  • 1. Data: 2004-10-21 08:56:46
    Temat: Lukas i VWBD - współny token?
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    witam!
    da sie obsługiwać oba ww banki 1 wspólnym tokenem?
    mam darmowy token od vw i wolałbym nosić tylko 1 token, no i
    zaoszczędziłbym 36pln rocznie
    --
    rufio.pzdr();

  • 2. Data: 2004-10-21 09:01:25
    Temat: Re: Lukas i VWBD - współny token?
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > da sie obsługiwać oba ww banki 1 wspólnym tokenem?
    > mam darmowy token od vw i wolałbym nosić tylko 1 token, no i
    > zaoszczędziłbym 36pln rocznie

    Dzięki za przedpołudniową porcję rozrywki :-)

  • 3. Data: 2004-10-21 09:04:06
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > zaoszczędziłbym 36pln rocznie
    > --
    > rufio.pzdr();

    Chyba nie pomyslales nawet przez moment przed zadaniem tego pytania, sorry
    ale to nie boli.
    pozdrawiam, darek

  • 4. Data: 2004-10-21 09:14:49
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    dx wrote:

    > Chyba nie pomyslales nawet przez moment przed zadaniem tego pytania, sorry
    > ale to nie boli.

    wątki ci sie pomyiły?
    --
    rufio.pzdr();

  • 5. Data: 2004-10-21 09:27:14
    Od: "dx" <d...@o...pl>

    > wątki ci sie pomyiły?
    > --
    > rufio.pzdr();

    Mi sie nic nie pomylilo ale jak powiedzial Glenn u mnie rowniez wywolales
    usmiech na twarzy i za to dzieki.
    pozdr., darek

  • 6. Data: 2004-10-21 09:30:38
    Od: "Adam" <f...@m...signature>

    Użytkownik "ruf10" <r...@o...nospam> napisał w wiadomości
    > witam!
    > da sie obsługiwać oba ww banki 1 wspólnym tokenem?
    > mam darmowy token od vw i wolałbym nosić tylko 1 token, no i
    > zaoszczędziłbym 36pln rocznie

    Mysle, ze sie da, musisz jedynie przekonac oba banki do fuzji bo dzieki temu
    oszczedzasz 36 zl rocznie.

    --
    pozdrawiam,
    Adam

  • 7. Data: 2004-10-21 09:36:16
    Od: ruf10 <r...@o...nospam>

    Adam wrote:

    > Użytkownik "ruf10" <r...@o...nospam> napisał w wiadomości

    > Mysle, ze sie da, musisz jedynie przekonac oba banki do fuzji bo dzieki temu
    > oszczedzasz 36 zl rocznie.

    no, ale pominąłeś jednak główny powód - kilka tokenów w kieszeni.

    Natomiast nie wiem skąd ci do głowy przyszła fuzja - jeśli lukas ma
    tokeny RSA to, AFAIR, nie ma technicznego powodu żeby nie używać 1 tokena.

    jak dostałem token od vw to żeby go aktywować musiałem podać sn i date
    ważności tokena, niestety nie sprawdziłem co by było gdybym podał dane
    jednego z tokenów, które mam w pracy. _może_ by sie dało i dla tego pytam.

    --
    rufio.pzdr();

  • 8. Data: 2004-10-21 09:40:08
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Dzięki za przedpołudniową porcję rozrywki :-)

    Nie jestem do końca pewny że to niemożliwe,
    w VW aktywujesz token podając jego numer,
    token jest (chyba) tego samego producenta,
    no ale bank musiałby mieć pełną bazę danych
    o nieswoich tokenach ... hmmm, nooo...
    ale moze kiedyś ... przy narodzinach
    (albo w ramach inicjacji ;-) )
    będą wszczepiać każdemu osobistego tokena
    wprost do mózgu, w ten sposób, że każdy sam
    będzie wiedział jakie hasło ma podać
    i będą to jego osobiste hasła do wszystkiego ;-)))

    Kto wie, może już moje wnuki tego doczekają?;-)))

  • 9. Data: 2004-10-21 09:40:22
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    ruf10 <r...@o...nospam> wrote:
> [...]
    > ważności tokena, niestety nie sprawdziłem co by było gdybym podał dane
    > jednego z tokenów, które mam w pracy. _może_ by sie dało i dla tego

    Moze bank nie mialby takiego numeru w swojej bazie i nic by z tego nie
    wyszlo? ;)
    Ale pomysl, przyznaje. ciekawy :D
    Jedne zdrapki (w koncu to na tej samej zasadzie) do wszystkich kont, jeden
    token,..
    W sumie mamy jeden dowod osobisty :D

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 10. Data: 2004-10-21 10:20:33
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Jedne zdrapki (w koncu to na tej samej zasadzie) do wszystkich kont,
    jeden
    > token,..

    I jakiś jeden wredny monopolista, który by to wszystko obsługiwał :)
    Na pewno zaraz zaczęłoby się...

    Ale projekt nie jest głupi, to fakt.

    > W sumie mamy jeden dowod osobisty :D

    I jak wspaniale działa jego zastrzeganie :)

    Grzexs