  • 11. Data: 2010-01-03 23:23:42
    Temat: Re: Konto w Polsce - gdzie?
    Od: z...@o...pl

    > > Czy jest takie konto w Polsce?

    > W Polsce musisz kombinowac,

    po prostu, banki krajowe szanują nasze narodowe tradycje :P
    tutaj każdy kombinuje, zanudzilibyśmy sie bez taryfy opłat
    na 120 stron i bez kombnowania jak wyważyć drzwi do darmowej
    bankowości która przed obywatelami GB stoi otworem bez kombinowania

    > Takie rzeczy to tylko w UK.

    my weterany polskiej bankowości niniejszym oświadczamy
    uroczyście, że bankowość brytyjska jest the best, :P

    i uprzejmie prosimy o nie zanudzanie nas kolejny raz
    analizą porównawczą czeku brytyjskiego i przelewu w PL :P

    czy kolega "4litery" jest już usatysfakcjonowany moją odpowiedzią,
    czy mam jeszcze złożyć osobisty hołd dla królowej Elżbiety II? :P

  • 12. Data: 2010-01-04 00:44:18
    Od: aa <a...@a...pl>

    Grejon wrote:

    > Wg mnie mBank.

    > Jest.

    Nie jest.

    > Są.

    W wpłatomatach. A tych jest tak dużo...
    I wcale się nie zacinają...

    > Są, z konta prywatnego.

    Ostatnio jak robiłem to było 0.50 PLN ale teraz w tabeli opłat i
    prowizji nie widzę. Możliwe że już nie ma.

    > Chodzi o wyciągi papierowe przysyłane pocztą? Nie są darmowe. Wyciąg
    > który możesz wyeksportować np. do PDFa albo excela i wydrukować? Jest.
    > Sprawdzania salda w bankomacie nie jestem pewien.

    1 zł za sprawdzenie w bankomacie euronetu.
    W tabeli opłat i prowizji jest.

  • 13. Data: 2010-01-04 06:41:05
    Od: Grejon <g...@g...pl>

    aa pisze:

    > Nie jest.

    Podstawowe usługi (prowadzenie rachunku, przelewy, karta debetowa i
    transakcje bezgotówkowe oraz wypłaty z bezprowizyjnych bankomatów) są za
    darmo.

    > W wpłatomatach. A tych jest tak dużo...
    > I wcale się nie zacinają...

    OK, ale mimo wszystko są. Inna sprawa, że ja w ciągu ostatniego roku
    wielokrotnie korzystałem z różnych wpłatomatów mBanku lub Multibanku.
    Jakoś nie trafiłem na "zacięty".

    > Ostatnio jak robiłem to było 0.50 PLN ale teraz w tabeli opłat i
    > prowizji nie widzę. Możliwe że już nie ma.

    Nie ma. Kiedy ty ten przelew robiłeś?

    Mazda 6 2.0 zaolejona Kombi
    PMS+PJS*+pM-W+P+:+X++L+B+M+Z++TW-CB++ASB+

  • 14. Data: 2010-01-04 07:52:30
    Od: "u" <...@w...yz>

    Uzytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisal w wiadomosci
    > Czy jest takie konto w Polsce?

    ING VIP

  • 15. Data: 2010-01-04 08:08:57
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 03.01.10 23:39, MK pisze:
    > Uzytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisal w wiadomosci

    > Polecam CitiGold, korzystalem i nie zaplacilem ani zlotowki za
    > prowadzenie czy tez obsluge.

    No, ale jest warunek min. wplywow 12000PLN lub depozytow (100 tys?)

    --
    Pete

  • 16. Data: 2010-01-04 09:22:25
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 04 Jan 2010 07:41:05 +0100, Grejon napisał(a):
    > OK, ale mimo wszystko są. Inna sprawa, że ja w ciągu ostatniego roku
    > wielokrotnie korzystałem z różnych wpłatomatów mBanku lub Multibanku.
    > Jakoś nie trafiłem na "zacięty".

    Zagraj w totka :)
    Ja mogę policzyć na palcach jednej ręki sytuacje, gdy trafiałem na wpłatomat
    mBanku wyświetlający coś innego niż "wpłatomat nieczynny" - a kilka mam w
    okolicy i zawsze z ciekawości sprawdzam w jakim stanie jest dana maszyna :)
    Mój ojciec miał jeszcze mniej szczęścia - chciał wpłacić, wpłatomat kasę
    przyjął... po czym wyświetlił "wpłatomat nieczynny" - a gnoje z mBanku
    oddali ukradzione pieniądze po paru tygodniach :-/

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 17. Data: 2010-01-04 09:47:12
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Grejon" news:hhs2i6$q82$1@inews.gazeta.pl

    > OK, ale mimo wszystko są. Inna sprawa, że ja w ciągu ostatniego roku
    > wielokrotnie korzystałem z różnych wpłatomatów mBanku lub Multibanku.
    > Jakoś nie trafiłem na "zacięty".

    Bo jesteś człowiekiem mądrym, ułożonym i inteligentnym, który wkłada do
    maszyny pieniądze tak jak nakazuje instrukcja i potem nie płacze, że coś się
    spierdasiło.
    Osobiście wiele już widziałem co ludziska potrafią wyprawiać przy
    wpłatomacie - nóż w kieszeni się otwiera. Mnie już osobiście nie dziwią
    żółte wykrzyniki przy liście wpłatomatów dostępnej na stronie mBanku.

    > Nie ma. Kiedy ty ten przelew robiłeś?

    Pewnie z jakieś 3 - 4 lata temu bo gdzieś tyle czasu temu wspomniała opłata
    w wysokości 50 groszy została zniesiona.

  • 18. Data: 2010-01-04 13:13:04
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 3 Jan 2010 22:33:29 -0000, pmlb napisał(a):

    > Moje wymagania sa skromne.
    > Konto ma byc:
    > 100% darmowe, ma miec darmowa karte debetowa, darmowe bankomaty w polsce (w
    > innych krajach mnie nie interesuja) ma miec darmowe wplaty (bo ostatnio
    > przeczytalem, ze za wplacanie do jednego banku tez trzeba placic) ma miec
    > darmowe przelewy do kazdego banku w polsce, ma miec darmnowe wyciagi i
    > sprawdzanie konta w bankomacie.
    > konto ma byc w 100%
    > Ma byc zawsze za darmo.
    > ma byc
    > jedno!

    Bardzo radykalne wymagania, tylko, że jak się ma wymagania, to zazwyczaj
    trzeba mieć pieniądze, albo co innego do zaoferowania :)
    Czemu jesteś aż tak radykalny?
    --
    marcin

  • 19. Data: 2010-01-04 14:43:54
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "zly" <b...@N...fm> wrote in message

    > Bardzo radykalne wymagania, tylko, że jak się ma wymagania, to zazwyczaj
    > trzeba mieć pieniądze, albo co innego do zaoferowania :)
    > Czemu jesteś aż tak radykalny?

    Radykalny?
    Raczej to normalne... Co w tym radykalnego, to bank ma korzysc, ze ja
    ewentualnie zaniose do nich moje pieniadze i w tym momencie jak je zaniose
    bank przejmuje nad nimi kontrole w praktycznie 100% to malo?
    Sadzisz, ze placenie za dodatkowe sprawy takie jak np. samo zanisienie do
    banku pienidzye jest ok?
    Czy np. korzystanie z karty, bankomatu - korzystasz wylacznie z pieniedzy
    ktore naleza do ciebie a tymczaoswo sa pod kontrola banku - dlaczego
    uwazasz, ze placenie za to jest normalna sprawa a domaganie sie by to bylo
    zgodnie z zasadami normalnosci to radykalizm?
    Zawsze mnie zastanawia, dlaczeo w Polsce zeczy ktore byly normalne
    (bankowosc tez byla w polsce za darmo) nie tylko zbankowosci dzis sa
    radykalizmem i oczekiwaniem na niewiadomo jakie warunki...
    Czy w takim razie caly tak zwany "zachod" to nienormalne spoleczenstwo jest
    i tylko w Poslce jest normalne bo uwaza, ze konto za darmo to radykalizm?
    Piszesz, ze trzeba miec pieniadze do zaoferowania... mam, 10 zl - to nie sa
    pieniadze?
    Czy bank pobierajac oplate w wysokosci 10zl nie moze z nich zrezygnowac, bo
    wkoncu to taka niewielka suma? Jak myslisz dlaczego bank nie zrezygnuje
    nawet z oplaty 1zl za sprawdzenie salda w bnakomacie...
    Ty, inny powie a co to jest 1zl... to dlaczego tak potezna instytucja jaka
    jest bank nie popusci nawet tego 1zl za samo sprawdzenie salda? Moze to
    wlasnie jest radykalizm, ze za byle "gowno" bank rzada oplaty. Ja nie
    sprawdzam w bankomacie twojego konta a swoje... Czy w telefonie na karte tez
    jak sprawdzasz stan to za to kasuja? To jest dopiero radykalizm.
    Wilu jak to pisze sie obraza. Ale to nie chodzi o obraze czy obrazanie, ale
    by wlasnie pokazac, ze moze banki w Poslce sa radykalne i nawet 1zl nie
    podaruja, zadajac od klienta by ten placicl wiecej niz jeden zloty za byle
    operacje.

  • 20. Data: 2010-01-04 15:05:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > ewentualnie zaniose do nich moje pieniadze i w tym momencie jak je zaniose
    > bank przejmuje nad nimi kontrole w praktycznie 100% to malo?

    Nie masz wrażenia, że nieco przeceniasz te korzyści dla banku? Jakież to
    bank ma olbrzymie korzyści, jeśli zaniesiesz mu ten tysiąc czy 10 tysięcy
    funtów czy podobną kwotę i do tego chcesz mieć jeszcze w każdej chwili opcję
    bezkosztowego zabrania tych środków?

    Tak jak napisał zly: dla wysokich kwot bez problemu da się znaleźć
    standardowe oferty tupu "wszystko za darmo" w prawie każdym banku w pl, a w
    pozostałych można je zapewne wynegocjować o ile by się komuś chciało.