  • 21. Data: 2021-01-22 09:17:21
    Temat: Re: Konto w spadku
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    _Master_ <M...@...pl> writes:

    > PODSTAWOWE!

    W kontekście tego dlaczego "lepiej odpiąć kartę od dużych pieniędzy"?
    Żadne.

    > To wszystkie przerwy techniczne są zaplanowane i ich czas?

    Nie. Ale jeśli się pytasz czy można uzyskać rekompensatę za awarie
    banku, odpowiadam Ci: można.
    EOT z mojej strony.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 22. Data: 2021-01-22 10:00:11
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    To się przy okazji dopytuję w jaki sposób te dane z banków wyciekają.
    Czy fizycznie z banku czy np. kanałami mobilnymi, aplikacjami,
    zawirusowanymi windowsami, androidami...

    Dobrze by było wiedzieć żeby się ustrzec.

    Wszak napisałeś że karta podpięta do DUŻYCH pieniędzy jest NIEBEZPIECZNA.

  • 23. Data: 2021-01-22 11:43:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No bo przecież na te zasiłki to rząd daje, tak?

    -----

  • 24. Data: 2021-01-22 12:08:53
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    > Przychodzą w jego imieniu spadkobiercy.

    Zapytam inaczej - czy ktoś zna przypadek regulaminu czegokolwiek, że
    spadkobierca musi wypowiadać? Co do zasady wszystkie umowy się
    rozwiązują z chwilą śmierci (sprawdzić czy nie kredyt, ale tego też nie
    można wypowiedzieć).

    --
    Alf/red/

  • 25. Data: 2021-01-22 12:24:50
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 22.01.2021 o 12:08, Alf/red/ pisze:

> [...]
    > spadkobierca musi wypowiadać? Co do zasady wszystkie umowy się
    > rozwiązują z chwilą śmierci (sprawdzić czy nie kredyt, ale tego też nie

    Umowa ze zmarłym wygasła z chwilą jego śmierci, nawet jeśli bank o tym
    jeszcze nie wie. Nikt niczego nie musi ani nie może wypowiedzieć.

    Zupełnie inną sprawą jest, czy bank może/chce/musi zaoferować
    spadkobiercom przejęcie lokat z zachowaniem ciągłości odsetek czy tam
    czegoś.

    MJ

  • 26. Data: 2021-01-22 16:37:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >[OT] Po co normalnemu człowiekowi 3 konta?

    >Jeśli strach trzymać kasę w banku to lepiej już w skarpecie niż w
    >trzech bankach.
    >Taki trudny jest dostęp do konta?

    No widzisz - jak masz ponad 400kzl, to BFG mozesz przekroczyc, trzeba
    rozdzielic :-)

    Czesto bywaly promocje oszczednosci na "nowe srodki", wiec trzeba moc
    wycofac na konto w innym banku.

    Poza tym kwestia oplat, warunkow, promocji - np ktore bankomaty sa
    bezplatne ...

    >To jak z trzema żonami w haremie? Większa szansa że którejś głowa nie
    >będzie bolała? ;-)

    Tez - jak sie okaze, ze jedna karta nie dziala ...

    J.

  • 27. Data: 2021-01-22 19:07:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michal Jankowski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Umowa ze zmarłym wygasła z chwilą jego śmierci, nawet jeśli bank o
    >tym jeszcze nie wie. Nikt niczego nie musi ani nie może wypowiedzieć.

    Alez Michale - opoznione splywy platnosci kartowych, karty kredytowe,
    ich automatyczna splata, lokaty terminowe jak sam piszesz, zlecone
    przelewy, polecenia zaplaty, czasem jakis kredyt, no i w koncu oplaty
    za prowadzenie konta - i wszystko to do odkrecania, bo bez umowy ? :-)

    J.

  • 28. Data: 2021-01-23 09:17:00
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2021-01-22 o 16:37, J.F. pisze:

    > No widzisz - jak masz ponad 400kzl, to BFG mozesz przekroczyc, trzeba
    > rozdzielic :-)

    AAA to rozmawiamy o tym promilu klientów?

    > Czesto bywaly promocje oszczednosci na "nowe srodki", wiec trzeba moc
    > wycofac na konto w innym banku.

    AAA to rozmawiamy o tych DZIADACH co liczą wisienki

    > Poza tym kwestia oplat,  warunkow, promocji - np ktore bankomaty sa
    > bezplatne ...

    To w XXI wieku jeszcze nie są BEZPŁATNE? Ten co go ściga limit BFG
    sprawdza bezpłatność bankomatów?

    > Tez - jak sie okaze, ze jedna karta nie dziala ...

    To karta może nie działać

    A swoją drogą... Zapłaciłem ostatnio blikiem.
    Skoro są takie możliwości techniczne to jakiś numer nadany przez
    pośrednika umieszczony na KARCIE wydaje się PRZEŻYTKIEM

  • 29. Data: 2021-01-23 23:28:41
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 23 Jan 2021 09:17:00 +0100, _Master_ <M...@...pl> wrote:

    >Ten co go ściga limit BFG
    >sprawdza bezpłatność bankomatów?
    A myślisz że jak się majątku 100kEUR dorobił? Zaoszczędził na
    prowizjach. I nie chce stracić teraz.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 30. Data: 2021-01-24 14:32:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Właśnie zniknąłeś wkłady terminowe :-)

    Mógłbyś wyjaśnić, dlaczego uważasz, że Krzysztof Halasa zniknął? No i
    dlaczego nazywasz go wkładami terminowymi?
    Przeczytałem wszystko i nie zauważyłem, żeby było coś wskazującego na
    znikniecie dyskutanta. :O

    --
    -
    Akarm