  • 51. Data: 2004-10-29 06:22:15
    Temat: Re: Wizytowki grupowiczow [bylo: Re: OT Re: Citybank - skandal !!!]
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    P...@z...wbc.lu
    blin.pl,
    andy_k <a...@a...org>:

    > "Mozesz mi tu nie imputowac jakis glupot"? ;) Powiedzenie kto sie
    > lubi ten sie czubi jest najwyrazniej dla Ciebie zupelnie obce? :( Czy
    > mam przez to co powyzej napisalas rozumiec, ze nie lubisz mnie, gdyz
    > sie osmielilem zaproponowac modyfikacje Twojego nicka i sobie przy
    > tej okazji troche pozartowalem? :-O

    Czlowieku, skoncz juz - to jest zalosne. Podobnie jak twoj spam o grzybach.

    --
    Robert

  • 52. Data: 2004-10-29 14:08:28
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Fri, 29 Oct 2004 08:22:15 +0200, "RobertSA"
    <u...@o...pl> wrote:

    >Czlowieku, skoncz juz - to jest zalosne. Podobnie jak twoj spam o grzybach.

    Zalosne to jest jak niewiele niektorym ludziom potrzeba, aby kogos nie lubic,
    a pozniej sie ludzie dziwia dlaczego wojny tak latwo wybuchaja na swiecie. :(

  • 53. Data: 2004-10-29 14:22:56
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    P...@z...wbc.lub
    lin.pl,
    andy_k <a...@a...org>:

    > Zalosne to jest jak niewiele niektorym ludziom potrzeba, aby kogos
    > nie lubic

    Nie zywie do Ciebie zadnych uczuc, nie znam Cie. Ocenialem wylacznie Twoje
    wypowiedzi na dwoch grupach.

    > a pozniej sie ludzie dziwia dlaczego wojny tak latwo
    > wybuchaja na swiecie. :(

    Mysle, ze zbyt daleko idacy wniosek. Jestem czlowiekiem spokojnym i nie bede
    Cie na pewno wyzywal, bil, a z pewnoscia do Ciebie strzelal.

    --
    Robert

  • 54. Data: 2004-10-29 17:10:40
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Fri, 29 Oct 2004 16:22:56 +0200, "RobertSA"
    <u...@o...pl> wrote:

    >Nie zywie do Ciebie zadnych uczuc, nie znam Cie. Ocenialem wylacznie Twoje
    >wypowiedzi na dwoch grupach.

    Mialem na mysli Glenn.

    >Mysle, ze zbyt daleko idacy wniosek. Jestem czlowiekiem spokojnym i nie bede
    >Cie na pewno wyzywal, bil, a z pewnoscia do Ciebie strzelal.

    Przede wszystkim nie masz zadnego powodu, Glenn IMHO tez nie ma, ale zdaje
    sie, ze ona uwaza inaczej.

  • 55. Data: 2004-10-29 20:10:19
    Temat: Re: Konkurs [bylo: Re: Wizytowki grupowiczow].
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 27 Oct 2004 09:35:20 +0200, "Glenn" <g...@b...pl>
    wrote:

    >Masz po stokroć rację! Zastanawiam się tylko dlaczego nie odpowiedziałeś
    >wyczerpująco człowiekowi pytającemu o różnicę między kontami w mbanku, który
    >za nic nie chciał wejśc na stronę banku i sobie przeczytać i dlaczego nie
    >przytaknąłeś grzecznie innemu, który twierdził do upadłego, że karta Visa w
    >Polsce płacic się nie da, a jak nie masz Amexa to Cie do hotelu w żadnym
    >normalnym kraju nie wpuszczą.

    w przeciwienstwie do niektorych nie zwyklem odpowiadac na wszystkie
    pojawiajace sie tu posty.

    >Co do płci - w większości wypadków nie ja
    >zwracałam na to uwagę, więc z łaski swojej nie dorabiaj mi gęby. A tak w
    >ogóle, to ponoć tylko kobiety plotkują, a tu proszę jak moja skromna osoba
    >stała się wdzięcznym tematem dyskusji na poziomie. Przy okazji - również
    >masz problemy z ustawieniem czytnika?

    nie, pisze bez polskich znakow z wrodzonego lenistwa. jesli ci sie to
    nie podoba, to wiesz co robic - filtry :)

    G.

  • 56. Data: 2004-10-30 20:03:52
    Od: Glenn <g...@b...pl>

    Piotr Gralak wrote:

    > w przeciwienstwie do niektorych nie zwyklem odpowiadac na wszystkie
    > pojawiajace sie tu posty.

    To nie chodzi o to, żeby odpowiadać na wszystkie posty, tylko o to że
    czepianie się kogoś, że śmiał nazwać "bzdurą" na ewidentną bzdurę jest
    co najmniej dziwne. A Ty się właśnie o to mnie czepiasz. No więc się
    pytam, jak podsumowałbyś "rewelacje" kolegi Tomasza Miskiewicza na temat
    akceptacji kart w Polsce i na świecie? To tak dla zastanowienia. Każdemu
    można wyrwać parę "soczystych" zdań z kontekstu-ja nie jestem wyjątkiem.
    Wypadałoby jednak najpierw sprawdzić, czy te wyrażenia w swoim
    kontekście nie były w pelni uzasadnione. To tyle.

    > nie, pisze bez polskich znakow z wrodzonego lenistwa. jesli ci sie to
    > nie podoba, to wiesz co robic - filtry :)

    Nie chodzi o polskie znaki - chodziło o to, że zawsze możesz zamiast bić
    pianę zastosować sobie filtr ;-)

  • 57. Data: 2004-10-30 22:53:05
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 30 Oct 2004 22:03:52 +0200, Glenn <g...@b...pl> wrote:

    >Nie chodzi o polskie znaki - chodziło o to, że zawsze możesz zamiast bić
    >pianę zastosować sobie filtr ;-)

    no co ty, tyle atrakcji by mnie ominelo :-))))))

    G.

  • 58. Data: 2004-11-11 21:14:39
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Wed, 27 Oct 2004 13:05:46 +0200, andy_k <a...@a...org> wrote:

> [...]
    >mozliwosci pseudonim powinien byc na tyle ladny, zeby sie spodobal Glenn, nie
    >jest to jednak warunek konieczny. ;)
    >Czas na skladanie propozycji: ok. 1 tygodnia.
    >Po tym czasie odbedzie sie glosowanie nad propozycjami rowniez trwajace ok. 1
    >tygodnia.
    >Dla dobra grupy Glenn bedzie zobowiazana do przyjecia propozycji, ktora uzyska
    >najwiecej glosow, pod rygorem banicji z grupy p.b.b. na okres miesiaca. ;)
    >Zwyciezcy konkursu Glenn stawia piwo oraz przelewa ze swojego konta kwote 0,01
    >zl na konto zwyciezcy (mam nadzieje Glenn, ze nie masz nic przeciwko? :)).

    Glosowanie nad nowym pseudonimem dla Glenn:
    http://glennowa.friendpages.com/

  • 59. Data: 2004-11-11 21:19:28
    Od: andy_k <a...@a...org>

    On Thu, 11 Nov 2004, andy_k wrote:

    > Glosowanie nad nowym pseudonimem dla Glenn:
    > http://glennowa.friendpages.com/

    Poprawny adres:
    http://glennowa.friendpages.com