  • 1. Data: 2007-09-16 22:10:07
    Temat: Konto bankowo-internetowe
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    WItam

    Możecie polecić jakieś konto internetowe dla biednego licealisty ;P które
    spełnia poniższe warunki:
    - przede wszystkim ma mieć niskie opłaty miesięczne oraz prowizje,
    - szybkość i sprawnośc realizacji,
    - bezpieczne szyfrowanie (to mają wszystkie ale tak pisze dla pewności),
    - dostęp 24h,

    W sumie wybrałbym Pekao24 ale u Ojca pobierają opłaty 12zł (ale sam nie wiem
    za co ;-P).

    Co możecie polecić ?

    Pozdr.

    --
    Bugatti

    PC IntelQ 4x507KM | DDR 3 800Nm | Motherboard ASUS Carbon Drive | HDD 120L |
    Graphic: ATi 48l/100KM | Display: eL Dźi | Keyboard: Szajusng | Mouse: Miki

  • 2. Data: 2007-09-16 22:13:29
    Temat: Re: Konto bankowo-internetowe
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Bugatti pisze:
    > WItam
    >
    > Mo?ecie poleci? jakie? konto internetowe dla biednego licealisty ;P
    > kt?re spe?nia poni?sze warunki:
    > - przede wszystkim ma mie? niskie op?aty miesi?czne oraz prowizje,
    > - szybko?? i sprawno?c realizacji,
    > - bezpieczne szyfrowanie (to maj? wszystkie ale tak pisze dla pewno?ci),
    > - dost?p 24h,
    > Co mo?ecie poleci? ?

    mbank Ekonto?

  • 3. Data: 2007-09-19 10:20:12
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

> [...]
    > - szybkość i sprawnośc realizacji,
    > - bezpieczne szyfrowanie (to mają wszystkie ale tak pisze dla pewności),

    Zdacydowanie polecam mBank, z którego od kilku lat korzystam.

    Jesli skończyłeś 18 lat ekonto:
    http://finanse.netwaluta.pl/mbank/0/0/1/

    Jesli nie, to izzykonto:
    http://finanse.netwaluta.pl/mbank/izzy_konto.html

    Żadnych opłat za założenie i prowadzenie. Przelewy w obręmbie banku
    bezpłatne, do innych banków jedyne 50 groszy.

    --
    PatronX

  • 4. Data: 2007-09-19 13:36:47
    Od: " appfunds" <a...@N...gazeta.pl>

    Zdecydowanie mBank e-konto. Bezpłatne konto i karta do niego.
    Przelewy 50 gr.

    Pozdr

    http://appfunds.blogspot.com/

  • 5. Data: 2007-09-20 19:30:25
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "PatronX" napisał w wiadomości:

    > Zdacydowanie polecam mBank, z którego od kilku lat korzystam.
    >
    > Jesli skończyłeś 18 lat ekonto:
    > http://finanse.netwaluta.pl/mbank/0/0/1/

    A jakies są prowizje na zakup akcji i kontraktów terminowych bo nic o tym
    nie pisze ?

  • 6. Data: 2007-09-21 06:52:18
    Od: "PatronX" <p...@w...pl>

    > A jakies są prowizje na zakup akcji i kontraktów terminowych bo nic o tym
    > nie pisze ?

    Jak dobrze pamiętam to 0,39%.

    --
    PatronX