  • 1. Data: 2010-04-20 18:06:41
    Temat: Konto optymalne
    Od: Peet <w...@a...com>

    Najpierw karta kredytowa, teraz konto bankowe.
    http://openonline.pl/konta/kontooptymalne/

  • 2. Data: 2010-04-20 18:13:05
    Temat: Re: Konto optymalne
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Peet" <w...@a...com> napisał w wiadomości grup
    > Najpierw karta kredytowa, teraz konto bankowe.
    > http://openonline.pl/konta/kontooptymalne/

    Wygląda całkiem OK, pytaniem podstawowym jest dla mnie czy będzie w miarę
    pełny on-line pomiędzy tym rachunkiem a rachunkami w GetinNoble oraz za ile
    będzie Sorbnet poniżej 1M.

    No i promocja jest niezbyt udana, więc chyba lepiej otwierać w wersji
    bezpromocyjnej.

  • 3. Data: 2010-04-20 19:23:20
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    > No i promocja jest niezbyt udana, więc chyba lepiej otwierać w wersji
    > bezpromocyjnej.

    To antypromocja :) 10 zł miesięcznie za konto, jeżeli wydasz mniej
    niż 500 zł za pomocą ichniej karty - lipa!

  • 4. Data: 2010-04-20 19:46:20
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    Am 20.04.2010 21:23, ikarek wrote:
    > Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości
    >
    > To antypromocja :) 10 zł miesięcznie za konto, jeżeli wydasz mniej
    > niż 500 zł za pomocą ichniej karty - lipa!

    A podglad jest online, czy synchronizowany z systemem raz dziennie?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 5. Data: 2010-04-20 19:58:32
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:8...@m...uni-berlin.de...

    > A podglad jest online, czy synchronizowany z systemem raz dziennie?

    Nie wiadomo. 2 godziny temu niby-założyłem. Miał przyjść mail z loginem oraz
    SMS z czymśtam. Nie ma ani jednego ani drugiego.

  • 6. Data: 2010-04-20 20:14:19
    Od: Tajemniczy Don Pedro <p...@g...pl>

    On 2010-04-20 20:06:41 +0200, Peet said:

    > Najpierw karta kredytowa, teraz konto bankowe.
    > http://openonline.pl/konta/kontooptymalne/

    Tak, a ten GPS, to za jakieś 150 zeta kolega w Biedronce kupił ;-)
    MapaMap w wersji, której nie da się aktualizować :-( Czyli chyba się
    nie wysilili...

    --
    Pozdrawiam,
    Tajemniczy Don Pedro vel. Piotrek Miller

  • 7. Data: 2010-04-20 20:25:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Peet" <w...@a...com> wrote in message
    > Najpierw karta kredytowa, teraz konto bankowe.
    > http://openonline.pl/konta/kontooptymalne/

    Czyli konto w wersji bezpromocyjnej jest darmowe i mozna bez karty. Powstaje
    nowy e-getin II na lepszych warunkach i z lepszymi lokatami. Jak to sie
    teraz nazywa 'zjadanie wlasnego ogona'??

  • 8. Data: 2010-04-20 21:52:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Czyli konto w wersji bezpromocyjnej jest darmowe i mozna bez karty.
    > Powstaje nowy e-getin II na lepszych warunkach i z lepszymi lokatami. Jak
    > to sie

    Karta jest darmowa bezwarunkowo.
    http://openonline.pl/static/dokumenty/Tabela_oplat_i
    _prowizji__karta_debetowa.pdf

  • 9. Data: 2010-04-21 05:55:32
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Karta jest darmowa bezwarunkowo.
    > http://openonline.pl/static/dokumenty/Tabela_oplat_i
    _prowizji__karta_debetowa.pdf

    Tylko znajac dzialania tradycyjnego Getina, karta zawsze moze przestac byc
    darmowa. Jezeli konto ma sluzyc do pelniejszej samoobslugi lokat, to karta
    nie jest potrzebna.

  • 10. Data: 2010-04-21 06:09:43
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

> [...]

    > ile będzie Sorbnet poniżej 1M.
    >
    > No i promocja jest niezbyt udana, więc chyba lepiej otwierać w wersji

    A nie ma czasem "promocji" jak w Getinie? Że likwidacja przed upływem roku
    powoduje karną opłatę? Po nich mozna sie różnych rzeczy spodziewać.
    No i jak to mam działac tak jak w getinie, czyli w zasadzie offline, to
    tylko podziękować.

    wiatrak