  • 11. Data: 2010-04-21 06:18:34
    Temat: Re: Konto optymalne
    Od: " smok wawelski" <a...@N...gazeta.pl>

    Peet <w...@a...com> napisał(a):

    > Najpierw karta kredytowa, teraz konto bankowe.
    > http://openonline.pl/konta/kontooptymalne/

    A czy ktoś z Was może zamieścić zrzuty ekranowe obsługi online konta?

    Macie może jakieś informacje czy można wpłacać pieniądze w jakimś oddziale
    (OF czy może też np. GETIN i NOBLE?) Czy są przelewy SEPA i możliwość
    założenia konta walutowego?

    Jeśli powyższych rzeczy brak to IMO nie ma się czym podniecać. Konto z
    fajniejszymi funkcjami jest w Eurobanku, nie ma limitu wypłat z konta
    oszczędnościowego, a do tego można jakieś sprawy załatwić w sobotę czy
    niedzielę - inne banki wtedy są zamknięte :)

    --
    smok wawelski

  • 12. Data: 2010-04-21 06:20:38
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hqkuvd$5pg$1@news.onet.pl...

    > To antypromocja :) 10 zł miesięcznie za konto, jeżeli wydasz mniej
    > niż 500 zł za pomocą ichniej karty - lipa!

    I cyrograf na dwa lata. A za brak wpływów kara 150 złotych.

    wiatrak

  • 13. Data: 2010-04-21 07:00:08
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    " smok wawelski" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
    > oszczędnościowego, a do tego można jakieś sprawy załatwić w sobotę czy
    > niedzielę - inne banki wtedy są zamknięte :)

    Na razie o walutach cisza. Nie wiem jak OF, ale w Getinie zawsze mozesz
    wplacic, bo to konto nalezy numeracja do Getin-Noble banku (w praktyce
    trudno powiedziec, bo dopiero je wprowadzili).
    na razie konto optymalne nie jest zadna rewelacja, ot moze sluzyc do
    wygodniejszego operowania na wlasnych lokatach.

  • 14. Data: 2010-04-21 07:39:23
    Od: ~|_ukasz <l...@a...pl>

    W dniu 2010-04-20 20:06, Peet pisze:
    > Najpierw karta kredytowa, teraz konto bankowe.
    > http://openonline.pl/konta/kontooptymalne/

    Oprocentowanie 4,5%*. Nieźle.

    Ale naliczanie odsetek miesięczne (nic nie piszą, że dziennie). Gorzej.

    No i jest gwiazdka:
    * Oprocentowanie obowiązuje w okresie promocji tj. od 15 kwietnia do 15
    lipca 2010r. [..] Poza okresem promocji oprocentowanie rachunku wynosi 2%.

    Co jest w tym koncie ciekawego? Dobrze, że konkurencja dla innych jakaś
    nowa się pojawia, ale poza tym kilka banków ma lepszą ofertę.

  • 15. Data: 2010-04-21 10:17:58
    Od: Pyrtek <u...@n...com>

    ~|_ukasz pisze:

    > Co jest w tym koncie ciekawego? Dobrze, że konkurencja dla innych jakaś
    > nowa się pojawia, ale poza tym kilka banków ma lepszą ofertę.

    I całe szczęście! Inaczej wpadlibyśmy w pułapkę "cała kasa w Getinie".

    --

    Tnx. Pzdr. Pyrtek.

  • 16. Data: 2010-04-21 11:21:18
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Tak, a ten GPS, to za jakieś 150 zeta kolega w Biedronce kupił ;-) MapaMap
    > w wersji, której nie da się aktualizować :-( Czyli chyba się nie
    > wysilili...

    Manty nigdy nie było w Biedronkach choć pewnie można ja gdzieś dostać w
    podobnej cenie. MapęMap ZAWSZE można zaktualizować ;-)
    Ludzie łaszczą się na 30 zł dodatkowo za lokatę optymalną + karta KIS to nie
    połaszczą się na taką fajniutką nawigację?

  • 17. Data: 2010-04-21 17:32:47
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-04-21 13:21, Marcepan pisze:

> [...]
    > Ludzie łaszczą się na 30 zł dodatkowo za lokatę optymalną + karta KIS to
    > nie połaszczą się na taką fajniutką nawigację?

    Nie połaszczą, bo nawigację mają, a procentów nigdy nie za wiele :-)