  • 1. Data: 2008-01-19 11:05:03
    Temat: Czarnowidz Jackowski o bankach ;)
    Od: spider <s...@W...pl>

    http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200801
    02/WYWIADY/777120886

    "- To będzie rok wstrząsu bankowego w Polsce, nie takiego zwykłego
    wahania stóp, ale prawdziwego wstrząsu. Banki zadrżą. Może źle to
    nazywam. To będzie wyjątkowo nieprzychylny rok dla tych, którzy mają
    kredyty albo zamierzają je wziąć. Stopy już są wysokie, ale nastąpi
    jakieś załamanie ekonomiczne i banki będą musiały reagować. To nie będą
    przewidywalne reakcje, mam wrażenie, że jak to wszystko walnie, to
    będzie straszny dramat.

    - I teraz pewnie wszyscy, którzy pracują w banku albo mają kredyty,
    zaczynają się bać.

    - I słusznie, bo jesienią będzie czas wielkich aresztowań. I kto wie,
    czy właśnie nie będą one w bankach. Kilka ważnych osób, bardzo, bardzo
    ważnych, zostanie aresztowanych i wyniknie z tego wielka afera. I nie
    wykluczam, że będzie związana z tym niespodziewanym krachem."

    Czyżby przepowiadał problemy banków udzielających kredytów hipotecznych?
    Który z banków udzielił ich najmniej :) może przeniosę tam oszczędności,
    a może już zacząć kupować złoto? ;)
    pozdrawiam
    --
    spider

  • 2. Data: 2008-01-19 13:30:34
    Temat: Re: Czarnowidz Jackowski o bankach ;)
    Od: Simon_di_Gaddo <s...@i...pl>

    spider pisze:
    > http://www.gk24.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/200801
    02/WYWIADY/777120886

    Ech, nie strasz ludzi... myślałem, że to jakiś "expert" ;)

  • 3. Data: 2008-01-20 08:07:09
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    > Czyżby przepowiadał problemy banków udzielających kredytów hipotecznych?

    A ja sie zastanawiam, komu najbardziej zalezy na budowaniu tego nastroju
    grozy i niepewnosci? I jakbym nie kombinowal - wypada mi na wlascicieli
    bankow hipotecznych.