  • 1. Data: 2012-09-20 10:32:00
    Temat: mBank w placówkach Multibanku
    Od: Pan Sowa <p...@g...ru>

    Czy ktoś już korzystał z jakichś usług mBanku w placówkach Multibanku ?
    W ramach pakietów lub bez pakietów.
    Jak to działa, jak w swojej placówce w każdym banku z oddziałami ?
    Jakie wrażenia ?

    Mr. Owl

  • 2. Data: 2012-09-20 12:32:51
    Temat: Re: mBank w placówkach Multibanku
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 20 września 2012 10:34:07 UTC+2 użytkownik Pan Sowa napisał:
    > Czy ktoś już korzystał z jakichś usług mBanku w placówkach Multibanku ?
    >
    > W ramach pakietów lub bez pakietów.
    >
    > Jak to działa, jak w swojej placówce w każdym banku z oddziałami ?
    >
    > Jakie wrażenia ?
    Wypłacałem Euro w kasie Multi z eMaxa walutowego. Musiałem zawnioskować wypłatę, ale
    przy kwotach do 500 Euro (jak dobrze pamiętam) można odebrać tego samego dnia. Nie
    było problemu z wypłatą więcej - za pierwszym razem wypłaciłem ile wnioskowałem,
    potem podszedłem do stanowiska samo obsługowego w multi, zawnioskowałem kolejną
    wypłatę i wypłaciłem od razu po.

    Pozdrawiam
    Michał M