  • 11. Data: 2011-02-01 22:14:22
    Temat: Re: Re:_Konto_dla_dwóch
    Od: "Pen" <naj.kp@WYTNIJ_TOwp.pl>

    ..i jeszcze eService ;)

  • 12. Data: 2011-02-02 07:59:33
    Temat: Re: Konto dla dwóch
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail J...@b...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Mam tak w PKO BP
    > - konto indywidualne
    > - konto wspólne

    uff, dzieki, bo po tym co napisał spa, pomysałem ze mam jakies dzwien
    wymagania...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 13. Data: 2011-02-02 07:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail t...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Sorki, ale co Ty opowiadasz. Jedno czego nie można mieć to
    > indywidualnego eKonta, jeśli jest wspólne. Mając wspólne eKonto możesz
    > mieć 4 swoje eMaxy, 4 swoje eMax+, 1 swoje izzyKonto.

    ale ja juz mam swoje indywidualne ekonto i nie chce go likwidowac, bo niby
    czemu bym miał?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 14. Data: 2011-02-02 07:59:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail l...@a...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Konta czy rachunku?
    > Bo z rachunkami kiedyś nie było problemu...
    > Dwa konta (e), a niektóre rachunki wspólne -- może to będzie rozwiązanie?

    jest mi to obojetne.
    Do czego bedziemy uzywać - napisałem w pierwszym poscie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 15. Data: 2011-02-06 09:59:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj napisał(a) w
> [...]

    > Potrzebuję załóżyć konto dla dwóch osób (nie małżeństwo)
    > Wymagania:
    > - dostęp via net (możliwość wykonywania przelewów itp)
    > - karty płatnicze dla dwóch osób (wystarczą zwykłe debetówki)
    > - brak opłat za prowadzenie (bezwarunkowe)i najlepiej za kartę
    > (ewentualnei jakaś minimalna opłata za kartę)
    >
    > Od razu pomyślałem o mbanku ale UWAGA ZONK - w mbanku nie można mieć
    > jednocześnie konta indywidualnego i wspólnego... KTO to wymyślił???
    >
    > Co polecacie?
    > Aha - miasto Poznań (to w kontekscie dostepności bankomatów ale w

    dzieki wszystkim za odpowiedzi.
    Byłem juz bardzo blisko inteligo ale znalazło się inne rozwiazanie.
    Założylismy konto w mbanku (indywidualne, osoba któa nie miała wczesniej
    tam konta0 a drugą osobę podpieła jako pełnomocnika.
    Koszt 1,5 PLN/miesiecznie - do zaakceptowania.
    No i mam wszystko nadal pod jednym loginem :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."