  • 1. Data: 2008-01-20 16:56:56
    Temat: Usprawnienia Polbank24?
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    dziala juz Polbank24, ale nie widze, zeby byly jakiekolwiek
    usprawnienia. a moze ktos cos zauwazyl?

  • 2. Data: 2008-01-20 17:19:33
    Temat: Re: Usprawnienia Polbank24?
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 16:56, Sarpedon <f...@b...cy> wrote:
    > dziala juz Polbank24, ale nie widze, zeby byly jakiekolwiek
    > usprawnienia. a moze ktos cos zauwazyl?

    Czyli chyba likwidowali problemy zwiazane z awaria Visa - chyba, ze
    napisza o dopuszczeniu do obslugi innych OS niz win xp ?

    W KK nic sie nie zmienilo - tylko saldo, zadnych transakcji, zadnych
    informacji o dacie i kwocie najblizszej splaty.

  • 3. Data: 2008-01-20 18:04:38
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    krzysztofsf pisze:

    > Czyli chyba likwidowali problemy zwiazane z awaria Visa - chyba, ze
    > napisza o dopuszczeniu do obslugi innych OS niz win xp ?

    niestety nadal widnieje napis, ze nie wspolpracuje z vista.

  • 4. Data: 2008-01-21 12:08:57
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Sarpedon" fmvugu$lr3$...@n...onet.pl

    > dziala juz Polbank24, ale nie widze, zeby byly jakiekolwiek
    > usprawnienia. a moze ktos cos zauwazyl?

    A u mnie teraz w ogóle nie otwiera się w IE. :) I tak mam z trzema
    różnymi systemami/WXP z trzema różnymi IE, a nie wydaje się mi, że
    możliwe jest uszkodzenie trzech różnych, niezależnych systemów/WXP
    w taki sam sposób.

    Jeden z tych WXP to niemal dziewiczy WXP.

    W FF strona otwiera się, ale przelać pieniędzy nie mogę, choć mogę
    zmodyfikować odbiorcę -- pewnie i dodać odbiorcę mogę. Usunąć chyba
    w ogóle nie można.

    Inne strony w IE otwierają się bez problemów/rewelacji.

    Na infolinii powiedziano mi, że jest wszystko OK, zaś informacja
    z banku otrzymana poprzez stronę mówi, że dopiero będzie OK.
    Prawdopodobnie dziś ma być OK.

    -=-

    Z ostatniej chwili -- pod FF też mam podobny problem. Zalogowałem
    się, nawet wysłałem do banku informację, ale dalej już system stoi
    i nie chce nawet drgnąć. Nie mam nawet podglądu swoich danych. :)

    Pomogło wylogowanie się i ponowne zalogowanie.
    No i po ponownym zalogowaniu mogłem odczytać kolejną informację z banku.
    (tę, która mówi, że dziś ma być OK)

    --
    ____
    |____| moj eneuel_at_gmail.com

    polecam stronę --> http://www.virustotal.com/pl/

  • 5. Data: 2008-01-21 12:27:48
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 21 Sty, 13:08, "Eneuel Leszek"

> [...]
    >
    > Pomogło wylogowanie się i ponowne zalogowanie.
    > No i po ponownym zalogowaniu mogłem odczytać kolejną informację z banku.

    No i fajno. A teraz wyobraz sobie, ze wlasnie miales splacic w
    terminie karte kredytowa, na pelne obciazenie, zeby zmiescic sie w
    okresie bezodsetkowym (naturalnie o karach nie wspomne).

  • 6. Data: 2008-01-21 14:41:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "krzysztofsf" 0...@d...goo
    glegroups.com

    : No i fajno. A teraz wyobraz sobie, ze wlasnie miales splacic w
    : terminie karte kredytowa, na pelne obciazenie, zeby zmiescic sie w
    : okresie bezodsetkowym (naturalnie o karach nie wspomne).

    No... Termin to 23 stycznia, więc jeszcze strasznie dużo ;) czasu...
    Na szczęście mogę tę kartę (w Citi) spłacić w kasie Citi, co
    kosztuje tylko 15 złotych plus podróż do ,,miasta'', czyli
    do centrum Białegostoku -- dla mnie to pestka, ;) bo leczę
    zerwane ścięgno i raczej ;) nie wychodzę z mieszkania...

    (a poważniej -- można ponoć za darmo w bankomacie Citi)

    Może jednak warto spłacić tę kartę z karty kredytowej WBK? :)
    Może warto spłacić z Inteligo? Ale trzeba tam wpłacić...
    No i zapłacić za przelew i za to, że konto będzie aktywne...

    -=-

    Czy za każdym razem, gdy o kimś (o czymś) wydam dobrą opinię,
    muszę zostać ukarany czymś takim?

    Mam spłacić kartę, zapłacić za internet i za dwa mieszkania...

    --
    ____
    |____| moj"eneuel@@@gmail.com"

  • 7. Data: 2008-01-21 14:57:04
    Od: "ls" <n...@s...pisac.pl>

    Uzytkownik Eneuel Leszek Ciszewski napisal(a):
> [...]
    > Może warto spłacić z Inteligo? Ale trzeba tam wpłacić...
    > No i zapłacić za przelew i za to, że konto będzie aktywne...

    Teraz juz troche pozno, ale proponuje na przyszlosc zalozyc sobie jakies
    "zapasowe" konto z darmowymi przelewami (i miec na nim jakies grosiaki),
    ktore przydaje sie w takich sytuacjach (np. konto internetowe w Getin
    Banku, bez karty - jest darmowe, takze wplaty).
    A Polbank? No coz, mi jakos hula, nawet wczoraj puscilem wieczorem
    przelew - he, he, ciekawe, czy dotarl do adresata...
    pozdr.
    ls
    --
    pozdr.
    ls

  • 8. Data: 2008-01-21 15:07:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "ls" fn2beg$7v4$...@s...cyf-kr.edu.pl

> [...]
    > A Polbank? No coz, mi jakos hula, nawet wczoraj puscilem wieczorem
    > przelew - he, he, ciekawe, czy dotarl do adresata...

    A mnie nie hula. Czasami nawet pod FF są jakieś problemy typu

    No Response from Application Web Server

    There was no response from the application web server for the page you requested.
    Please notify the site's webmaster and try your request again later.

    Po chwili już się udało. :) Ale niestety spod FF nie można przelać.
    Wieści z banku -- brak...

    Pomysł z innym, bezpłatnym kontem, z którego można słać bezpłatnie jest dobry.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 9. Data: 2008-01-21 15:48:16
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fn2cf0$sg$...@a...icm.edu.pl

    > Pomysł z innym, bezpłatnym kontem, z którego można słać bezpłatnie jest dobry.

    Ponoć można też przez telefon, ale nie wiem, jak!
    No i kosztuje ta przyjemność 2 złote.
    Już na telefony do Polbanku wydałem niemal 2 złote. :)

    Mam trzy różne WXP, w tym jeden niemal dziewiczy (niestety bez Javki)
    i na wszystkich są te same objawy -- strona ładuje się bez końca.
    Oczywiście Javkę mogę zainstalować, ale imo problem leży w innym miejscu.

    Można rzecz jasna powiedzieć, że mam wirusa w sprzęcie. ;)
    Mam też trzy inne komputery, ale kontuzjowany palec zniechęca do zabaw...

    -=-

    Co Citi -- najlepiej by było mieć tam oszczędzające (swego czasu było za free)
    i stałe zlecenie na bezpłatną spłatę karty. :) Ponieważ oprocentowanie tego
    konta nie jest złe (bodajże 4.65%) można by tam słać pieniądze z tygodniowym
    lub lepszym wyprzedzeniem. :)

    Ale takiego zlecenia być nie może. :)
    No i można ręcznie spłacać stamtąd ich kartę. :)

    Kiedyś chciałem takowe konto otworzyć, ale moje dwa zgłoszenia
    zostały_zignorowane/_nie_zostały_zauważone/umknęły/z
    aginęły. :)

    --
    ____

  • 10. Data: 2008-01-21 16:34:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console11>

    "Eneuel Leszek" fn2esf$7rn$...@n...task.gda.pl

    > Można rzecz jasna powiedzieć, że mam wirusa w sprzęcie. ;)
    > Mam też trzy inne komputery, ale kontuzjowany palec zniechęca do zabaw...

    Już raczej nie można -- odpaliłem inny komputer i też nic.
    Strona ładuje się bez końca. :)

    Ponadto podłączyłem (bez wyłączania komputera) dysk z backupami
    i sprawdziłem, że ŻADNE pliki (w ,,normalnym'' systemie) IE nie uległy popsuciu.

    --