  • 1. Data: 2021-01-14 21:07:51
    Temat: KK revolut
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    dostałem dzisiaj i lekki szok

    zwykły revolut był wypukły, a KK jest płaska, jakość (kiepska) jak
    kiedyś visa electron z WBK

    dobrze, że można podpiąć pod Wallet i na żywo jej nie oglądać

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje
    https://www.linkedin.com/in/robert-sierant-367503140
    /

  • 2. Data: 2021-01-14 22:35:52
    Temat: Re: KK revolut
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Ja też kolekcjonuję ale kasety magnetofonowe ;-)

  • 3. Data: 2021-01-15 14:11:57
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 14.01.2021 o 22:35, _Master_ pisze:
    > Ja też kolekcjonuję ale kasety magnetofonowe ;-)

    mogłeś się wcześniej ujawnić, miałem sporo i wszystko wyrzuciłem

  • 4. Data: 2021-01-18 23:32:33
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Markowe, chromowe, metalowe też? Jak mogłeś? ;-)

  • 5. Data: 2021-01-18 23:34:29
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    A najbardziej lubię słuchać na Condorze.
    Ech ten wskaźnik ledowy i kaseta szpulka...
    Żaden bank i żadne konto czy karta tego człowiekowi NIE DA ;-)

  • 6. Data: 2021-01-19 15:04:08
    Od: Robert_DF <r...@g...com>

    W dniu 18.01.2021 o 23:32, _Master_ pisze:
    > Markowe, chromowe, metalowe też? Jak mogłeś? ;-)

    magnet mi się spsuł i już nie miałem na czym słuchać

    i chromy i metale i stilon gorzów, część kupowana w pewexie/baltonie za
    marki niemieckie