  • 1. Data: 2008-01-20 16:57:56
    Temat: Konto osobiste w Niemczech
    Od: "Wedan" <w...@o...pl>

    Chciałbym założyć sobie konto w Niemczech, żeby dokonywać płatności kupując
    na Niemieckim eBay'u. Czy któryś z Niemieckich banków oferuje konto podobne
    do ekonta z mBanku? Zależy mi na tym, żeby konto było bezpłatne lub w miarę
    tanie, no i oferowało dostęp przez Internet.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2008-01-20 18:42:04
    Temat: Re: Konto osobiste w Niemczech
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    http://www.netbank.de/ to taki niemiecki mBank.

    --
    Miernik
    http://miernik.name/

  • 3. Data: 2008-01-21 12:20:11
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    A tak offtopicznie: coś nasz grupowy troll ucichł i już nie reklamuje
    wspaniałej oferty niemieckiego banku ;)

  • 4. Data: 2008-01-21 13:50:31
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "Krystek" <s...@k...eu.org> napisał w wiadomości
    >A tak offtopicznie: coś nasz grupowy troll ucichł i już nie reklamuje
    >wspaniałej oferty niemieckiego banku ;)

    Ferie są....
    dzieci odpoczywają

    S.