszło co do grosza...

    Mogłem kupić mleko? Po 175 groszy? Straszna drożyzna!!!
    W Lidlu mleko schodzi poniżej 150 gr. za litr...

    [nie mogłem z innego powodu]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 7. Data: 2019-02-14 16:47:33
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 14 lutego 2019 16:26:21 UTC+1 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:

    > Właśnie dziś kupiłem pomarańcze w Biedronce, płacąc voucherem. :)
    > Mój pierwszy raz -- zwykle długo pamiętamy ten pierwszy raz...

    Masz szczęście, że nie był to pierwszy raz kasjera/kasjerki.
    Mój pierwszy raz zakończył się failem, nikt w całym sklepie (a to nie byle jaki
    biedronek był, tylko jeden z trzech, w których przeprowadzano pilot płatności kartami
    - do dziś pamiętam) nie wiedział, jak się tym płaci.
    Musiałem zadzwonić na biedronkową infolinię i poznać magię działania przycisku "PLU"
    - i potem mogłem już szkolić...

  • 8. Data: 2019-02-14 18:49:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2019 16:26:14 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):
> [...]
    > sobie zwrócenia tych pieniędzy!!! Skandal!!! Co za krwiopijcy!!!
    > Kto daje i zabiera -- ten się w piekle poniewiera!!!

    Cos chyba zle przeczytales - uprzejmie prosi i wcale nie naciska.

    > I jeszcze mam cieszyć się, że bez odsetek!?!

    Ne plac - Citek sie ucieszy.
    Bo w interesie Citka jest, zeby bylo z odsetkami :-)

    Alez tylko 71 ... w tym miesiacu :-)

    J.

  • 9. Data: 2019-02-15 02:19:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1090bsel1cxkx$....@4...net

    > Cos chyba zle przeczytales - uprzejmie prosi i wcale nie naciska.

    Możliwe... Serce zatłukło mi z częstotliwością 3kHz,
    ciśnienie krwi skoczyło do 42 barów... Mogłem coś
    źle zrozumieć...

    Teraz mam inny problem...
    Co to:

    C:\Users\Eneuel\AppData\Local\Packages\Microsoft.Win
    dows.Cortana_cw5n1h2txyewy

    jest?! Co tam jest pisane? I w jakim celu?!
    I czy to można wywalić na RAMdysk?!

    > Ne plac - Citek sie ucieszy.
    > Bo w interesie Citka jest, zeby bylo z odsetkami :-)

    Więc ucieszę go czymś sprzecznym z jego interesem?

    > Alez tylko 71 ... w tym miesiacu :-)

    Tak uważasz? Ale to i tak sporo...

    -=-

    Najwyraźniej Volvo zachorowało na depresję...
    Dziesięcioletni akumulator długo nie trzyma
    bez alternatora a silnik nie ciągnie paliwa
    bez energii elektrycznej...

    IMO alternator powinien wytrzymać 10 razy
    więcej kilometrów niż wytrzymał...

    Ale może mylę się... Napięcie na klemach na
    wolnych obrotach [wiem -- trzeba zdecydować
    się... 'na obrotach' czy 'na klemach'] miałem 12.4 V...

    Kon_trolka akumulatora włącza się po paru
    minutach od chwili włączenia silnika...

    Ja zaś byłem aż tak bezczelny, że widząc
    świecącą czerwono kon_trolkę nie tylko nie
    wróciłem natychmiast do garażu, ale nawet
    wyłączyłem silnik, co przypłaciłem
    powracaniem na lince...

    Aż podziwiam ;) swą ,,roztropność''...
    Nawet nie mam żadnego ubezpieczenia typu Assistance...
    (mam jedynie na opony -- bo mi padła jedna tak, że
    zeszło powietrze)

    OC kosztowało ~tyle, ile wydałem ww. kredytówką...
    (ale nie mogłem zapłacić plastykiem)
    Inni ubezpieczyciele żądali... Proponowali ;)
    od tałzena po kilkukrotność 7 stów...
    [po co oni w ogóle dzwonią?!?!?]

    Tak oto przywitałem 11 rok jeżdżenia Nowym Volvem S40. :)
    I dlatego nie mogłem kupić w Biedronce mleka... Chlip, chlip...

    Przed padnięciem miałem przeczucie -- chciałem przejść się piechotą...
    Do popsutego Urzędomatu ZUSu... Raptem kwadrans spacerkiem...

    Przede mną 8 kilometrów jazdy bez ładowania...
    Panna Mercedes po uruchomieniu silnika nie
    potrzebowała elektryczności do jechania...

    Co za obłęd?! -- dlaczego alternatory nie są indukcyjne/bezszczotkowe?!?!?!?!?!?!

    [wolałbym nie tylko naprawić alternator i wymienić
    akumulator, ale wymienić cały samochód na elektryczny...
    oleje silnikowe, płyny chłodnicze, filtry powietrza
    i paliwa... -- obłęd...]

    --

  • 10. Data: 2019-02-15 02:25:56
    Od: Waldek <m...@o...pl>

    > Mogłem kupić mleko? Po 175 groszy? Straszna drożyzna!!!
    > W Lidlu mleko schodzi poniżej 150 gr. za litr...

    Pytanie tylko ... czy to jeszcze jest mleko ? :D

    Pozdro