  • 1. Data: 2008-01-20 14:23:32
    Temat: Karta kredytowa BPH a PeKaO SA
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Jestem posaidaczem KK BPH (tego starego). Teraz, nie pytajac sie mnie o
    zdanie karte przejelo PeKaO.
    Przyslali mi nowy PIN, nowa karte i kaza teraz jej uzywac. Pisza, ze warunki
    umowy nie ulegaja zmianie.
    Dla mnie istotna czescio umowy jest oplata za wznowienie. Do tej pory bylo
    to 75 zl. Wlasnie przeszukiwalem
    TOiP w poszukiwaniu ile teraz bedzie kosztowalo odnowienie i tej informacji
    nie moge znalezc (Pekao
    MasterCard Credit SILVER). No nie do konca. Na stronie,
    http://www.pekao.com.pl/indywidualni3s11.xml?/sid=33
    /lang=PL/707434-932311-68213
    sa wybrane oplaty i prowizje, tylko, że nie wiadomo z jakiej daty sa to
    informacje i
    czy nie ma opłat DODATKOWYCH.

    1) Co sie stanie jezeli w terminie do 3 lutego ("Nowa karta platnicza
    zostanie zastepuje dotychczas
    posiadana karte Banku BP SA, ktora zostanie zablokowana w dniu 02.02.2008
    r.") nie auaktywnie nowej karty?
    2) Czy moge wystapic wobec banku z pozwem za jednostronne zerwanie umowy, za
    ktora zostala z gory
    pobrana oplata?

    pozdr
    vis

  • 2. Data: 2008-01-20 14:32:42
    Temat: Re: Karta kredytowa BPH a PeKaO SA
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fmvlt6$1q7$1@nemesis.news.tpi.pl, *vis* wrote:
> [...]
    /lang=PL/707434-932311-68213
    > sa wybrane oplaty i prowizje, tylko, że nie wiadomo z jakiej daty sa

    Wtorny analfabetyzm? Pelnej TOiP nie umiesz znalezc?
    strona 4 ->
    http://www.pekao.com.pl/tabele1s3.pdf?/lang=PL/10329
    4-862334-82245

    > 1) Co sie stanie jezeli w terminie do 3 lutego ("Nowa karta platnicza
    > zostanie zastepuje dotychczas
    > posiadana karte Banku BP SA, ktora zostanie zablokowana w dniu
    > 02.02.2008 r.") nie auaktywnie nowej karty?

    Zapewne umowa o KK ulegnie rozwiazaniu. Przeczytaj jak sie umowiles ze
    starym bankiem a co nowy na ten temat pisze.

    > 2) Czy moge wystapic wobec banku z pozwem za jednostronne zerwanie
    > umowy, za ktora zostala z gory
    > pobrana oplata?

    Z pozwem wystapic zawsze mozesz. Grunt zeby sie nie zblaznic.
    Przeczytaj umowe karty BPH i regulamin ktore podpisales.
    W wiekszosci takich umow/regulaminow jest info ze kazda ze stron moze w
    terminie 30 dni wypowiedziec umowe. Bo tak.
    Akurat pekao w przypadku przedterminowego rozwiazania umowy zwraca oplate za
    karte proporcjonalnie do pozostalego czasu.
    Dalej bedziesz skladal pozew?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-01-20 14:50:50
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    vis wrote:
    > Jestem posaidaczem KK BPH (tego starego). Teraz, nie pytajac sie mnie
    > o zdanie karte przejelo PeKaO.
    [ciach]

    Przenieś sobie kartę do tańszego banku...

    Pozdr,
    Koala

  • 4. Data: 2008-01-20 16:53:21
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Sty, 14:50, "koala" <k...@p...fm> wrote:

    > [ciach]
    >
    > Przenieś sobie kartę do tańszego banku...

    A co ma do tego bank?
    Jesli juz, to wymien karte na tansza, lub na podobna posiadajaca
    uslugi ktorych potrzebujesz.

  • 5. Data: 2008-01-20 21:05:02
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
    wiadomości news:fmvme5$3n9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Wtorny analfabetyzm? Pelnej TOiP nie umiesz znalezc?
    > strona 4 ->
    > http://www.pekao.com.pl/tabele1s3.pdf?/lang=PL/10329
    4-862334-82245

    Jest opis karty Srebrna karta kredytowa MasterCard a to nie to samo to
    Pekao MasterCard Credit Silver. !!!!!
    Liczy sie dokladna nazwa. Dawniej Pekao mnie na tym przewiozlo
    i nie mam zamiaru powtarzac tego po raz drugi.

  • 6. Data: 2008-01-20 21:25:10
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 22:05:02 +0100, "vis" <k...@g...pl> wklepał(-a):

    >Jest opis karty Srebrna karta kredytowa MasterCard a to nie to samo to
    >Pekao MasterCard Credit Silver. !!!!!
    >Liczy sie dokladna nazwa. Dawniej Pekao mnie na tym przewiozlo
    >i nie mam zamiaru powtarzac tego po raz drugi.

    A przejrzałeś cały dokument? Polecam stronę nr 6.

  • 7. Data: 2008-01-21 00:02:43
    Od: "koala" <k...@p...fm>

    krzysztofsf wrote:

    > A co ma do tego bank?
    > Jesli juz, to wymien karte na tansza, lub na podobna posiadajaca
    > uslugi ktorych potrzebujesz.

    Za duży skrót myslowy zastosowałem ;-)

    Pozdr,
    Koala

  • 8. Data: 2008-01-21 06:09:19
    Od: "vis" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 20 Jan 2008 22:05:02 +0100, "vis" <k...@g...pl> wklepał(-a):

    > A przejrzałeś cały dokument? Polecam stronę nr 6.
    >
    > --
    > Sławomir Szyszło mailto:s...@p...onet.pl
    > FAQ pl.comp.bazy-danych http://www.dbf.pl/faq/
    > FAQ pl.comp.www.nowe-strony http://www.faq-nowe-strony.prv.pl/

    To przeoczylem :-(

    Nie zawiodlo mnie przeczucie, ze Srebrna karta kredytowa MasterCard
    i Pekao MasterCard Credit Silver to nie to samo. To juz wystarczy aby
    trzymac sie od nich z daleka.

  • 9. Data: 2008-01-21 07:00:47
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 20 Jan 2008 08:53:21 -0800 (PST), krzysztofsf napisał(a):
    > A co ma do tego bank?

    To, że tańsza karta w tym samym banku oznacza kartę gorszą - natomiast
    w innym banku można za mniejsze pieniądze otrzymać to samo ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 10. Data: 2008-01-21 15:53:54
    Od: "JerzyR" <j...@d...pl>

    "vis" <k...@g...pl> wrote in message
    > Jestem posaidaczem KK BPH (tego starego). Teraz, nie pytajac sie mnie o
    > zdanie karte przejelo PeKaO.
    > Przyslali mi nowy PIN, nowa karte i kaza teraz jej uzywac. Pisza, ze
    > warunki umowy nie ulegaja zmianie.

    czy po zmianie będzie podgląd w systemie BPH SEZAM do nowej karty?

    JR