  • 11. Data: 2003-01-28 15:34:26
    Temat: Re: Konto walutowe - porownania?
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > TOiP:
    > " II Rozliczenia w obrocie krajowym:
    > 1.Operacje gotówkowe - złotówkowe i w walucie:
    > 1.Wpłaty: w walucie : na rachunek prowadzony w Nordea BP SA - bez
    > opłat
    > 2.Wypłaty: z rachunku Nordea Waluta - bez opłat"
    >
    > Czytałeś TOiP innego banku :D ?

    Kurcze, masz racje :-))))
    Czytalem skrocony, z ktorego wynikalo ze prowadza obrotu gotowkowego
    (a moze kiedys tak bylo i zmienili :-) ? ) ale w pdfie jest istotnie
    to co podajesz :-)

    To ja jeszcze chce taki feature, zebym mogl sobie zalozyc konta
    w NOK, SEK, DKK i EUR i w zaleznosci od tego jaka jest waluta
    transakcji, zeby mi sciagalo kase z tego konta ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 12. Data: 2003-01-28 16:37:29
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Wilczek wrote:

    > Kurcze, masz racje :-))))
    > Czytalem skrocony, z ktorego wynikalo ze prowadza obrotu gotowkowego
    > (a moze kiedys tak bylo i zmienili :-) ? ) ale w pdfie jest istotnie
    > to co podajesz :-)

    A bo oni mają w skróconym jakieś importowe i eksportowe polecenia wypłaty
    obarczone koszmarną prowizją ;)

    > To ja jeszcze chce taki feature, zebym mogl sobie zalozyc konta
    > w NOK, SEK, DKK i EUR i w zaleznosci od tego jaka jest waluta
    > transakcji, zeby mi sciagalo kase z tego konta ;-))

    A niedawno chodziło tylko o bezpłatne operacje gotówkowe. Ech, ale się
    rozbestwiłeś ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-01-28 16:46:00
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A niedawno chodziło tylko o bezpłatne operacje gotówkowe. Ech, ale się
    > rozbestwiłeś ;)

    Jestem klientem _roszczeniowym_ ;-))
    A na serio to od dawna sie przymierzam do Nordei tylko nie wiem
    czy zaloze tylko na wakacje coby miec ich bankomaty za free
    w Skanynawii i potem zamknac czy moze sobie pouzywam.

    Jezeli nie beda chcieli mi wydadac VC to pewnie zamkne po wakacjach
    bo na co mi konto bez normalnej karty :-)

    A Ty uzywasz Nordei?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 14. Data: 2003-01-28 17:12:19
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Wilczek wrote:

    > Jestem klientem _roszczeniowym_ ;-))

    Witam w klubie ;-)))) Proponuję założyć Klub Klientów Roszczeniowych ;-))))
    Mogę być prezeską ;-)))

    > A Ty uzywasz Nordei?

    W pewnym sensie tak, bo używam Lg ;)
    Zastanawiałam się właśnie nad walutowym - nie jestem jeszcze do końca
    zdecydowana.

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 15. Data: 2003-01-28 17:17:59
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b16dkm$2h6$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > Witam w klubie ;-)))) Proponuję założyć Klub Klientów Roszczeniowych
    > ;-)))) Mogę być prezeską ;-)))

    Zapisałbym się, ale mój niedawno nabyty status klienta superlojalnego mógłby
    być zagrożony ;)

    --
    Robert

  • 16. Data: 2003-01-28 17:32:14
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Robert wrote:

    > Zapisałbym się, ale mój niedawno nabyty status klienta superlojalnego
    > mógłby być zagrożony ;)

    "Sekcja specjalna zawsze lojalna" ;-)))))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 17. Data: 2003-01-28 17:40:41
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > Zapisałbym się, ale mój niedawno nabyty status klienta superlojalnego mógłby
    > być zagrożony ;)

    No ale roszczeniowosc mozna rozciagnac na inne banki (a wobec jakiegos
    "na litere miedzy l a n" zastosowac taryfe ulgowa ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl