  • 1. Data: 2010-04-20 13:36:17
    Temat: Panowie z Open Finance ...kamienie idźcie tłuc ;-)
    Od: "L" <i...@o...pl>

    Założyłem 4 lokaty Internetowe w marcu [[przez internet]]
    Wczoraj chciałem zerwać dwie z nich okazuje się że NIE mogę tego zrobić sam
    przez internet tylko przez konsultanta.
    Zadzwoniłem.......czekałem na zgłoszenie ....bagatela 11 minut
    Następnie po 'perypetiach' wreszcie przyjęto moje zerwanie lokat ..... było to
    około południa ..... i dowiedziałem sie ze lokaty będą zerwane dopiero na drugi
    dzień a na następny czyli TRZECI dzień dostanę je na konto.:-((((

    Panowie z OF czyżby pył wulkaniczny wam zaszkodził ??? ;-) ....... weźcie
    młotki w ręce i nad Wisłę tłuc kamienie będzie większy pożytek ..
    W dobie internetu i komputerów to Qriuzum !!!

  • 2. Data: 2010-04-20 14:06:43
    Temat: Re: Panowie z Open Finance ...kamienie idźcie tłuc ;-)
    Od: "Grześ " <a...@N...gazeta.pl>

    Trzeba było przeczytać regulamin. Widziały gały jaką ofertę wybrały.

  • 3. Data: 2010-04-20 16:36:42
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "L" <i...@o...pl> wrote in message news:hqkakj$vcc$1@news.onet.pl...
> [...]
    > młotki w ręce i nad Wisłę tłuc kamienie będzie większy pożytek ..
    > W dobie internetu i komputerów to Qriuzum !!!
    Generalnie polecam robienie nieodnawialnych, ktore wracaja terminowo do
    innego banku. Czasami moze dzwonic ktos i nagabywac na odnowienie, ale wtedy
    trzeba zdecydowanie potwierdzic chec zakonczenia lokaty zgodnie z
    wczesniejsza dyspozycja. Jezeli chcemy ulokowac pieniazki dalej, to nie jest
    problemem przelanie jej za kilka dni. (wniosek i % mozemy zaklepac sobie z
    wyprzedzeniem). Open to nie jest system bankowosci internetowej, gdzie
    swobodnie mozemy dysponowac swoimi pieniedzmi przez internet.