    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto optymalne
    Date: Wed, 21 Apr 2010 09:00:08 +0200

    " smok wawelski" <a...@N...gazeta.pl> wrote in message
    news:hqm5bq$nh8$1@inews.gazeta.pl...

    > A czy ktoś z Was może zamieścić zrzuty ekranowe obsługi online konta?
    >
    > Macie może jakieś informacje czy można wpłacać pieniądze w jakimś oddziale
    > (OF czy może też np. GETIN i NOBLE?) Czy są przelewy SEPA i możliwość
    > założenia konta walutowego?
    >
    > Jeśli powyższych rzeczy brak to IMO nie ma się czym podniecać. Konto z
    > fajniejszymi funkcjami jest w Eurobanku, nie ma limitu wypłat z konta
    > oszczędnościowego, a do tego można jakieś sprawy załatwić w sobotę czy
    > niedzielę - inne banki wtedy są zamknięte :)
    >
    > --

    Na razie o walutach cisza. Nie wiem jak OF, ale w Getinie zawsze mozesz
    wplacic, bo to konto nalezy numeracja do Getin-Noble banku (w praktyce
    trudno powiedziec, bo dopiero je wprowadzili).
    na razie konto optymalne nie jest zadna rewelacja, ot moze sluzyc do
    wygodniejszego operowania na wlasnych lokatach.