  • 1. Data: 2004-10-21 10:37:14
    Temat: Citybank - skandal !!!
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    na liscie dzieci nie maj po tym artykule cienie szansy

    http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34309,2346811.html

    maciek

  • 2. Data: 2004-10-21 10:42:19
    Temat: Re: Citybank - skandal !!!
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    m[...] wrote:
    > na liscie dzieci nie maj po tym artykule cienie szansy

    Może zanim naciśniesz enter to:

    1.Sprawdzisz, czy juz o tym nie było na grupie (a było)
    2.Sprawdzisz o jaki bank chodzi, bo ten który wymieniłeś nie istnieje

    Takie to trudne?

  • 3. Data: 2004-10-21 10:44:41
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/21/2004 12:37 PM, Użytkownik m[...] napisał :

    > na liscie dzieci nie maj po tym artykule cienie szansy
    >
    > http://serwisy.gazeta.pl/kraj/1,34309,2346811.html
    >

    > maciek

    A poczytałeś grupę, zanim to puściłeś?

    --
    Mówi się, że pierwszy milion dolarów można tylko ukraść, a potem... nie
    zmienia się skutecznej metody

  • 4. Data: 2004-10-21 10:55:07
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl>

    Dnia 10/21/2004 12:42 PM, Użytkownik Glenn napisał :

    > Może zanim naciśniesz enter to:
    >
    > 1.Sprawdzisz, czy juz o tym nie było na grupie (a było)
    > 2.Sprawdzisz o jaki bank chodzi, bo ten który wymieniłeś nie istnieje
    >
    > Takie to trudne?

    Racja. A ja dodam jeszcze, że *Citibank* do spółki z BePeHahaha należą
    do "ulubionych" banków grupowiczów, więc nie rozumiem dlaczego naszło
    Cię że wczorajszy artykuł nie znalazł się jeszcze na grupie.

  • 5. Data: 2004-10-21 10:55:08
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Takie to trudne?

    Pewnie pracujesz w tym banku! Skandal!

    P.S. Niezla rozruba z tym artykulem - informacja pojawia sie o tym
    wszedzie.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 6. Data: 2004-10-21 10:59:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Takie to trudne?

    Pewnie pracujesz w tym banku! Skandal!

    P.S. Niezla rozroba z tym artykulem - informacja pojawia sie o tym
    wszedzie.

  • 7. Data: 2004-10-21 11:00:34
    Od: "m[...]" <p...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > Może zanim naciśniesz enter to:
    >
    > 1.Sprawdzisz, czy juz o tym nie było na grupie (a było)
    > 2.Sprawdzisz o jaki bank chodzi, bo ten który wymieniłeś nie istnieje
    >
    > Takie to trudne?

    nie to nie trudne
    bardzo przepraszam ze narazilem Cie na strate Towjego jekze cennego
    czasu spowodowana czyteniem mojego posta.
    Tusze ze okolicznoscia lagodzaca moj niecny uczynek bedzie fakt iz bylem
    wielce zbulwersowany trescia powyzszego artykulu, ktory to artykul
    przeczytalem na liscie pl.soc.dzieci.

    zegnam ozieble u domieszka ironii EOT

    maciek

  • 8. Data: 2004-10-21 11:03:50
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > nie to nie trudne

    Cieszę się :-)

> [...]
    > bylem wielce zbulwersowany trescia powyzszego artykulu, ktory to
    > artykul przeczytalem na liscie pl.soc.dzieci.

    Przeprosiny przyjęte - jak się następnym razem zbulwersujesz, to policz do
    10, bo możesz zaliczyć gorszą wpadkę niż dublowanie tematów i posty nt.
    nieistniejących banków :-)

    > zegnam ozieble u domieszka ironii EOT

    A ja ciepło z domieszką rozbawienia :-)

  • 9. Data: 2004-10-21 19:40:17
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2004 13:03:50 +0200, Glenn naskrobał(a):

    jesteś równie żałosny co ten bank.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 10. Data: 2004-10-21 19:49:33
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-10-21 21:40, kiedy Sebol napisał(a) co
    następuje:

    > jesteś równie żałosny co ten bank.

    Co prawda pisałem w innym wątku, że mylenie płci Glenn to
    najpopularniejszy dowcip tej grupy, ale coraz bardziej dochodzę do
    wniosku, że to jest swego rodzaju test osobopoznawczy...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****