  • 1. Data: 2010-04-20 04:57:26
    Temat: mBank - pomysł na nową funkcję
    Od: ab <a...@i...wroc.pl>

    Mam pomysł na stworzenie nowej funkcji w serwisie mBanku i
    zastanawiam się gdzie będzie lepiej to zasugerować:
    1. napisać do mBanku, ale może mieć mały oddżwięk, bo tylko
    jeden człowiek (czyli ja) czegoś od nich chce,
    2. opisać pomysł na niniejszej grupie i jeśli ktoś z banku tu
    zagląda to pomysł może podchwyci,
    3. opisać pomysł na niniejszej grupie i jeśli pomysł innym też
    się spodoba to gdy wszyscy zainteresowani napiszą do banku to
    może zainteresowanie w banku będzie większe.

    Nigdy nie zgłaszałem nowości i wolałbym wybrać najoptymalniejszą
    drogę postępowania. Podpowie ktoś?

  • 2. Data: 2010-04-20 06:23:26
    Temat: Re: mBank - pomysł na nową funkcję
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 04:57:26 +0000 (UTC), ab napisał(a):
    > Mam pomysł na stworzenie nowej funkcji w serwisie mBanku i
    > zastanawiam się gdzie będzie lepiej to zasugerować:

    [ciach]

    4. Wziąć sobie na uspokojenie, bo geniusze w mBanku nie potrafią od lat
    wprowadzić nawet najbardziej naturalnych i pożądanych przez klientów
    funkcji.

    > Nigdy nie zgłaszałem nowości i wolałbym wybrać najoptymalniejszą
    > drogę postępowania. Podpowie ktoś?

    jw. :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 3. Data: 2010-04-20 06:38:47
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    ab (<a...@i...wroc.pl>) ma odwage pisac:
> [...]
    > może zainteresowanie w banku będzie większe.
    >
    > Nigdy nie zgłaszałem nowości i wolałbym wybrać najoptymalniejszą

    Forum mBanku.
    http://www.mbank.pl/forum/

    k.

  • 4. Data: 2010-04-20 14:55:11
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "ab" <a...@i...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może zainteresowanie w banku będzie większe.
    >
    > Nigdy nie zgłaszałem nowości i wolałbym wybrać najoptymalniejszą

    Kiedyś usiłowałem znaleźć bankomat w W-wie (okolice hali Makro na Bielanach,
    tylko hala miała być dopiero wkrótce otwarta). Wiedziałem, że będę w tej
    okolicy więc przezornie miałem drukniętą listę (chyba 4 strony) bankomatów i
    plan miasta. Bankomaty w kolejności alfabetycznej ulic dla całej W-wy, a
    nazwy ulic nic mi nie mówią.
    Potem napisałem na k...@m...pl jaki to jest horror aby skorzystać z
    informacji które podają na stronie i że powinni to zrobić w formie mapy,
    albo chociaż duże miasta podzielić na dzielnice. Pół roku później już było
    tak jak trzeba.
    P.G.