  • 1. Data: 2003-01-27 08:09:21
    Temat: Koniec darmowych zlecen stalych w PKOBP
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Koniec darmowych zleceń stalych w PKOBP - od 1 lutego. Po tym terminie za
    każde zlecenie będzie płatne, ale nie wiadomo ile - na ich stronie w dziale
    "Opłaty i prowizje :: Depozyty klientów indywidualnych" nadal jest 0.

    Zresztą - oto cały komuniat:

    <cite>
    Szanowni Państwo,
    Od 1 lutego 2003r. PKO Bank Polski wprowadza znowelizowaną Taryfę Prowizji i
    Opłat Bankowych. Nowością w Taryfie jest obniżenie stawek za korzystanie z
    serwisów informacyjnych o zmianach salda na rachunku przesyłanych do
    klientów drogą elektroniczną-SMS i za pośrednictwem poczty internetowej.
    Ponadto w Taryfie znalazły odzwierciedlenie nowe usługi wprowadzone do
    oferty m.in. nowoczesna Karta Kredytowa. Pragniemy ponadto poinformować, że
    zakończył się okres promocji na bezpłatną realizację zleceń stałych.
    Jednocześnie wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom od dnia 01.02.2003r.
    wprowadzamy zmianę sposobu realizacji zleceń stałych. W przypadku braku
    wolnych środków na rachunku w dniu realizacji zlecenia stałego, będzie ono
    realizowane w najbliższym dniu po tym terminie, w którym na rachunku będą
    wystarczające środki.
    </cite>

    Jak zwykle - natura zawsze stoi po stronie zła...

    Grzexs

  • 2. Data: 2003-01-27 09:33:31
    Temat: Re: Koniec darmowych zlecen stalych w PKOBP
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał

> [...]
    > serwisów informacyjnych o zmianach salda na rachunku przesyłanych do
    > klientów drogą elektroniczną-SMS i za pośrednictwem poczty internetowej.

    Hehe ciekaw jestem, czy nowa TOiP obejmowac bedzie takze inteligo :D

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 3. Data: 2003-01-27 10:00:59
    Od: "Kazimierz Trzaskowski" <a...@p...onet.pl>

    Podobno maja brac zlotowke od zlecenia.
    --

    Kazimierz Trzaskowski
    a...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2003-01-27 10:23:55
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b1301a$5ba$1@news.tpi.pl, Kazimierz Trzaskowski
    <a...@p...onet.pl>:
    > Podobno maja brac zlotowke od zlecenia.

    Czyli ta częśc taryfy "migruje" z Inteligo.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-01-27 10:30:02
    Od: "Glenn" <g...@o...pl>

    Robert wrote:

    > Czyli ta częśc taryfy "migruje" z Inteligo.

    Ciekawe jakie opłaty będą migrować w drugą stronę. 9 PLN za prowadzenie
    ;-)))) ?

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-01-27 10:55:22
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    news:b131pg$o65$1@news.onet.pl, Glenn <g...@o...pl>:

    > Ciekawe jakie opłaty będą migrować w drugą stronę. 9 PLN za
    > prowadzenie ;-)))) ?

    Też o tym myślałem, ale bałem się napisać ...

    --
    Robert