  • 1. Data: 2021-01-14 19:40:02
    Temat: jego bul jest większy niż mój
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Swoją drogą jak można zapomnieć hasło.
    Choroba, wylew, udar, wypadek.

    Jak chronić hasło najlepiej przed zapomnieniem?

    https://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-55658942

    --
    Piotrek

    W każdym jednym towarzystwie
    tylko mowa o pieniądzach

  • 2. Data: 2021-01-14 22:10:01
    Temat: Re: jego bul jest większy niż mój
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com>

    On 2021-01-14, PiteR <e...@f...pl> wrote:

    [...]

    > Swoją drogą jak można zapomnieć hasło.
    > Choroba, wylew, udar, wypadek.
    > Jak chronić hasło najlepiej przed zapomnieniem?

    Ja pamiętam hasło do password managera.
    A tam mam resztę haseł, których już nie pamiętam.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com

  • 3. Data: 2021-01-14 22:34:33
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:slrns01cp9.2hgd.wojciech.bancer@pl-test.org>
    user Wojciech Bancer pisze tak:

    > Ja pamiętam hasło do password managera.
    > A tam mam resztę haseł, których już nie pamiętam.

    to hasło do password managera mam na myśli :)

    --
    Piotrek

    Grosz do grosza i bedzie kokosza

  • 4. Data: 2021-01-15 10:27:21
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 14 Jan 2021 18:40:02 GMT, PiteR napisał(a):

    > Swoją drogą jak można zapomnieć hasło.
    >
    > https://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-55658942

    Gdzie tam jest coś o haśle?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 5. Data: 2021-01-15 11:54:20
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2021-01-14 o 22:34, PiteR pisze:
    > in <news:slrns01cp9.2hgd.wojciech.bancer@pl-test.org>

    > to hasło do password managera mam na myśli :)

    Można sobie w wielu kopiach zapisać jakąś przypominajkę, która (w
    założeniu) nikomu innemu nic nie powie.
    P.G.

  • 6. Data: 2021-01-15 12:03:19
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Piotr Gałka <p...@c...pl> writes:

    > Można sobie w wielu kopiach zapisać jakąś przypominajkę, która (w
    > założeniu) nikomu innemu nic nie powie.
    > P.G.

    No i jednak na wypadek śmierci dobrze jest mieć gdzieś hasło tak, zeby
    spadkobiercy mieli dostęp (ale nie wcześniej :) )
    KJ

  • 7. Data: 2021-01-15 19:44:53
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:87a6taihs8.fsf@alfa.kjonca>
    user Kamil Jońca pisze tak:

> [...]

    Ja zapomniałem hasła do kontenera tc i muszę z tym żyć :)
    Nic nie pomogło, notesiki tajne, pod szufladami, kreda w kominie.
    Wiem, że można zapomnieć.

    > No i jednak na wypadek śmierci dobrze jest mieć gdzieś hasło tak,
    > zeby spadkobiercy mieli dostęp (ale nie wcześniej :) )
    > KJ

    Właśnie hasło admina zabieramy ze sobą boso
    a juzera dajemy im znaleźć ;)

  • 8. Data: 2021-01-16 13:56:37
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości
    > in <news:87a6taihs8.fsf@alfa.kjonca>

    > Ja zapomniałem hasła do kontenera tc i muszę z tym żyć :)
    > Nic nie pomogło, notesiki tajne, pod szufladami, kreda w kominie.

    N eog ti j dzla e kie
    in młnektnp uamkdwon
    cipooosiaeosfdira mi

    > Wiem, że można zapomnieć.

    Albo pytanie pomocnicze np. jak nazywa się twój pies?
    Nie mamy psa, psy u rodziny i znajomych, tylko...
    który to był?

    W treści testamentu dla inteligentnych?

    Arek

  • 9. Data: 2021-01-19 01:07:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "PiteR" X...@1...0.0.1

    > Jak chronić hasło najlepiej przed zapomnieniem?

    > https://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-55658942

    Bul istotnie głęboki, ale czyż nie ma nadzieji?... ;)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 10. Data: 2021-01-19 01:11:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Wojciech Bancer" s...@p...org

    > Ja pamiętam hasło do password managera.
    > A tam mam resztę haseł, których już nie pamiętam.

    Hasła do kilku e_pacjentów, 6 kont w Googlach, hasła w bankach...
    Allegro (tu stale jestem zalogowany) i AliExpress... Orange (dwa
    konta) i Play... Jakieś apteki internetowe... W telefonie jest
    odcisk palca...

    --