  • 1. Data: 2012-09-20 18:10:23
    Temat: Komputer z internetem w oddziale banku (pekao sa)
    Od: s...@t...pl

    Będąc w oddziale banku widziałem obok kas i stanowisk obsługi - stanowisko dla
    klientów z komputerem podpisane "internet".
    W jakim to celu? do robienia przelewów, czy też może sobie każdy tam wejśc i
    skorzystać, np do sprawdzenia maila?;)

  • 2. Data: 2012-09-20 18:59:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    s...@t...pl wrote:
> [...]
    klientów z komputerem podpisane "internet".
    > W jakim to celu? do robienia przelewów, czy też może sobie każdy tam wejśc i

    dziala zapewne tylko jedna, ichniejsza strona.

  • 3. Data: 2012-09-20 23:17:12
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W dniu 2012-09-20 18:10, s...@t...pl pisze:
> [...]
    klientów z komputerem podpisane "internet".
    > W jakim to celu? do robienia przelewów, czy też może sobie każdy tam wejśc i

    tylko bankowość internetowa Pekao

    Darek

  • 4. Data: 2012-09-21 10:40:33
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    w ING tez sa takie terminale ale sprawdzic mozna tylko strone banku i
    ewentualnie saldo konta Co do operacji na rachunku nie wiem bo nigdy nie
    robilem

  • 5. Data: 2012-09-21 11:17:06
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    W dniu piątek, 21 września 2012 10:40:31 UTC+2 użytkownik kowtow napisał:
    > w ING tez sa takie terminale ale sprawdzic mozna tylko strone banku i
    >
    > ewentualnie saldo konta Co do operacji na rachunku nie wiem bo nigdy nie
    >
    > robilem

    W ING jak najbardziej można. Już wiele razy wpłacałem gotówkę w ichnim wpłatomacie,
    następnie logowałem się na konto na terminalu żeby kasę przesłać przelewem dalej

  • 6. Data: 2012-09-21 18:39:21
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > w ING tez sa takie terminale ale sprawdzic mozna tylko strone banku i
    > ewentualnie saldo konta Co do operacji na rachunku nie wiem bo nigdy nie
    > robilem

    W Millennium też mi się zdarzyło korzystać z takiego terminala. Działał
    lepiej niż panienka w okienku.
    --
    Grzexs