  • 11. Data: 2021-10-27 22:47:08
    Temat: Re: Koniec Inteligo
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2021-10-27 o 22:22, Kamil Jońca pisze:
    > cef <c...@i...pl> writes:
    >
    > [...]
    > mBank też ma.

    Nie wiedziałem, bo nie używam.
    Tam jest beznadziejny interfejs,
    trzymam to konto tylko dla maklera,
    ale nigdy nie wiem co kliknąć, żeby zrobić
    coś co zamierzam.

  • 12. Data: 2021-10-27 22:49:55
    Od: cef <c...@i...pl>

    > Cóż, ST igo jest jakie jest tylko dlatego, że idzie na odstrzał i dlatego go nie
    "zmodernizowali".
    > Takie czasy.

    Santander jest zmodernizowany, ale interfejs nie jest
    z wodotryskami.

    > Blokady pod przyszłe przelewy są też w mille.
    > Może więc mille?
    > Konto z kartą i wszystkie bankomaty darmowe za 1k wpływu i 1 pyk na miesiąc. Plus
    wiśnie na start i rok ubezpieczenia.
    > citi (choć mogą się zwinąć) darmowe bez warunków, choć tylko 4 wypłaty z bankomatu
    dowolnego w miesiącu.

    W milku mam KK, to konta tam nie potrzebuję :-)
    Poza tym już trzeba organizować jakieś wpływy...

  • 13. Data: 2021-10-27 23:11:15
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 27 Oct 2021 22:28:50 +0200, Kamil Jońca
    <k...@p...onet.pl> wrote:

    >O tym juz dyskutowaliśmy - nie pamiętam czego mu brakowało (zleceń
    >stałych? przelewów przyszłych?)
    Na pewno brak tu przelewów przyszłych.

    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 14. Data: 2021-10-28 10:05:28
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A czy w niektórych innych bankach nie ma takiej blokady "domyślnie" (zmniejsza się
    dostępne saldo)?

    -----

  • 15. Data: 2021-10-28 11:32:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 22:24:03 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):
    > cef writes:
    >
    > [...]
    > mBank też ma.

    O rany, ale się tego naszukałem.
    Jakiś niedorobiony programista od bajerów tak to napisał, że dopóki nie wpisze się
    kwoty, to formularz nie reaguje na zmianę daty - i nie pokazuje opcji "zablokuj
    środki"...

  • 16. Data: 2021-10-28 11:51:39
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 22:33:04 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

> [...]
    bank dobrze wie i z tego korzysta.
    > A gdzie trafią Ci z inteligo? Do mbanku? A może do santandera?

    To pytanie zadaj sam sobie - w końcu inteligo to Twój główny bank.
    Dla mnie tylko backup.
    Jeśli PKO po przeniesieniu do "dużej skarbonki" zapewni, że pozostaną numery kont, to
    pewnie sporo się skusi.
    Tym bardziej, że zapewne albo pozostaną te same warunki ("typ konta: dawne inteligo")
    - a nawet jak nie, to i tak dla wielu w "dużej" skarbonce będą lepsze - bo nie będą
    musieli dodawać do 100, a tylko do 5.

    Więc samo przejście do PKO może być nawet z zyskiem - oczywiście pod warunkiem, że
    pozostawią numery kont - piszę o tym dlatego, że byliby debilami, gdyby na to nie
    pozwolili - ale ze skarbonką, żubrem czy francuzem wszystko jest możliwe.

    A jeśli nie - to jeśli już ktoś jest w inteligo, to się trochę zna, inaczej by tam
    nie trafił, bo to nie takie proste (np. trzeba zwalczyć obowiązek zamówienia
    debetówki).
    I taki ktoś problemu z przejściem do mBąka, citka czy nawet santandera (choć ten
    ofertą aktualną aż tak nie kusi) mieć nie będzie.

    > umknęło mi. punkt dla Ciebie, choć system internetowy beznadziejny.

    Jak zniknie inteligo to wszystkie będą mniej więcej takie - no, niektóre może trochę
    lepsze.

    > Sam widzisz - odpada.

    Tylko przy zaostrzonych kryteriach.
    Zresztą w sumie plastik też można mieć, w utrzymaniu jest darmowy bez warunków,
    jedynie w najtańszym planie płaci się za wydanie jednorazowo 11,99zł (a z promo
    zwracali tą opłatę).
    Ale po co komu niezbędnie plastik debetowy jak są bankomaty pikaczowe i blikowe?
    Plastik się ma kredytowy.

    > O tym juz dyskutowaliśmy - nie pamiętam czego mu brakowało (zleceń
    > stałych? przelewów przyszłych?)

    No tak, dla kogoś kto potrzebuje takich oczeń wyrafino funkcji nie będzie to bank
    główny.
    Ale jak ktoś potrzebuje płacić kartą, zapłacić za mieszkanie i wypłacić kilka stówek
    z bankomatu - styknie.

    > I oni prowadzą złotowki? Obsługuje sie to bez aplikacji?

    Złotówki nie, trzeba tam niestety zrobić SEPA, i pewnie mało który pracodawca będzie
    tak ogarnięty, by przelać tam pensję z minimalną stratą, a nie taką rzędu 3%.
    Płatności kartą ze stratą 0,2% - może się opłacić patrząc na inflację w PL.
    O obsłudze bez aplikacji nie było warunku ;P
    Bez apki daje się zlecić przelewy czy sprawdzić historię - ale potwierdzić przelewy
    trzeba w apce.
    No i bidak aion jest jeszcze gorszy - tu nawet potrzeba apki żeby się zalogować w
    przeglądarce.

  • 17. Data: 2021-10-28 11:55:00
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> writes:

    bank dobrze wie i z tego korzysta.

    > To pytanie zadaj sam sobie - w końcu inteligo to Twój główny bank.
    Eee, gdzie ja napisałem, że to mój główny bank? Wskażesz?

    [...]
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 18. Data: 2021-10-28 11:57:57
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    środa, 27 października 2021 o 22:49:57 UTC+2 cef napisał(a):
    > Santander jest zmodernizowany, ale interfejs nie jest
    > z wodotryskami.

    mBąk też mocno je pousuwał.
    A santander ma te wku*jące kręcące się kółka na tzw. "pulpicie".
    I jakiś debil od chowania wszystkiego, fan klikania, schował "wszystkie produkty",
    które pokazują się migusiem, pod "finanse" - i nie da się do nich wejść nie
    przechodząc przez ten nieszczęsny "pulpit" (chyba że sobie ręcznie wpiszesz w pasek
    adresu).

    wiśnie na start i rok ubezpieczenia.
    bankomatu dowolnego w miesiącu.
    > W milku mam KK, to konta tam nie potrzebuję :-)
    > Poza tym już trzeba organizować jakieś wpływy...

    Do wpływów wystarczy ping-pong - bez problemu jeszcze drugie bezpłatne konto
    zorganizujesz.
    Do tego ten ping-pong wystarcza, żeby po 3-6 miesiącach dostać propozycje KO czy KK
    na 50k - i ten klik naprawdę działa - wszystko przetestowane.

    Zrozumiałe, że nie należy mieć konta i KK w jednym banku - i nie mieć nic więcej.
    Choć KK i konto w jednym banku mają też zaletę łatwej spłaty - chyba tylko citek ma
    spłatę KK z innego banku poleceniem zapłaty, reszty trzeba pilnować samemu.

    Więc może przemyśl zmianę banku do KK - znajdę Ci lepszą niż w milku (tzn. milkową
    możesz zostawić, jak chcesz) - choćby w santanderze albo we francuzie (bnp paribas)
    czy w citi ;)

  • 19. Data: 2021-10-28 12:00:18
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 28 października 2021 o 11:55:05 UTC+2 Kamil Jońca napisał(a):

    bank dobrze wie i z tego korzysta.

    > Eee, gdzie ja napisałem, że to mój główny bank? Wskażesz?

    Dobra, może nadinterpretacja.
    Debetówki nie masz.
    W sumie też się zastanawiałem, czy nie upadłeś na głowę podczas kupowania biletu w
    autobusie, żeby robić to apką głównego banku ;)

  • 20. Data: 2021-10-28 12:13:17
    Od: Michał Choromański <m...@g...com>

    Oczywiście że jest czego żałować w Intelligo.
    Możliwość wpłacania i wypłacania gotówki w kasie, nawet bilonu, jako jeden z
    nielicznych jeszcze banków w Polsce. Oczywiście, mam na myśli banki które nie
    okradają klienta podczas próby takiego wpłacania, bo inaczej traci to sens.