  • 1. Data: 2012-09-19 23:31:47
    Temat: paywave
    Od: Nika <w...@m...com>

    Działają Wam płatności zbliżeniowe?

    Bo mi słabo (Visa BZ WBK). Nawet wymieniłam na duplikat po tym, jak nie
    zadziałała w kilku różnych sklepach przez kilka dni pod rząd. Przyszła
    nowa, w kilku sklepach zaskoczyła, a dzisiaj znowu kiszka - próbowałam w
    dwóch różnych terminalach, nigdzie nie chwyciło. Obie płatności poniżej
    50 zł, limit karty nieprzekroczony itd. Czy to już taki urok płatności
    zbliżeniowych, że albo zadziała, albo nie?

    - -

    Nika

  • 2. Data: 2012-09-19 23:36:19
    Temat: Re: paywave
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    W dniu 2012-09-19 23:31, Nika pisze:

> [...]
    > 50 zł, limit karty nieprzekroczony itd. Czy to już taki urok płatności
    > zbliżeniowych, że albo zadziała, albo nie?

    Zdradź co zrobiłaś tym kartom, może odkryłaś jakaś alternatywę dla
    dziurkacza i sporo grupowiczów będzie Ci wdzięcznych :)

  • 3. Data: 2012-09-20 00:34:51
    Od: Nika <w...@m...com>

    W dniu 2012-09-19 23:36, MarcinF pisze:
    > Zdradź co zrobiłaś tym kartom, może odkryłaś jakaś alternatywę dla
    > dziurkacza i sporo grupowiczów będzie Ci wdzięcznych :)

    Też się zastanawiałam nad tym, śledząc poprzednie dyskusje, ale nic
    nie przychodzi mi do głowy - karta sobie siedzi w portfelu, z którym
    chodzę na zakupy i do pracy, ale nie pracuję w gabinecie RTG ani w
    CERNie... Hm, wychodzi na to, ze to promieniowanie mojego czaru i
    osobowości zwichnęło karcie antenkę.

    - -

    Nika