    Subject: Re: Konto w spadku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: _Master_ <M...@...pl>
    Date: Sat, 23 Jan 2021 09:17:00 +0100

    W dniu 2021-01-22 o 16:37, J.F. pisze:

    > No widzisz - jak masz ponad 400kzl, to BFG mozesz przekroczyc, trzeba
    > rozdzielic :-)

    AAA to rozmawiamy o tym promilu klientów?

    > Czesto bywaly promocje oszczednosci na "nowe srodki", wiec trzeba moc
    > wycofac na konto w innym banku.

    AAA to rozmawiamy o tych DZIADACH co liczą wisienki

    > Poza tym kwestia oplat,  warunkow, promocji - np ktore bankomaty sa
    > bezplatne ...

    To w XXI wieku jeszcze nie są BEZPŁATNE? Ten co go ściga limit BFG
    sprawdza bezpłatność bankomatów?

    > Tez - jak sie okaze, ze jedna karta nie dziala ...

    To karta może nie działać

    A swoją drogą... Zapłaciłem ostatnio blikiem.
    Skoro są takie możliwości techniczne to jakiś numer nadany przez
    pośrednika umieszczony na KARCIE wydaje się PRZEŻYTKIEM