  • 1. Data: 2003-01-26 23:25:19
    Temat: Multibank: I oczekujący i w historii ;-)
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Zauważyłem, że przelew może być zarówno oczekujący jaki w tym samym czasie
    znajdujący sie już w historii ;-). Fajane.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 2. Data: 2003-01-26 23:37:37
    Temat: Re: Multibank: I oczekujący i w historii ;-)
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@m...hell.pl>

    BaLab <b...@p...com> wrote:

    > Zauważyłem, że przelew może być zarówno oczekujący jaki w tym samym czasie
    > znajdujący sie już w historii ;-). Fajane.

    Mówisz zapewne o przelewach z "datą przyszłą"? Tak - też mam w tej chwili
    taką sytuację :)
    Ale jest na to wytłumaczenie. Przelew księgowany jest z batcha po północy
    (stąd historia), ale faktycznie wychodzi sesją bodajże o 5.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 3. Data: 2003-01-27 18:01:25
    Od: KG <a...@U...poczta.onet.pl>

    Przemysław Maciuszko napisał(a):

> [...]
    > Ale jest na to wytłumaczenie. Przelew księgowany jest z batcha po północy
    > (stąd historia), ale faktycznie wychodzi sesją bodajże o 5.

    Może chodzi o przelew, który jest zlecony jako natychmiastowy do wykonania, ale
    danego dnia nie wychodzi już żadna sesja elixiru, więc musi sobie poczekać.
    Wtedy jest widoczny w historii a w operacjach oczekujących nazywany jest jako
    "oczekujący". Przelew z datą przyszłą jest nazywany "przyszły". Mam nadzieje,
    że nie pomieszlam multi nazewnictwa.

    Kaa

  • 4. Data: 2003-01-27 19:19:20
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "KG" <a...@U...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    jako
    > "oczekujący". Przelew z datą przyszłą jest nazywany "przyszły". Mam

    Przelew zleciłem do wykonania z wyprzedzeniem kilkudniowym, wisiał sobie
    jako "oczekujący" (czy też "przyszły"). Po północy w dniu realizacji
    wszedłem na stronę i zauważyłem, że nadal jest oczekujący a saldo jest już
    pomniejszone, o kwotę na jaką opiewał. No i był już w historii. Wychodzi na
    to, że przelewy przed pierwszą sesją eliksiru są zarówno "oczekujące" jak i
    już zrealizowane ;-)). Chyba tylko BRE to potrafi... :-/. Sytuacja może
    wydać się śmieszna, ale taka niekonsekwencja nie ma prawa występowac w
    profesjonalnym systemie.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 5. Data: 2003-01-27 19:42:28
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał

    > Wychodzi na
    > to, że przelewy przed pierwszą sesją eliksiru są zarówno "oczekujące" jak i
    > już zrealizowane ;-)). Chyba tylko BRE to potrafi... :-/.

    mB tez tak potrafi :D

    >Sytuacja może
    > wydać się śmieszna, ale taka niekonsekwencja nie ma prawa występowac w
    > profesjonalnym systemie.

    Problem znany juz od jakiegos czasu. Miejmy nadzieje, ze poprawia...

    --
    Pozdrawiam,
    Witek

  • 6. Data: 2003-01-28 10:18:41
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___nospam___bankier.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message news:b140ds$eho$1@news.tpi.pl...
> [...]
    na
    > to, że przelewy przed pierwszą sesją eliksiru są zarówno "oczekujące" jak

    Był "przyszły", potem po północy zmienił się na "oczekujący" i wszedł do
    historii.

    > Chyba tylko BRE to potrafi... :-/.

    Eeee, gdzie tam - Citi potrafi zrobić w tym temacie jeszcze większe cuda
    :-)))

    K. Kowalski