  • 1. Data: 2022-10-27 19:01:40
    Temat: "Konto za zero" PKO BP
    Od: trybun <M...@j...cb>

    Ma, korzysta ktoś? Gdzie jest haczyk?

  • 2. Data: 2022-10-28 01:55:46
    Temat: Re: "Konto za zero" PKO BP
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:tjedhk$6va$1@gioia.aioe.org>
    user trybun pisze tak:

    > Ma, korzysta ktoś? Gdzie jest haczyk?

    że nie jest za zero tylko 10zł albo trzeba kupować coś kartą.
    Używałem tej karty w autobusach w Londynie zbliżeniowo
    to też było źle bo kurs słaby czy opłata jest.

    Teraz autobus kosztuje 1.65 to musiałbym chyba 5 x zapłacić
    a w ogole to chodze do pracy piechota to kij im w oko.

    0 zl za wyplaty PLN BLIKIEM ze wszystkich bankomatów w Polsce
    0 zl za wyplaty karta z bankomatów za granica1
    0 zl za obsluge karty debetowej - gdy zrobisz min. 5 transakcji
    bezgotówkowych2 karta lub BLIKIEM w okresie rozliczeniowym karty;
    inaczej - 10 zl/mies.
    0 zl za prowadzenie konta

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 3. Data: 2022-10-28 15:34:27
    Temat: Re: Re:"Konto za zero" PKO BP
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.10.2022 o 19:08, Eneuel pisze:
    > trybun

    > Moja matka -- chyba musi wydać 300 PLN miesięcznie kartą, by nie
    > być skubaną.
    >
    > Ojciec też chyba takie ma -- ale chyba musi zapłacić kartą pięć
    > razy w miesiącu, by nie być skubanym.
    >
    > Chyba wznowienie debetowej karty kosztuje.
    >
    > Przelewy poza PKO chyba też kosztują.
    >
    > Ja i moja matka mamy w Inteligo za friko.

    To, czy podobnie brzmiące warunki są jasne, i nie chodzi o nie a te o
    których być może  PKO BP nie mówi w reklamie. Na obecną chwilę spełniam
    ich warunki a za utrzymanie konta pobierają normalnie opłaty, a więc
    gdzie jest haczyk? o ile oczywiście w ogóle jest..

  • 4. Data: 2022-10-28 15:36:49
    Od: trybun <M...@j...cb>

    W dniu 28.10.2022 o 01:55, PiteR pisze:
> [...]
    > 0 zl za obsluge karty debetowej - gdy zrobisz min. 5 transakcji
    > bezgotówkowych2 karta lub BLIKIEM w okresie rozliczeniowym karty;

    Miałem już kiedyś konto VIPowskie (czy jakoś tak) w tym banku. Miało być
    pięknie (indywidualna obsługa itd) a wychodziłem na nim normalnie jak
    przysłowiowy  zabłocki. Na koniec różniło się tym od zwykłego konta tym
    że płaciłem za utrzymanie dużo więcej a namacalnych korzyści dla mnie
    żadnych.

  • 5. Data: 2022-10-28 15:46:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 28 października 2022 o 15:36:50 UTC+2 trybun napisał(a):

> [...]
    > przysłowiowy zabłocki. Na koniec różniło się tym od zwykłego konta tym
    > że płaciłem za utrzymanie dużo więcej a namacalnych korzyści dla mnie

    Masz do grupy pretensje, że skarbonka cię okrada?
    Jakieś jeszcze inne życiowe problemy?
    Zamknij to konto w cholerę i lepsze otwórz.
    Jakbyś miał konstruktywne pytania, w jakim banku lepiej, to się nie krępuj,
    ale póki co sam nie wiesz, czego chcesz, może masz okres?

  • 6. Data: 2022-10-28 16:38:32
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > Jakbyś miał konstruktywne pytania, w jakim banku lepiej, to się nie krępuj,
    > ale póki co sam nie wiesz, czego chcesz, może masz okres?

    Dobrze się czujesz? Retoryka, nie musisz odpowiadać.

  • 7. Data: 2022-10-28 16:46:12
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 28 października 2022 o 16:38:39 UTC+2 trybun napisał(a):

    > Dobrze się czujesz? Retoryka, nie musisz odpowiadać.

    Ale naprawdę napisz, o co chodzi.
    Konto vipowskie złe - bardzo możliwe, kolega też się napalił na to "aurum", ale mu
    przeszło, jak w oddziale usłyszał:
    "ale pan jest klientem premium, a my tu takich nie obsługujemy" - no taki numer to
    tylko w skarbonce.
    Ale co to za historia, że spełniasz warunki, ale opłatę pobierają?
    No to tutaj ktoś się chyba naprawdę źle czuje.
    Może hint - jakiś czas temu - ale to już może być i ze 2 lata - skarbonka wprowadziła
    "nowe" " "konto za zero" - gdzie z opłat za debetówkę zwalniało 5 transakcji, a nie
    dopiero wydanie 300zł w miesiącu.
    Co dziwne - i chyba nawet zakład przegrałem - obecni klienci z tym "starym" "kontem
    za zero"
    mieli możliwość przejścia na nowe warunki.
    Oczywiście była to mega tajna informacja - ale udało mi się ją od skarbonkowej
    infolinii wyciągnąć.
    Więc jeśli masz takie konto, to sobie zmień warunki na nowe i może przestaniesz
    płacić.

  • 8. Data: 2022-10-28 17:02:56
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 28 paź 2022 o 15:34, trybun pisze:

    > których być może  PKO BP nie mówi w reklamie. Na obecną chwilę spełniam
    > ich warunki a za utrzymanie konta pobierają normalnie opłaty,

    Chyba możesz zapytać bank.

    > a więc gdzie jest haczyk?

    O haczyki warto pytać grupkę przed zawarciem umowy.

    > o ile oczywiście w ogóle jest..

    Haczyk jest na kołowrotkowej żyłce?

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    (,-.`._,'( |\`-/| '.'O`-.' .,; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2022-10-28 17:15:58
    Od: trybun <M...@j...cb>

    > Chyba możesz zapytać bank.

    Pytam na grupie, wiesz coś na ten temat?

    > O haczyki warto pytać grupkę przed zawarciem umowy.

    Dokładnie tak jest.

    > Haczyk jest na kołowrotkowej żyłce?

    Co Ty nie powiesz, naprawdę?

  • 10. Data: 2022-10-28 17:16:33
    Od: trybun <M...@j...cb>

> [...]
    infolinii wyciągnąć.
    > Więc jeśli masz takie konto, to sobie zmień warunki na nowe i może przestaniesz

    O potencjalne haczyki wynikające z korzystania nowo oferowanego "konta
    za zero".

    Wzmianka o koncie vipowskim nie ma tu nic do rzeczy, była to tylko
    odpowiedź nawiązująca do doświadczeń własnych innego grupowicza.