  • 1. Data: 2003-01-27 07:21:46
    Temat: INGonLine zmiany
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    Polecam zajrzec. juz dziala.

    Na pierwszy rzut oka wiele korzystnych zmian w aplikacji np. drukowanie
    duplikatow,
    przejrzysta historia i wyciagi.

    Chyba bank przy okazji upgrade'u wprowadzil rachunki NRB.

    Jedyny minut to zniknely mi przelewy z przyszla data realizacji - polecam
    sprawdzic.

    pozdr
    radek

  • 2. Data: 2003-01-27 07:29:22
    Temat: Re: INGonLine zmiany
    Od: "Rad'ek" <a...@p...fm>

    > Jedyny minut to zniknely mi przelewy z przyszla data realizacji - polecam
    > sprawdzic.

    w call center potwierdzili ze obecnie system pracuje w offline
    lista przelewow z przyszla data realizacji zaktualizuje sie w online

    radek

  • 3. Data: 2003-01-27 07:35:06
    Od: p...@p...onet.pl

    Cześć,

    najlepszy numer, że znalazły się przelewy sprzed 3 miesięcy
    (to znaczy historia obejmuje 12 miesięcy)

    Hubbard

  • 4. Data: 2003-01-27 07:37:53
    Od: p...@p...onet.pl

    A swoja drogą, ciekawe że ciągle nie można zmienić konta na Taryfę Zero
    (przez ingonline)
    Hubbard

  • 5. Data: 2003-01-27 07:39:02
    Od: Jarek Palka <J...@k...pl>

    Użytkownik Rad'ek napisał:
> [...]
    > duplikatow,
    > Jedyny minut to zniknely mi przelewy z przyszla data realizacji - polecam

    Potwierdzam, mnie również zniknęły przelewy przyszłe ...
    W transakcjach bieżących widzę całą historię :-(((
    Jest jeszcze nowość jak transakcje oczekujące ale dane, które tam są wyglądają
    na losowe :-((

    Poza NRB nie widzę rewolucji, zleceń stałych w dalszym ciągu brak :-(

    ________
    Yareck

  • 6. Data: 2003-01-27 08:27:29
    Od: "Dave" <u...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Palka" <J...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Potwierdzam, mnie również zniknęły przelewy przyszłe ...

    Przyszle przelewy sa teraz w innej kategorii - tam gdzie wyciagi i historia.

    > W transakcjach bieżących widzę całą historię :-(((
    > Jest jeszcze nowość jak transakcje oczekujące ale dane, które tam są
    wyglądają
    > na losowe :-((

    to sa wlasnie przelewy przyszle

    > Poza NRB nie widzę rewolucji, zleceń stałych w dalszym ciągu brak :-(

    w dalszym ciagu brak mozliwosci zlecenia wydania kart kredytowych...

    D.

  • 7. Data: 2003-01-27 10:25:50
    Od: CARGO <c...@g...pl>

    Rad'ek wrote:
    > Polecam zajrzec. juz dziala.

    Ale nie do konca, cos im chyba padlo: Logowanie nie powiodlo sie z
    powodu: (-10004) Wewnetrzny blad systemu.

    Pzdr.

  • 8. Data: 2003-01-27 11:33:23
    Od: s...@p...onet.pl

    ________
    > Yareck

    Przelewy odroczone są teraz w transakcjach oczekujących, musiałem jednak
    usunąć pliki tymczasowe, żeby pokazało się nowe menu z transakcjami
    oczekującymi.

    sebo

  • 9. Data: 2003-01-27 11:54:17
    Od: "Rafał J. Czekała" <r...@w...pl>

    "Dave" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Przyszle przelewy sa teraz w innej kategorii - tam gdzie wyciagi i
    historia.
    > to sa wlasnie przelewy przyszle

    No i jest tam pewna bzdura... W polu kontrahent znajdują dane osoby
    zlecającej dany przelew (właściciela rachunku) zamiast beneficjenta.
    RJCz

  • 10. Data: 2003-01-27 13:31:16
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:
    > Cześć,
    >
    > najlepszy numer, że znalazły się przelewy sprzed 3 miesięcy
    > (to znaczy historia obejmuje 12 miesięcy)
    >
    > Hubbard

    Pierwsze wrażenie:
    1.Dalej nie chce mi działać mozilla
    2.Gdy chciałem sobie obejrzeć historię kasy mieszkaniowej, dostałem
    komunikat "Błędny numer r-ku" :-/
    KJ