  • Data: 2016-04-30 00:15:16
    Temat: Re: Kolejny wyrok - mBank musi oddać
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 29 Apr 2016 21:39:01 +0200, Imka napisał(a):

    > A tutaj to nie wiem czy się zgodzić. Oczka mam. Czytać nauczyli jeszcze
    > przed podstawówką. Czy hakerzy są w stanie podesłać mi takiego wirusa,
    > żeby podczas jakiejś normalnej *mojej* operacji na stronie banku wymusić
    > autoryzację nie tej operacji a jakiejś innej? (od czasu wirusa ctrl+c,
    > ctrl+v numery kont sprawdzam zawsze, żeby nie było ;)

    Oczywiscie. Przeciez tym wszystkim program steruje, a nawet kilka, a
    programy sa wrazliwe.
    Wklepiesz jedno, wirus do serwera wysle drugie, ale na ekranie pokaze
    pierwsze i spokojnie poprosi o kod potwierdzajacy.
    Po czym wysle do serwera ... a jak ma jaja, to wypisze "niepoprawne
    haslo, wpisz jeszcze raz" :-)

    > E? Cyfrowe tobym jeszcze rozumiała, ale słowne? To w ilu bankach trzeba
    > mieć konta żeby zapomnieć? :)

    I w kazdym masz haslo Mika ? :-)

    > No, zawszeć możesz zaszczycić osobą własną jakiś oddział, wylegitymować
    > się dowodem osobistym (sprawdzić czy jeszcze ważny! ;) i sobie zwrot
    > kasy wynegocjować :)

    Jesli do oddzialu nie jest 200km to tak.

    J.