  • 1. Data: 2002-08-23 10:56:30
    Temat: Konto dewizowe
    Od: "chrupek" <c...@p...onet.pl>

    Witam
    Chciałbym założyć konto dewizowe i zastanawiam się w którym banku byłoby to
    najkorzystniejsze. Interesuje mnie przede wszystkim, żeby na konto nie
    trzeba było dokonywać regularnych wpłat. Dobrze byłoby również, żeby konto
    można było obsługiwać przez internet, choć nie jest to konieczne.
    Macie może jakies propozycje.

    pozdrowienia
    chrupek

  • 2. Data: 2002-08-23 11:08:34
    Temat: Re: Konto dewizowe
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

    Użytkownik "chrupek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > trzeba było dokonywać regularnych wpłat. Dobrze byłoby również, żeby konto
    > można było obsługiwać przez internet, choć nie jest to konieczne.

    Multibank. Rachunek walutowy prowadzony w Euro i USD. Konto można obsługiwać
    przez internet. Prowadzenie rachunku 1 zl/msc.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 3. Data: 2002-08-23 12:07:32
    Od: "chrupek" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Witkowski" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    obsługiwać
    > przez internet. Prowadzenie rachunku 1 zl/msc.

    A przelewy przez internet w EURO za granicę też można wysyłać?

    pozdrowienia
    chrupek

  • 4. Data: 2002-08-23 12:11:44
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > obsługiwać

    > A przelewy przez internet w EURO za granicę też można wysyłać?

    Tak. Można zlecać przelewy zagraniczne przez internet.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 5. Data: 2002-08-23 12:14:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "chrupek" <c...@p...onet.pl> wrote in message
    > A przelewy przez internet w EURO za granicę też można wysyłać?

    Tak - w kilkunastu walutach (dokładnie nie pamiętam).

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 6. Data: 2002-08-23 14:03:57
    Od: "chrupek" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> napisał
    w wiadomości news:ak58ul$urg$1@shilo.silesia.pik-net.pl...

    > Tak - w kilkunastu walutach (dokładnie nie pamiętam).
    >
    > Pozdrawiam
    > K. Kowalski

    Jeszcze jedno pyt. Czy na takie konto można przelewać złotówki i czy będą
    one w tedy przeliczane na walutę w której prowadzony jest rachunek.

    pozdrowienia
    chrupek

  • 7. Data: 2002-08-23 14:25:08
    Od: "Michał Witkowski" <m...@t...pl>

> [...]
    > >
    > Jeszcze jedno pyt. Czy na takie konto można przelewać złotówki i czy będą
    > one w tedy przeliczane na walutę w której prowadzony jest rachunek.

    Tak - wpłacając złotówki bank przewalutowuje je na EURO po aktualnym kursie
    sprzedaży.

    Pozdrawiam
    Michał Witkowski.

  • 8. Data: 2002-08-25 11:50:47
    Od: "Paweł Kwiatkowski" <p...@x...wp.pl>

    W żadnym banku w Polsce nie dokonasz tranasakcji na rachunku dewizowym
    przez internet - polskie prawo dewizowe...
    Paweł Kwiatkowski BZ WBK

  • 9. Data: 2002-08-25 13:13:20
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 25 Aug 2002 13:50:47 +0200, "Paweł Kwiatkowski"

    >W żadnym banku w Polsce nie dokonasz tranasakcji na rachunku dewizowym
    >przez internet - polskie prawo dewizowe...
    >Paweł Kwiatkowski BZ WBK

    Co masz konkretnie na mysli pod "transkacje na rachunku dewizowym" ?
    Np. przelew wewnetrzny miedzy wlasnymi rachunkami, z przewalutowaniem
    albo zalozenie/zerwanie lokaty ?

    Bo moze niektotre banki prawa dewizowego nie znaja :-), jelsi tka to
    podaj prosze konkretne pargrafy.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 10. Data: 2002-08-25 16:56:35
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo zalozenie/zerwanie lokaty ?
    >
    > Bo moze niektotre banki prawa dewizowego nie znaja :-), jelsi tka to

    Co ciekawe sam BZ WBK udostepnia Minibank24 przez ktory "teoretycznie" mozna
    wyslac przelew zagraniczny :-)

    Karol