  • Data: 2016-04-30 10:44:26
    Temat: Re: Kolejny wyrok - mBank musi oddać
    Od: Imka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 30 Apr 2016 00:15:16 +0200, J.F. napisał(a):

    > Oczywiscie. Przeciez tym wszystkim program steruje, a nawet kilka, a
    > programy sa wrazliwe.
    > Wklepiesz jedno, wirus do serwera wysle drugie, ale na ekranie pokaze
    > pierwsze i spokojnie poprosi o kod potwierdzajacy.
    > Po czym wysle do serwera ... a jak ma jaja, to wypisze "niepoprawne
    > haslo, wpisz jeszcze raz" :-)

    Bezczelny wirus! ;)
    No to mi wychodzi, że hasła SMS chronią przed takim typem wirusa, na
    który są wrażliwe hasła TAN, natomiast same są nadal wrażliwe na wirusy
    grasujące po smartfonach. Z przechwytywaniem/samodzielną obsługą SMS i
    diabli wiedzą czym jeszcze. Pewnie odkryłam Amerykę.
    Wniosek chyba jeden - faktycznie dedykowana wyłącznie dla banku stara
    Nokia :)
    Dobra, namówiłeś. Jak mi się skończą TANy to przejdę na SMS. Telefon na
    tyle nietypowy, że może nikomu nie będzie się chciało wirusa na niego
    produkować :)

    > I w kazdym masz haslo Mika ? :-)

    Haseł/loginów do wszystkiego mam pewnie w sumie z kilkadziesiąt. Żadne
    hasło się nigdzie nie powtarza (no bez jaj!) i żadne nie jest tak durne
    (no bez jaj! #2 ;)
    A, i żadne nie jest nigdzie zapisane w żadnej postaci :)

    > Jesli do oddzialu nie jest 200km to tak.

    Fakt, pisałam z perspektywy Grójeckiej DC, gdzie na odcinku stu metrów
    naliczyłam kiedyś osiem banków... nie licząc tych po drugiej stronie
    ulicy.

    --
    Imka