  • 1. Data: 2012-09-20 03:30:42
    Temat: Merytoryczne zaskoczenie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    M@il wylądował w spamie, zatem dotarł do mnie dopiero teraz...

    Szanowna Pani,

    W odpowiedzi na korespondencję z dnia 06.09.2012 r., uprzejmie
    informuję, iż Bank dokonał analizy przedstawionej przez Panią sytuacji.

    Mając na uwadze powyższe informuję, iż Bank podczas rozmowy
    telefonicznej przeprowadzonej w dniu 06.09.2012 r., przyjął
    Pani oświadczenie woli w związku z wydaniem nowej karty
    debetowej do rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego numer
    xx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx oraz PIN do ww. karty.

    Mając na uwadze powyższe, odrębne przesyłki zawierające
    kartę oraz PIN zostały wysłane na Pani adres korespondencyjny.
    Termin dostarczenia przesyłek jest uzależniony od Poczty Polskiej.

    Jednocześnie informuj, iż zgodnie z zapisami w Taryfie opłat
    i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku ICB S.A.,
    Bank każdorazowo pobiera opłatę za wydanie nowej karty
    w miejsce utraconej w wysokości 25,00 zł.

    Niemniej, w związku z zaistniałą sytuacją, Bank podjął
    decyzję o odstąpieniu od naliczenia ww. opłaty.

    0. Dlaczego gogolaste konto zakwalifikowało m@il tak, iż wylądował
    on w spamiastej przegrodzie?

    1. Dlaczego Meritum pisze o 25 złotych, skoro wina całkowicie
    leży po jego stronie? (co mogłem nawet udowodnić, przekazując
    pracownikom Meritum wiadoma kartę wraz z PINem, aby mogli
    namacalnie przekonac sie o tym, iż dostarczony PIN nie pasuje
    do karty)

    a. Dlaczego bank zwraca się do mnie jak do kobiety? Czy jestem już aż tak
    zniewieściały? Ano to karta do konta mojej matki, która jest kobietą.
    [swego czasu o zniewieściałość podejrzewali mnie kapłani KRK, sugerując,
    iż dokonywałem skrobanek dzieci poczętych w moim łonie tak zwanym...
    [dopiero śmierć pod Jeżewem ostudziła te domysły tak mocno, iż
    zaczęto mnie postrzegać nie jako zniewieściałą ;) mężczyznę, ale
    jako kogoś innego...]]

    A. No i... Dlaczego moja matka ma w bankach tak wiele problemów?
    Tu trzeba trzy (albo i cztery) razy prosić o debetówkę, za którą
    bank z łaski rezygnuje z opłaty... Kiedyś Citi (teraz dający chyba
    po 200 wiśni od karty) ciachnął kiedyś matce chyba 35 złotych za
    kredytówkę w miejsce kredytówki skradzionej w sklepie...

    [a jak na złość (?) okazało się, że matki znajomego syn jest
    jakimś szefem Biedronek, a kredytówkę ukradziono właśnie
    w Biedronce... co za ironia tak zwanego losu...]

    -=-

    Aby było jasne -- PIN nie pasował do debetówki. Odpada możliwość
    pomylenia się w podawaniu PINu. 1213 -- taki był PIN. Natomiast
    12130, 12131, 12132 -- takie numery portów podałem właśnie
    wówczas przy okazji stawiania czegoś... No i te numery są
    nadal przeze mnie wykorzystywane... I zapewne jeszcze będą
    dość długo... Odpada zatem możliwość pomylenia się. :)

    Dlaczego takie głupie numery portów?
    Kiedyś numery portów nadał Kiciuś, teraz nadaje inne
    zwierzątko, które zowie się dżiPIES... ;)

    Dlaczego tak głupie numery portów? Dlatego, że takie. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-09-20 08:43:42
    Temat: Re: Merytoryczne zaskoczenie...
    Od: a...@g...pl

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

> [...]
    > pracownikom Meritum wiadoma kartę wraz z PINem, aby mogli
    > namacalnie przekonac sie o tym, iż dostarczony PIN nie pasuje

    Te piny z meritum to trzeba niemal pod lupą oglądać. Znam przypadek, gdzie 4
    wyglądało jak 1, a dopiero bardzo dokładne spoglądanie pod światło
    rozjaśniło sprawę.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 3. Data: 2012-09-20 15:57:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> k3eduu$esg$...@p...wsisiz.edu.pl

    > Te piny z meritum to trzeba niemal pod lupą oglądać. Znam przypadek,
    > gdzie 4 wyglądało jak 1, a dopiero bardzo dokładne spoglądanie pod
    > światło rozjaśniło sprawę.

    Czyżby Meritum dzielił klientów na lepszych i gorszych?...
    Jak to niemal? Można i bez lupy?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-09-20 17:37:00
    Od: a...@g...pl

    Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > Jak to niemal? Można i bez lupy?...

    Można.

    --
    Arek, arekmx|gazeta.pl

  • 5. Data: 2012-09-20 19:07:45
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <a...@g...pl> k3fd6s$1ef$...@p...wsisiz.edu.pl

    > Można.

    Więc Meritum mknie dyskryminuje? ?Nie lubi?...
    Mści się na mnie?... Straszne...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2012-09-22 13:29:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:k3drk7$pmt$1@node2.news.atman.pl...

    > 0. Dlaczego gogolaste konto zakwalifikowało m@il tak, iż wylądował
    > on w spamiastej przegrodzie?

    Sprawdź ustawienia. Może często spam rozsyłali z tego serwera i wsadziłeś
    do SPAM-u serwer, a nie adres. Albo użyli adresu tego samego, co do reklam.

> [...]
    > pracownikom Meritum wiadoma kartę wraz z PINem, aby mogli
    > namacalnie przekonac sie o tym, iż dostarczony PIN nie pasuje

    Standardowa odpowiedź nr 1 :-)

> [...]
    > [dopiero śmierć pod Jeżewem ostudziła te domysły tak mocno, iż
    > zaczęto mnie postrzegać nie jako zniewieściałą ;) mężczyznę, ale

    Pewnie ktoś gdzieś coś źle zaznaczył.

  • 7. Data: 2012-09-22 20:09:19
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Robert Tomasik" 505da1ed$0$26683$6...@n...neostrada.pl

    > Sprawdź ustawienia. Może często spam rozsyłali z tego serwera i wsadziłeś do SPAM-u
    serwer, a nie adres. Albo użyli adresu tego
    > samego, co do reklam.

    Nie -- ja nie wsadzałem. Z niezwykłą cierpliwością spoglądam na spam.

    > Standardowa odpowiedź nr 1 :-)

    > Pewnie ktoś gdzieś coś źle zaznaczył.

    Tu akurat dobrze zaznaczono -- akurat moja matka jest kobietą.
    [zresztą... gdy przybywałem na świat, mężczyźni nie mogli być matkami...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'