  • 1. Data: 2008-01-20 15:50:13
    Temat: KK Citi - nowe logowanie
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    Próbował już ktoś?
    Trzeba podać nr karty i PIN do bankomatu...
    To jakiś żart?

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy

  • 2. Data: 2008-01-20 15:51:23
    Temat: Re: KK Citi - nowe logowanie
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-01-20, Maciej Loret <m...@p...pl> wrote:

    > Próbował już ktoś?
    > Trzeba podać nr karty i PIN do bankomatu...

    To przy rejestracji. Potem posługujesz się swoim loginem i hasłem.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2008-01-20 16:21:06
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 16:50:13 +0100,
    osoba podpisana: Maciej Loret <m...@p...pl>
    napisała:
    > Witam.
    >
    > Próbował już ktoś?

    Tak. Nie widzę jakichś nowych funkcji. Tylko zmiana wyglądu.

    KJ

    DOS: n., A small annoying boot virus that causes random spontaneous system
    crashes, usually just before saving a massive project. Easily cured by
    UNIX. See also MS-DOS, IBM-DOS, DR-DOS.
    -- David Vicker's .plan

  • 4. Data: 2008-01-20 21:03:20
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 16:21:06 +0000 (UTC), Kamil Jońca napisał(a):

    > Dnia Sun, 20 Jan 2008 16:50:13 +0100,
    > osoba podpisana: Maciej Loret <m...@p...pl>

    > Tak. Nie widzę jakichś nowych funkcji. Tylko zmiana wyglądu.
    >
    > KJ

    Mnie się wydaje, że jest pewna nowość - nie ma już terminu w którym należy
    spłacić kartę. W starej wersji z tego co pamiętam była informacja do kiedy
    trzeba spłacić kwotę minimalną, teraz tej informacji nie ma (przynajmniej
    ja nie widzę). Aby się do wiedzieć do kiedy mam spłacić muszę czekać za
    wyciągiem...

  • 5. Data: 2008-01-20 21:09:28
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 22:03:20 +0100,
    osoba podpisana: smE <n...@n...com>
    napisała:

    > Mnie się wydaje, że jest pewna nowość - nie ma już terminu w którym należy
    > spłacić kartę. W starej wersji z tego co pamiętam była informacja do kiedy

    Kontrol kłeszczyn: czy jesteś już po terminie spłaty z poprzedniego
    wyciągu? Jeśli tak Citi tak ma, że między spłatą z poprzedniego wyciągu,
    a wygenerowaniem następnego nie ma tej daty.

    KJ

    People who make no mistakes do not usually make anything.

  • 6. Data: 2008-01-20 21:11:34
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 21:03, smE <n...@n...com> wrote:

> [...]
    > trzeba spłacić kwotę minimalną, teraz tej informacji nie ma (przynajmniej
    > ja nie widzę). Aby się do wiedzieć do kiedy mam spłacić muszę czekać za

    Chyba jest - ja loguje sie teraz poprzez KO i mam przy karcie te
    informacje.
    Tak jak piszesz, to bylo w trakcie trwania pierwszego okresu
    rozliczeniowego - moze faktycznie przy dostepie przez sama KK jeden
    okres naliczony pod starym systemem straci te informacje? A moze masz
    juz splacony poprzedni okres a jestes przed naliczniem obecnego?

  • 7. Data: 2008-01-20 21:16:07
    Od: smE <n...@n...com>

> [...]
    > wyciągu? Jeśli tak Citi tak ma, że między spłatą z poprzedniego wyciągu,
    > a wygenerowaniem następnego nie ma tej daty.

    Ostatniej spłaty dokonałem 9 stycznia (dla wyciągu wygenerowanego 16
    grudnia). Dla wyciągu wygenerowanego 16 stycznia nie mam żadnej daty do
    której mam spłacić kartę, a wydaje mi się, że kiedyś była.

  • 8. Data: 2008-01-20 21:16:49
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    smE pisze:

> [...]
    > trzeba spłacić kwotę minimalną, teraz tej informacji nie ma (przynajmniej
    > ja nie widzę). Aby się do wiedzieć do kiedy mam spłacić muszę czekać za

    SOA #1
    Jest w tym samym miejscu co wcześniej - Rachunki - Szczegóły i wykaz
    operacji na rachunkach:

    XX PLN saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 16/01/2008

    XX PLN minimalna kwota do zapłaty płatne do 11/02/2008

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 9. Data: 2008-01-20 21:23:04
    Od: smE <n...@n...com>

> [...]
    >
    > XX PLN saldo zadłużenia na ostatnim wyciągu dnia z 16/01/2008
    >
    > XX PLN minimalna kwota do zapłaty płatne do 11/02/2008

    To ja mam chyba jakąś popsutą wersję...
    http://img237.imageshack.us/img237/3631/bankdv4.jpg

  • 10. Data: 2008-01-20 21:32:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>