  • Data: 2016-04-30 16:13:42
    Temat: Re: Kolejny wyrok - mBank musi oddać
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/30/2016 4:58 AM, Krzysztof Halasa wrote:

    > Bez haseł, jasne. Hasło to dość słabe zabezpieczenie. Natomiast loginy
    > (lub jakieś inne identyfikatory) są potrzebne, chociaż to już raczej
    > kwestia teorii baz danych niż bezpieczeństwa.

    no wlasnie nie.
    calosc transmisji szyfrowana kluczami nadawcy i odbiorcy.
    Po co ci login i haslo skoro nikt inny niz nadawca i odbiorca nie
    potrafi odczytac informacji.

    https://www.youtube.com/watch?v=0w6tZEbrHIY

    Gosc na pare pytan nie potrafil mi odpowiedziec sensownie, ale w pewnych
    punktach ma to sens.
    Niestety na pytanie co zrobic w sytuacji gdy utracisz klucz prywatny lub
    zostanie od jednak skradziony gosc uznal, ze mozesz sobie wowczas
    strzelic w łeb. Trochę mało poważnie jak na jego pozycję.