  • 1. Data: 2023-09-29 17:42:58
    Temat: Curve się zcurviło.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Przestałem używać (bardziej "śledzić", bo już dawno
    nie płaciłem) jak apka wypięła się na andka 6.
    Ale tablet odmówił ładowania, więc ślepnę
    ze smarkofonem, za to andi 8 i powrót
    curvo-apki (ale nie jest to apka odloty.pl ;)
    Tym bardziej że przysłali info o zmianie warunków,
    chyba za niecałe 2 miesiące.
    Tu warning - w "bezpłatnym" planie
    nowa karta ma kosztować 6 funtów.
    Czas więc wydać widienki i zamknąć.

    Najpierw zonk bo "card locked" i nie da się unlock.
    Ale doczytałem, że to dlatego, że nie mam dodanych żadnych kart,
    sama curve rewards nie styknie.
    Przydał się vw bank - karta do weryfikacji może być pusta.
    Ciekawy był efekt jak musiałem wpisywać numer od tyłu,
    śmieszno-wqrvny bug.
    Aha, 3D-secure w VW tylko apką (chyba Kamil
    o tym pisał).
    Jeśli to ma być "szybsze niż SMS" to chyba
    w innym wszechświecie...

  • 2. Data: 2023-09-30 23:07:13
    Temat: Re: Curve się zcurviło.
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    A, i jakoś dziwnie mi się pokazało po dodaniu
    karty z VW, że "wallet full" i "upgrade to curve-x
    to add new cards".
    Przycisk "add to curve" jest i działa na tyle,
    że pozwala wpisywać dane karty.
    Ale nie sprawdzałem czy doda.

    W tych nowych zasadach są "plany",
    ale chyba nawet darmowy pozwala mieć dodane 3 karty.

    O, i ciekawostka - wyświetlił mi wizerunek
    karty z VW T1 "ogórkiem".
    Skąd wiedział?
    Przypadek - bo wszystkie karty z VW tak wyświetla?
    Czy to VW numeruje osobno wizerunki?
    Karty nie fotografowałem.