-
1. Data: 2023-10-20 15:01:42
Temat: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
Jeśli macie ustawioną, to zajrzyjcie w te ustawienia - mnie coś tknęło w poniedziałek
i zajrzałem - a tam niespodzianka, czyli "brak ustawienia automatycznej spłaty" - i
to dla obu KK.
I tak samo było u żony, dla jej KK.
Debil citek odpowiedział, że mam im przesłać z tego "printscreeny"
(ciekawe, czy liczą na to, że przeciętny użyszkodnik nie ma pojęcia, co to jest,
no może ew. potrafi sfotografować ekran komputera telefonem, ale czy będzie potrafił
to zdjęcie wrzucić do poczty wewnętrznej w ST banku to już wątpliwe),
chociaż wyraźnie napisałem, że te spłaty ustawiłem sobie ponownie.
Dostali w odpowiedzi pismo obraźliwe ze wspomnieniem o Rzeczniku Finansowym.
Ciekawe, czy przestaną rżnąć głupa, jak im to zresztą napisałem ;>
No ale sprawdźcie swoje ustawienia, żeby nie mieć niemiłej niespodzianki.
Chodzi o spłatę KK z konta w citi, a nie o spłatę PZ z konta z innego banku.
-
2. Data: 2023-10-20 18:19:19
Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
W dniu 2023-10-20 o 15:01, Dawid Rutkowski pisze:
> Jeśli macie ustawioną, to zajrzyjcie w te ustawienia - mnie coś tknęło w
poniedziałek i zajrzałem - a tam niespodzianka, czyli "brak ustawienia automatycznej
spłaty" - i to dla obu KK.
> I tak samo było u żony, dla jej KK.
> Debil citek odpowiedział, że mam im przesłać z tego "printscreeny"
> (ciekawe, czy liczą na to, że przeciętny użyszkodnik nie ma pojęcia, co to jest,
> no może ew. potrafi sfotografować ekran komputera telefonem, ale czy będzie
potrafił to zdjęcie wrzucić do poczty wewnętrznej w ST banku to już wątpliwe),
> chociaż wyraźnie napisałem, że te spłaty ustawiłem sobie ponownie.
> Dostali w odpowiedzi pismo obraźliwe ze wspomnieniem o Rzeczniku Finansowym.
> Ciekawe, czy przestaną rżnąć głupa, jak im to zresztą napisałem ;>
> No ale sprawdźcie swoje ustawienia, żeby nie mieć niemiłej niespodzianki.
> Chodzi o spłatę KK z konta w citi, a nie o spłatę PZ z konta z innego banku.
Czy wiesz kiedy to się przestawiło.
Mi się w okolicach 8..12 spłaciły automatycznie w Citku obie KK (moje i
żony).
P.G.
-
3. Data: 2023-10-20 19:42:49
Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Fri, 20 Oct 2023 06:01:42 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> Jeśli macie ustawioną, to zajrzyjcie w te ustawienia - mnie coś tknęło w
poniedziałek i zajrzałem - a tam niespodzianka, czyli "brak ustawienia automatycznej
spłaty" - i to dla obu KK.
> I tak samo było u żony, dla jej KK.
> Debil citek odpowiedział, że mam im przesłać z tego "printscreeny"
> (ciekawe, czy liczą na to, że przeciętny użyszkodnik nie ma pojęcia, co to jest,
> no może ew. potrafi sfotografować ekran komputera telefonem, ale czy będzie
potrafił to zdjęcie wrzucić do poczty wewnętrznej w ST banku to już wątpliwe),
> chociaż wyraźnie napisałem, że te spłaty ustawiłem sobie ponownie.
Myslisz, ze specjalnie zrobili?
Przeciez kazdy kto miał ustawione, to im reklamacje sypnie,
i będą mieli z odkrecaniem 10x wiecej roboty, niż miało być zysku :-)
Jesli mam na cos narzekac, to:
-ale to dotyczy wiekszosci, czy wręcz wszyskich banków - trudno
ustalic ile trzeba wpłacic, aby spłacic wszystko wymagane w GP.
Gdzies to głębiej schowane.
-City mi kiedys przysyłał sms z podsumowaniem wyciągu - przestał w
kwietniu.
- i push z apki z wyciagiem chyba tez nie przychodzi
- teraz patrze - alertu push dla "zmiana salda dla KK" ustawic sie nie
da.
- mozna wybrac dla automatycznej spłaty pełną kwote ...
i cos jakby ostrzega, ze jak srodków zabraknie, to nie pobierze nic,
nawet minimalnej ...
J.
-
4. Data: 2023-10-21 08:46:52
Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
piątek, 20 października 2023 o 18:19:16 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
> W dniu 2023-10-20 o 15:01, Dawid Rutkowski pisze:
> > Jeśli macie ustawioną, to zajrzyjcie w te ustawienia - mnie coś tknęło w
poniedziałek i zajrzałem - a tam niespodzianka, czyli "brak ustawienia automatycznej
spłaty" - i to dla obu KK.
> > I tak samo było u żony, dla jej KK.
> > Debil citek odpowiedział, że mam im przesłać z tego "printscreeny"
> > (ciekawe, czy liczą na to, że przeciętny użyszkodnik nie ma pojęcia, co to jest,
> > no może ew. potrafi sfotografować ekran komputera telefonem, ale czy będzie
potrafił to zdjęcie wrzucić do poczty wewnętrznej w ST banku to już wątpliwe),
> > chociaż wyraźnie napisałem, że te spłaty ustawiłem sobie ponownie.
> > Dostali w odpowiedzi pismo obraźliwe ze wspomnieniem o Rzeczniku Finansowym.
> > Ciekawe, czy przestaną rżnąć głupa, jak im to zresztą napisałem ;>
> > No ale sprawdźcie swoje ustawienia, żeby nie mieć niemiłej niespodzianki.
> > Chodzi o spłatę KK z konta w citi, a nie o spłatę PZ z konta z innego banku.
> Czy wiesz kiedy to się przestawiło.
> Mi się w okolicach 8..12 spłaciły automatycznie w Citku obie KK (moje i
> żony).
Zauważyłem w poniedziałek 16.X
Zajrzyj w wolnej chwili do ST citka,
jak ci się pokazuje.
Bo może być też tak, że ST pokazuje
nieaktywną automatyczną spłatę,
ale ona jednak działa.
Tak miałem jak mi wymienili bez pytania
visę na mc - pokazywało "brak",
a spłacał.
"Tłumaczyli" (to od "tłumoka" ;)
że "się zmienił" numer karty i to dlatego.
Ale teraz nic się nie zmieniało.
-
5. Data: 2023-10-23 21:11:53
Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
W dniu 2023-10-21 o 08:46, Dawid Rutkowski pisze:
> Zauważyłem w poniedziałek 16.X
> Zajrzyj w wolnej chwili do ST citka,
> jak ci się pokazuje.
A gdzie w ST to się da sprawdzić?
Jak wejdę w KK i Zarządzaj swoją kartą to tam nic na ten temat nie widzę.
A jak w Usługi i Profil wejdę w Automatyczną spłatę to tam nic nie jest
zaznaczone, ale to wygląda mi nie jak info o stanie ustawień tylko jak
stan który chcę aby był. Tam coś pisze, że aktywuje się za jakiś czas
(może 24h - nie próbowałem zapamiętać).
Więc na wszelki przypadek nie szedłem dalej tylko się wycofałem.
P.G.
-
6. Data: 2023-10-23 22:24:51
Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
poniedziałek, 23 października 2023 o 21:11:54 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
> W dniu 2023-10-21 o 08:46, Dawid Rutkowski pisze:
> > Zauważyłem w poniedziałek 16.X
> > Zajrzyj w wolnej chwili do ST citka,
> > jak ci się pokazuje.
> A gdzie w ST to się da sprawdzić?
> Jak wejdę w KK i Zarządzaj swoją kartą to tam nic na ten temat nie widzę.
> A jak w Usługi i Profil wejdę w Automatyczną spłatę to tam nic nie jest
> zaznaczone, ale to wygląda mi nie jak info o stanie ustawień tylko jak
> stan który chcę aby był. Tam coś pisze, że aktywuje się za jakiś czas
> (może 24h - nie próbowałem zapamiętać).
> Więc na wszelki przypadek nie szedłem dalej tylko się wycofałem.
Hmm, to jest właśnie (i tylko) w
'"usłufi i profil"/"automatyczna spłata karty".
Jak jest ustawione to jest tekst:
"Polecenie automatycznej spłaty karty kredytowej zostało już przez Ciebie ustawione.
Aby je zmienić lub anulować, wybierz ,,Zarządzaj poleceniem automatycznej spłaty
karty."
Nie ma nic o tym, JAK jest ustawione (żeby to zobaczyć
to trzeba przejść do kolejnej sekcji).
A jak nie jest to można wybrać konto do spłaty
oraz czy suma minimalna czy pełna.
Hmm, no to wygląda, że masz tak samo wyłączone jak ja miałem.
-
7. Data: 2023-10-24 12:00:31
Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
W dniu 2023-10-23 o 22:24, Dawid Rutkowski pisze:
> Hmm, to jest właśnie (i tylko) w
> '"usłufi i profil"/"automatyczna spłata karty".
> Jak jest ustawione to jest tekst:
> "Polecenie automatycznej spłaty karty kredytowej zostało już przez Ciebie
ustawione. Aby je zmienić lub anulować, wybierz ,,Zarządzaj poleceniem automatycznej
spłaty karty."
Skąd normalny człowiek ma wiedzieć, że tu powinien widzieć czy jest
ustawione, czy nie. Skoro wiem, że mam ustawione a tu nie widać to
uznaję, że to jest miejsce do określenia jak chcę aby to było a nie
informacja o tym jak to jest ustawione.
Jak nie zapomnę to dziś wieczorem sprawdzimy z żoną jak to jest dla jej
karty.
> Nie ma nic o tym, JAK jest ustawione (żeby to zobaczyć
> to trzeba przejść do kolejnej sekcji).
No ja własnie założyłem, że to nie jest informacja o tym jak jest ustawione.
> Hmm, no to wygląda, że masz tak samo wyłączone jak ja miałem.
Tylko, że ja cały czas nie jestem pewien, czy na pewno tu jest
informacja o tym jak jest ustawione, czy tylko formularz do wypełnienia.
Wieczorem sprawdzę jak u żony i ich zapytam jak to sprawdzić.
Ale od nich trudno jest się czegoś dowiedzieć. Wczoraj przy okazji
zaglądania do tej KK sprawdziłem też co mi tam odpisali o ten przelew
ekspresowy jak zapytałem czy jestem w stanie przed zatwierdzeniem
wiedzieć czy pójdzie, czy nie.
Się okazuje, że to jest tajemnica, której nie mogą mi zdradzić. Na
dokładkę napisali, że to, że raz pójdzie na dane konto nie znaczy, że
następnym razem pójdzie.
Pierwszy raz w życiu chciałem skorzystać z przelewu natychmiastowego (od
siebie do siebie tylko w innym banku) i mi się 'udało inaczej'.
P.G.
-
8. Data: 2023-10-24 13:37:05
Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
wtorek, 24 października 2023 o 12:00:32 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
> W dniu 2023-10-23 o 22:24, Dawid Rutkowski pisze:
> > Hmm, to jest właśnie (i tylko) w
> > '"usłufi i profil"/"automatyczna spłata karty".
> > Jak jest ustawione to jest tekst:
> > "Polecenie automatycznej spłaty karty kredytowej zostało już przez Ciebie
ustawione. Aby je zmienić lub anulować, wybierz ,,Zarządzaj poleceniem automatycznej
spłaty karty."
> Skąd normalny człowiek ma wiedzieć, że tu powinien widzieć czy jest
> ustawione, czy nie. Skoro wiem, że mam ustawione a tu nie widać to
> uznaję, że to jest miejsce do określenia jak chcę aby to było a nie
> informacja o tym jak to jest ustawione.
Hehe, "normalny". Ja tam "normalny" nie jestem, tyle że w 2% z prawej strony krzywej
Gaussa ;>
Nie wiesz, że ST banków to takie gry komputerowe?
Może za mało grałeś - ja od małego na spectrum chowany, kochany sir Clive
zrobił to cudo jak miałem 3 lata, a trafiło pod strzechę jak miałem może 5, to mam
wprawę.
> Jak nie zapomnę to dziś wieczorem sprawdzimy z żoną jak to jest dla jej
> karty.
Zapewne będzie tak samo i zapewne wszyscy tak mają.
Pytanie tylko, czy to jedynie pokazuje, że automatyczna spłata jest nieustawiona,
a tak naprawdę - w innym komputerze, z którego ten tworzący WWW nie może
sczytać - jest ustawione, czy też naprawdę jest nieustawione.
> > Nie ma nic o tym, JAK jest ustawione (żeby to zobaczyć
> > to trzeba przejść do kolejnej sekcji).
> No ja własnie założyłem, że to nie jest informacja o tym jak jest ustawione.
A jaka jest podstawa do takiego założenia?
Bo jest błędne jak mało co.
> > Hmm, no to wygląda, że masz tak samo wyłączone jak ja miałem.
> Tylko, że ja cały czas nie jestem pewien, czy na pewno tu jest
> informacja o tym jak jest ustawione, czy tylko formularz do wypełnienia.
No cóż, jak w grę pograłem i zapewniam - jak jest ustawione, to nie ma formularza.
A jak jest formularz, to nie jest ustawione.
> Wieczorem sprawdzę jak u żony i ich zapytam jak to sprawdzić.
> Ale od nich trudno jest się czegoś dowiedzieć. Wczoraj przy okazji
> zaglądania do tej KK sprawdziłem też co mi tam odpisali o ten przelew
> ekspresowy jak zapytałem czy jestem w stanie przed zatwierdzeniem
> wiedzieć czy pójdzie, czy nie.
> Się okazuje, że to jest tajemnica, której nie mogą mi zdradzić. Na
> dokładkę napisali, że to, że raz pójdzie na dane konto nie znaczy, że
> następnym razem pójdzie.
> Pierwszy raz w życiu chciałem skorzystać z przelewu natychmiastowego (od
> siebie do siebie tylko w innym banku) i mi się 'udało inaczej'.
No to napisz jeszcze raz i wspomnij o Rzeczniku Finansowym.
citek jeszcze nie jest tak zły, choć właściwie to teraz wszystko równa w dół,
najgorsze są infolinie - to już chyba totalny outsource'ing, choć jeszcze
banki jaki taki poziom starają się trzymać, ale jak ostatnio zadzwoniła
do mnie jakaś z GUS (a wcześniej nawet przysłali list, że będą dzwonić)
to już chyba z totalnej łapanki, gorzej niż w kowicie...
-
9. Data: 2023-10-24 14:18:25
Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>
W dniu 2023-10-24 o 13:37, Dawid Rutkowski pisze:
>>> Nie ma nic o tym, JAK jest ustawione (żeby to zobaczyć
>>> to trzeba przejść do kolejnej sekcji).
>> No ja własnie założyłem, że to nie jest informacja o tym jak jest ustawione.
>
> A jaka jest podstawa do takiego założenia?
Podstawy:
- ustawiłem wieki temu i zawsze działało,
- ostatnia spłata (niecałe 2 tygodnie temu) działała normalnie,
- nie pamiętam, czy w ogóle widziałem, że mam to ustawione - może po
prostu jak ustawiłem to dostałem to jakoś potwierdzone i tyle.
Skoro nigdy tego nie sprawdzałem i w zasadzie nie mam podstaw
podejrzewać, że coś się zmieniło (poza jedną informacją z p.b.b) i
istnieje możliwość takiej interpretacji, która jest zgodna z
dotychczasowym doświadczeniem to przyjmuję taką interpretację.
Ale, ale..
Ostatnio mi coś pisali, że mogę zawrzeć z nimi jakieś porozumienie co do
KK. W wiadomościach jest, że w systemie gdzieś są jakieś dokumenty do
zapoznania się i potwierdzenia kodem wysłanym sms-em. Ale żadnej
wskazówki gdzie tego szukać w tej wiadomości nie ma. Jakoś nie natknąłem
się nigdzie na te dokumenty i nie mam czasu ich poszukiwać. Nie
spodziewam się jakiejś super nadzwyczajnej oferty więc i tak pewnie będę
chciał pozostać przy tym co było - czyli nie spodziewam się abym był
zainteresowany jakimiś porozumieniami więc po co szukać.
Może to jest tak, że skoro nie zawarłem to oni resetują ustawienia karty
na zasadzie "Bo tak."
> Bo jest błędne jak mało co.
Gdybym nie śledził p.b.b w ogóle bym tego nie sprawdzał. Miałbym jakiś
powód podejrzewać, że automatyczna spłata, która zawsze działała jest
wyłączona?
Nie!
Więc się trzymam założeń spójnych z dotychczasowym.
> No cóż, jak w grę pograłem i zapewniam - jak jest ustawione, to nie ma formularza.
> A jak jest formularz, to nie jest ustawione.
Tego się dowiaduję dopiero dziś.
Jaki procent klientów mających ustawioną automatyczną spłatę śledzi
p.b.b. Według mnie oni muszą to jakoś sami rozwiązać.
Logiczniejsze by było nie tracić czasu na pytanie i dopiero jak się nie
spłaci to poświęcić czas na reklamację.
Przecież zawsze działało i nigdy nie wyłączałem - specjalnie jak tam
zajrzałem to się wycofywałem, aby nie było, że zaakceptowałem stan, gdy
to jest wyłączone.
Tylko, że jak oni mają w systemie ustawione, że jest wyłączone to
powiedzą, że wyłączyłem.
Ale na tej samej zasadzie jak zniknie im moja kasa z systemu to jej nie mam.
No mimo wszystko banki chyba tak nie mogą funkcjonować. Muszą mieć jakiś
ślad, że się samo spłacało i brak śladu, że to przestawiałem.
> No to napisz jeszcze raz i wspomnij o Rzeczniku Finansowym.
Nie che mi się.
Mam znacznie ważniejsze rzeczy do zrobienia.
P.G.
-
10. Data: 2023-10-24 14:40:10
Temat: Re: Automatyczna spłata KK w citku.
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
On Mon, 23 Oct 2023 13:24:51 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski wrote:
> poniedziałek, 23 października 2023 o 21:11:54 UTC+2 Piotr Gałka napisał(a):
>> W dniu 2023-10-21 o 08:46, Dawid Rutkowski pisze:
>>> Zauważyłem w poniedziałek 16.X
>>> Zajrzyj w wolnej chwili do ST citka,
>>> jak ci się pokazuje.
>> A gdzie w ST to się da sprawdzić?
>> Jak wejdę w KK i Zarządzaj swoją kartą to tam nic na ten temat nie widzę.
>> A jak w Usługi i Profil wejdę w Automatyczną spłatę to tam nic nie jest
>> zaznaczone, ale to wygląda mi nie jak info o stanie ustawień tylko jak
>> stan który chcę aby był. Tam coś pisze, że aktywuje się za jakiś czas
>> (może 24h - nie próbowałem zapamiętać).
>> Więc na wszelki przypadek nie szedłem dalej tylko się wycofałem.
>
> Hmm, to jest właśnie (i tylko) w
> '"usłufi i profil"/"automatyczna spłata karty".
> Jak jest ustawione to jest tekst:
> "Polecenie automatycznej spłaty karty kredytowej zostało już przez Ciebie
ustawione. Aby je zmienić lub anulować, wybierz ,,Zarządzaj poleceniem automatycznej
spłaty karty."
> Nie ma nic o tym, JAK jest ustawione (żeby to zobaczyć
> to trzeba przejść do kolejnej sekcji).
a jak przejdziesz dalej, to jest
"Szczegóły Twojego polecenia automatycznej spłaty karty
Wybierz kartę, dla której chciałbyś anulować polecenie automatycznej
spłaty karty"
I tyle się dowiesz ...
> A jak nie jest to można wybrać konto do spłaty
> oraz czy suma minimalna czy pełna.
>
> Hmm, no to wygląda, że masz tak samo wyłączone jak ja miałem.
Albo tylko tak pokazuje.
Eksperyment ... troche kosztowny.
J.