  • 1. Data: 2012-11-15 19:20:00
    Temat: Kolejny bank do e-lokat
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    http://www.skbank.pl/

    Na- 6-mies- 6,9%.
    Jak sadze banki spoldzielcze maja gwarancje BFG, czyli kolejna nowosc po
    Banku Polskiej Przedsiebiorczosci

  • 2. Data: 2012-11-15 19:40:40
    Temat: Re: Kolejny bank do e-lokat
    Od: S <a...@w...pl>

    W dniu 2012-11-15 19:20, Krzysztof pisze:
    > http://www.skbank.pl/
    >
    > Na- 6-mies- 6,9%.
    > Jak sadze banki spoldzielcze maja gwarancje BFG, czyli kolejna nowosc po
    > Banku Polskiej Przedsiebiorczosci

    Jest haczyk. Oprocentowanie zmienne. Czyli po nałapaniu klientów ostro
    mogą pojechać w dół.

    --
    -----------
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-11-16 02:48:36
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "S" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > Banku Polskiej Przedsiebiorczosci

    Jest haczyk. Oprocentowanie zmienne. Czyli po nałapaniu klientów ostro

    Widac na to licza, beda mieli alibi ze wzgledu na obnizki stop NBP. Niech
    dadza stope stala, to wtedy wyjdzie, czy sa faktycznie konkurencyjni.

  • 4. Data: 2012-11-16 08:33:22
    Od: "Marcepan" <m...@m...on>

    > Jak sadze banki spoldzielcze maja gwarancje BFG

    BFG do tej pory nie uporało się z upadkiem Banku Staropolskiego w 2001, więc
    warte są tyle co gwarancja Nacional Fundación Untrabajo en Ayacucho

  • 5. Data: 2012-11-16 08:50:25
    Od: Michal Pl <m...@g...com>

    W dniu piątek, 16 listopada 2012 08:36:00 UTC+1 użytkownik Marcepan napisał:

    > BFG do tej pory nie upora�o si� z upadkiem Banku Staropolskiego w 2001, wi�c
    >
    > warte s� tyle co gwarancja Nacional Fundaci�n Untrabajo en Ayacucho

    Czy na pewno? Z tego co kiedyś czytałem, to to co było w 100% objęte ochroną, to
    zwrócili.