  • 11. Data: 2022-10-28 17:39:10
    Temat: Re: "Konto za zero" PKO BP
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 27.10.2022 o 19:01, trybun pisze:

    > Ma, korzysta ktoś? Gdzie jest haczyk?

    Miałem kiedyś. Niby "przelewy za darmo", i przelew na dziś za darmo, na
    za tydzień za darmo, ale na "co miesiąc od dziś" już po 1 zł od sztuki,
    bo to nie jest przelew, tylko "zlecenie stałe". Oczywiście możesz
    nastukać 120 pojedynczych przelewów i masz ekwiwalent "zlecenia stałego"
    na 10 lat za darmo.

    Mogło się zmienić, warunki tych kont za zero ewoluowały.

    MJ

  • 12. Data: 2022-10-28 17:43:24
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-10-28, trybun <M...@j...cb> wrote:

    [...]

    > Miałem już kiedyś konto VIPowskie (czy jakoś tak) w tym banku. Miało być
    > pięknie (indywidualna obsługa itd) a wychodziłem na nim normalnie jak
    > przysłowiowy  zabłocki. Na koniec różniło się tym od zwykłego konta tym
    > że płaciłem za utrzymanie dużo więcej a namacalnych korzyści dla mnie
    > żadnych.

    A w sumie czego byś oczekiwał od konta tzw. VIP?

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 13. Data: 2022-10-28 17:46:21
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-10-28, Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    [...]

    > Ale co to za historia, że spełniasz warunki, ale opłatę pobierają?
    > No to tutaj ktoś się chyba naprawdę źle czuje.

    IMO nie napisał że spełnił warunki. Napisał że miał konto VIP. ;)
    Mieć konto Aurum, czy Platinum II, to może mieć każdy.
    Ale aby mieć je bezpłatne, to albo trzeba mieć duży kapitał,
    albo wpłaty.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 14. Data: 2022-10-28 17:48:40
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2022-10-27, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    [...]

    > że nie jest za zero tylko 10zł albo trzeba kupować coś kartą.

    W nowym "konto za zero" nie trzeba.
    Jak nie masz karty, to nie płacisz.
    To w starym (ale tak bardzo starym) tak było, że była opłata za konto.

    > inaczej - 10 zl/mies.

    Ale to za kartę.

    > 0 zl za prowadzenie konta

    No właśnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 15. Data: 2022-10-29 02:04:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrntlnueo.17q6.wojciech.bancer@pl-test.org>
    user Wojciech Bancer pisze tak:

    > W nowym "konto za zero" nie trzeba.
    > Jak nie masz karty, to nie płacisz.
    > To w starym (ale tak bardzo starym) tak było, że była opłata za
    > konto.

    ja mam nowe roczne moze dwuletnie tzn skonwertowane z Superkonto i mam
    oplatę.

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 16. Data: 2022-10-29 12:24:21
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 28 października 2022 o 17:39:14 UTC+2 Michał Jankowski napisał(a):

> [...]
    > na 10 lat za darmo.
    >
    > Mogło się zmienić, warunki tych kont za zero ewoluowały.

    Obecnie wg TOiP realizacja "zleceń stałych" za darmo, w "starych" i "nowych".
    Po złociszu realizacja PZ i tajemniczych "zleceń zmiennych" (ciekawe, co to?).

  • 17. Data: 2022-10-29 12:26:48
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 29 października 2022 o 02:04:31 UTC+2 PiteR napisał(a):
    > in <news:slrntlnueo.17q6...@pl-test.org>

    > ja mam nowe roczne moze dwuletnie tzn skonwertowane z Superkonto i mam
    > oplatę.

    To sprawdź, kiedy zmieniałeś, cezura to 1 marca 2020, nie tak dawno, hmm, z okazji
    covidu zmienili?
    Chyba że to opłata za nieużywanie debetówki, zastrzegłeś?
    To ile skubią?

  • 18. Data: 2022-10-29 14:33:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A można przejść na "nowe zero" z zachowaniem numeru konta (innego ror w tym przytułku
    emeryckim)?

    -----
    > Co dziwne - i chyba nawet zakład przegrałem - obecni klienci z tym "starym" "kontem
    za zero" ieli możliwość przejścia na nowe

  • 19. Data: 2022-10-29 14:58:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 29 października 2022 o 14:33:43 UTC+2 ąćęłńóśźż napisał(a):
    "kontem za zero" ieli możliwość przejścia na nowe
    > A można przejść na "nowe zero" z zachowaniem numeru konta (innego ror w tym
    przytułku emeryckim)?

    A co innego może oznaczać "przejście na nowe warunki dla obecnych klientów"?

  • 20. Data: 2022-10-29 15:25:49
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    > Obecnie wg TOiP realizacja "zleceń stałych" za darmo, w "starych" i "nowych".
    > Po złociszu realizacja PZ i tajemniczych "zleceń zmiennych" (ciekawe, co to?).

    Kiedyś jak jeszcze nie było PZ, to działało coś takiego, że się w banku
    składało zlecenie "opłacania rachunków wg faktur z elektrowni" a w
    elektrowni zlecało przesyłanie faktur (czy też kopii, czy też zestawień,
    wsio ryba) do banku. Może to jest to i działa gdzieś do dziś?

    MJ