  • 61. Data: 2023-10-29 13:37:03
    Temat: Re: Koniec z VELO
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Pytanie implikujące diagnozę.
    > Lubisz "living on the edge"?
    > Po co trzymać pieniądze u bankruta,
    > nie ma innych banków?

    To siostra tam trzyma. Ja trzymam w PKO BP.
    Velo daje jakieś promocje, więc raczej nie bankrutuje.

    --
    animka

  • 62. Data: 2023-10-29 16:35:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 29 października 2023 o 13:37:15 UTC+1 Animka napisał(a):

    > To siostra tam trzyma. Ja trzymam w PKO BP.
    > Velo daje jakieś promocje, więc raczej nie bankrutuje.

    Juz raz zbankrutował.
    Czyli połamali mu ławę.
    Co do promocji - zobacz sobie,
    kto dawał najlepsze oprocentowanie
    przed upadkiem sk banku
    i dlaczego był to właśnie sk bank...

  • 63. Data: 2023-10-29 17:38:55
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Juz raz zbankrutował.
    > Czyli połamali mu ławę.

    Bodajże Getin, który nazywa się teraz Velo.

    Nie wiem co to za bank sk :-(
    Nie jestem bysmesmenką.

    --
    animka

  • 64. Data: 2023-10-30 17:05:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 Oct 2023 08:35:46 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:

    > Juz raz zbankrutował.
    > Czyli połamali mu ławę.
    > Co do promocji - zobacz sobie,
    > kto dawał najlepsze oprocentowanie
    > przed upadkiem sk banku
    > i dlaczego był to właśnie sk bank...

    Ale teraz inne czasy, i Getin upaść całkiem nie może.
    A Velo to w zasadzie niezagrozony jest ... krótko terminowo.

    P.S. GNB oglosil upadlosc, ale juz po podziale na Velo.

    J.

  • 65. Data: 2023-11-07 08:23:31
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > W każdym razie - już od wielu lat żaden bank nie "przeniesie" ci KK.
    > Jedyne, na co można liczyć, to "uproszczona" procedura bez dokumentów
    > dochodowych dla kart z kredytem do 4k - może teraz troszkę więcej, ale w
    > tych granicach. Czy mają taką "uproszczoną" akurat w ING to nie wiem, KK
    > miałem tam dawno, ale może właśnie taką na 4k...

    No właśnie - odbiłem się od ściany w ING z wnioskiem o KK. Od ręki
    odrzucony. Patrząc na to jak to rozpatrują nie sądzę, żeby ktokolwiek,
    kto nie miał tam konta wcześniej ze zleconymi przelewami pensji na to
    konto dostał tam kartę.
    Krótko mówiąc zostałem zmuszony do wizyty w oddziale, gdzie okazało się,
    że odrzucenie jest w zasadzie ostateczne i żeby procedować dalej trzeba
    pisać o zgodę na odstępstwo - zobaczymy co dalej :(

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 66. Data: 2023-11-07 11:00:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 7 Nov 2023 08:23:31 +0100, Mirek Ptak wrote:

> [...]
    > że odrzucenie jest w zasadzie ostateczne i żeby procedować dalej trzeba
    > pisać o zgodę na odstępstwo - zobaczymy co dalej :(

    Dziwne troche - inne banki wciskają KK na potęgę.

    Fakt, ze ING przysyła mi regularnie "zobacz jakie korzysci bedziesz
    miał z przelewania do nas pensji", to może muszą sie własnej linii
    trzymać :-)

    Ale nie - KK tu nie wymienili :-(
    https://www.ing.pl/indywidualni/konta-osobiste/przel
    ew-wynagrodzenia

    J.

  • 67. Data: 2023-11-10 22:43:18
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 07.11.2023 o 08:23, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > że odrzucenie jest w zasadzie ostateczne i żeby procedować dalej trzeba
    > pisać o zgodę na odstępstwo - zobaczymy co dalej :(

    Zgoda na odstępstwo *chyba* została udzielona, bo zostałem poproszony o
    wyciągi z konta na które dostaję pensję. Nieszczęśliwie okazało się, że
    to Citi, w którym na potwierdzeniu nie ma formułki: "Dokument
    sporządzony na podstawie art.7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 - Prawo
    Bankowe (Dz. U. Nr 72 z 2002 roku, poz.
    665 z późniejszymi zmianami). Dokument wygenerowany elektronicznie, nie
    wymaga pieczęci ani podpisu."

    Nie spodziewałem się, ze w obecnych czasach być może zostanę poproszony
    o zaświadczenie z firmy o zarobkach z *pieczątką*
    PRL...

    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 68. Data: 2023-11-11 16:08:10
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 10 listopada 2023 o 22:43:21 UTC+1 Mirek Ptak napisał(a):

> [...]
    >
    > Nie spodziewałem się, ze w obecnych czasach być może zostanę poproszony
    > o zaświadczenie z firmy o zarobkach z *pieczątką*

    Hmm, wyciągi citka mają o "wydruku komputerowym".
    Bez "ustawy" - ale tego to nigdzie chyba nie widziałem,
    który bank tak wpisuje?

    Jak chcesz być ćwańszy i wysyłać tylko potwierdzenia
    wpływu pensji to rzeczywiście skończysz w kadrach.

    Santander pozwala tworzyć fikcyjne filtrowane
    wyciągi - mbank mi to łyknął.

    A ogólnie to nie mogłeś składać nowego wniosku
    w oddziale?
    Śmieszne to odrzucenie i "odstępstwo".

    Kilka lat temu miałem KK w pierwszej promo,
    jaką zrobił ing i pamiętam, że załatwiałem
    w oddziale (pod domem, ale już go nie ma), bo konta nigdy nie miałem.
    Potem musiałem jeszcze raz przyjść z żoną
    po kartę dodatkową, bo "tylko w oddziale".
    Słabizna, bo można tylko jedną dodatkową.
    No i na koniec likwidacja tylko w oddziale.

  • 69. Data: 2023-11-13 11:39:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    > A ogólnie to nie mogłeś składać nowego wniosku w oddziale? Śmieszne to
    > odrzucenie i "odstępstwo".

    Gdybym wiedział, że to tak wygląda to bym pewnie tak zrobił :)
    Ale jest światełko w tunelu (oby nie lokomotywa) - zadzwonili do mnie
    dzisiaj rano, że akceptują te wyciągi. Umówiony jestem na piątek, bo
    teraz za granicą :)

    Pozdrawiam - Mirek

  • 70. Data: 2023-11-13 13:40:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 10 Nov 2023 22:43:18 +0100, Mirek Ptak wrote:

> [...]
    >
    > Nie spodziewałem się, ze w obecnych czasach być może zostanę poproszony
    > o zaświadczenie z firmy o zarobkach z *pieczątką*

    Citi kiedys udzielilo KK na podstawie wyciągów pdf z innego banku
    z wplywami pensji, ale ten inny bank chyba formułkę miał :-)

    J.