  • 21. Data: 2002-11-18 14:30:34
    Temat: Re: [NTG] Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Od: t...@p...onet.pl

    On Mon, 18 Nov 2002 15:19:06 +0100, "Tomasz Stański"
    <(freespam)tstanski@testsa.com> wrote:

    >Poza tym, skoro Państwo (przez osobę policjanta) perfidnie poluje na mój
    >błąd, to ja osobiście nie poczuwam się do "obowiązku". A że polują naprawdę
    >perfidnie, to chyba nie trzeba nikogo przekonywać.

    Zgadzam sie calkowicie.

    Poniewaz sam jestem w takiej sytuacji proponuje zaprzyjaznic sie z
    komornikiem, co bylo mozliwe w moim przypadku.

    Mandatow dalej nie place na poczcie, tylko komornikowi, ktory jak cos
    dostanie to odrazu do mnie dzwoni:
    " Panie Marku, jest do pana mandacik za 100 złotych, przywiezie Pan,
    czy jaj mam wpasc?". Pelna kultura.

    Pozdrowienia
    mareczek

  • 22. Data: 2002-11-18 14:33:13
    Temat: Re: Komornik sciga matke za grzechy syna!
    Od: t...@p...onet.pl

    On Mon, 18 Nov 2002 12:40:20 +0100, "berdycz" <p...@b...pl>
    wrote:

    >A Twoja postawa na naśladowanie nie zasługuje, choć ty uważasz, że jesteś w
    porządku.
    >Dzięki takim "postawom" obywateli rzygać mi się chce na słowo patriotyzm, Polska,
    katolik:-(
    >Ale ja inaczej wychowany jestem.

    Tu juz kolego przesadziles. Wiecej luzu ...
    Wez pod uwage, ze ta postawa nie zasluguje na nasladowanie TYLKO w
    twoich oczach.

    Pzdr
    mareczek

  • 23. Data: 2002-11-18 14:57:46
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Tobi" <l...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Ale ty tu berdycz syf robisz, poczawszy od jakichs nawiazan katolickich,
    > niemieckich, zydowskich skonczywszy ma aluzjach do dresow. wez ty sie w
    > glowe facet walnij, lecz sie!

    Dzięki za poradę panie Marku.
    To się nazywa "zaradność" ?? Gratuluje wspaniałego samopoczucia.

  • 24. Data: 2002-11-18 14:59:47
    Od: "Tobi" <l...@p...fm>

    hej
    w Twoim przypadku to raczej poborca skarbowy ;) a nie komornik,
    u mnie tez byl sympatyczny, do momentu kiedy nagle mandaty zaczely
    przychodzic prosto do pracy pominawszy system osobistego kontaktu ;)
    Tobi

  • 25. Data: 2002-11-18 16:36:24
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał

    > " Panie Marku, jest do pana mandacik za 100 złotych, przywiezie Pan,
    > czy jaj mam wpasc?". Pelna kultura.

    ROTFL

  • 26. Data: 2002-11-18 17:32:48
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Tomasz Stański" <(freespam)tstanski@testsa.com> napisał w
    wiadomości
    > Jeśli już tak bardzo komuś zależy na patriotyźmie (choć w kontekście
    > płacenia mandatów brzmi to groteskowo) to płacąc dopiero u komornika
    dajesz
    > temu ostatniemu pracę, a Państwu dodatkowy zarobek (odsetki). To jest
    > dopiero patriotyzm :-)

    he he - niedawno - po ktorejs tam wizycie w smierdzacym od popcornu
    multikinie - powiedzialem do znajomych, ze obowiazkiem kazdego klienta
    multikina - po zakupie 5 litrowej torby popcornu - powinno byc usypanie
    garsci na podloge, dzieki temu bowiem sprzatajace maja prace, bo gdyby kazdy
    zachowal po sobie czystosc- to wywalili by je z roboty
    :-))))))
    a co do komornikow (zeby choc troche bylo o forsie) - to niestety coraz
    czesciej slyszy sie o wrecz bandyckim ich postepowaniu w pogoni za zyskiem
    (bandytyzm to nawet lagodne okreslenie - bo falszerstwo komornika i
    wciaganie w to policji - to cos znacznie gorszego od mafii)

  • 27. Data: 2002-11-18 18:10:18
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "krab" <_...@h...pl___> napisał w wiadomości
> [...]
    > (bandytyzm to nawet lagodne okreslenie - bo falszerstwo komornika i
    > wciaganie w to policji - to cos znacznie gorszego od mafii)

    I bardzo dziwisz się??? Bo ja nie. To inni ludzie(?) jak Ci , których ścigają?
    Walka o byt ? te same metody, te same charaktery ? wygrywa silniejszy i nie
    przebierający w środkach?
    Prawo, to cos idiotycznego stworzonego po to by utrudniać życie?
    A jak się przyzwyczaimy, że za jego niestosowanie "kara" jest jakaś, a to się nagle
    zmieni, to płacz i nienawiść???

    Nie oczekuje żadnych odpowiedzi. Ja je znam

  • 28. Data: 2002-11-18 18:16:04
    Od: "Tomasz Waszczyński" <w...@p...com>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl>
    > Moje pytanie: co zrobić?
    > a) zapłacić ten mandat (to nie majątek) i mieć święty spokój
    > b) zadzwonić do sukinsyna i go opier...
    > c) poczekać co bedzie dalej

    Towarzystwo grupowe wielce się zbulwersowało i merytorycznej odpowiedzi nie
    udzieliło prawie żadnej ;]]

    Zacznijmy więc od początku.

    Zanim podawać zacznie się numery przepisów prawnych, należałoby się
    zastanowić czy one w ogóle mają zastosowanie...

    Od kiedy to moi drodzy grupowicze należności administracyjne ściągane są w
    drodze egzekucji cywilnej? Ano tylko od momentu, gdy zostanie połączona
    egzekucja cywilna z administracyjną. Tak więc przepisy kodeksu postępowania
    cywilnego nie mają w tej sprawie zastosowania.

    A że występuje w sprawie komornik, to najprawdopodobniej tylko zbieżność
    nazw.
    Zgodnie z ustawą o postępowaniu egzekucyjnym w administracji właściwym
    organem egzekucyjnym jest w tej sprawie naczelnik urzędu skarbowego.
    Wyznacza on poborcę skarbowego, który powinien egzekwować te należności
    bezpośrednio. W tej sytuacji najprawdopodobniej poborca=komornik.

    Ad a) z pewnością skuteczny sposób ;]
    Ad b) bez sensu - nic w ten sposób nie osiągniesz.
    Ad c) dalej, to będzie tylko gorzej jak się nic nie zrobi

    Generalnie, to powinna Twoja mama złożyć skargę na organ, który prowadzi
    egzekucję, ponieważ jest ona bezprawna - przynajmniej tak wynika z opisu.
    Szczegółowych informacji dostarczy kodeks postępowania administracyjnego i
    ww. ustawa lub adwokat (radca prawny).

    --
    Pozdrawiam,
    Tomasz Waszczyński

  • 29. Data: 2002-11-18 18:18:00
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "alexy" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Twoje zwoje mózgowe układają się w logo Adidasa.

    Dzięki Ci dobry człowieku.
    Niech Bóg Ci wynagrodzi, bo ja nie potrafię.:-(

  • 30. Data: 2002-11-18 18:52:50
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Nov 2002 15:33:13 +0100,
    osoba podpisana: t...@p...onet.pl <t...@p...onet.pl>
    napisała:

    > Tu juz kolego przesadziles. Wiecej luzu ...
    > Wez pod uwage, ze ta postawa nie zasluguje na nasladowanie TYLKO w
    > twoich oczach.
    Nie tylko w jego.

    KJ

    --
    Advertisements contain the only truths to be relied on in a newspaper.
    -- Thomas Jefferson