  • 1. Data: 2010-07-01 19:30:18
    Temat: Kontakt z Polbankiem
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Czy komuś udała się sztuka dodzwonienia się do Polbanku na ich oficjalny
    numer kontaktowy? Próbuję od dwóch dni, dzisiaj włączyłem głośnomówiący i
    odłożyłem słuchawkę z melodyjką na pół godziny. Bez efektu.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2010-07-02 07:11:45
    Temat: Re: Kontakt z Polbankiem
    Od: "Sinus" <s...@N...gazeta.pl>

    Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> napisał(a):
    > Czy komuś udała się sztuka dodzwonienia się do Polbanku na ich oficjalny
    > numer kontaktowy?

    Na poczatku tygodnia dzwonilem 2-3 razy i zawsze polaczenie bylo
    natychmiastowe. Nr 22 3822 822

    O dziwo, poczta wewnetrzna dziala bardzo sprawnie - mozna sie zalogowac do
    bankowosci internetowej i wyslac wiadomosc, odpowiedz max po 24h w dni
    robocze.

    --
    Sinus

  • 3. Data: 2010-07-02 08:03:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Sinus" i0k3fg$1fq$...@i...gazeta.pl

    > Na poczatku tygodnia dzwonilem 2-3 razy i zawsze polaczenie bylo
    > natychmiastowe. Nr 22 3822 822

    On di mnie dzwonili często, ja do nich nie dzwoniłem. :)

    > O dziwo, poczta wewnetrzna dziala bardzo sprawnie - mozna sie zalogowac do
    > bankowosci internetowej i wyslac wiadomosc, odpowiedz max po 24h w dni
    > robocze.

    Czyli błyskawicznie!!! ;) Dobrze, że nie w ciągu 7 dni lub 12 miesięcy. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'