  • Data: 2019-06-25 01:18:13
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Santander
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Dawid Rutkowski" c...@g...co

    : A tak, przypomniało mi się, że był taki wynalazek
    : jak jeszcze z żabą nie miałem nic wspólnego. Powinno
    : dać się w ST zamienić na "konto jaki chcę", bezpłatne
    : (a nawet ma darmowe express elixir).

    Zatem popróbuję zamiany KGP na KJC... Dzięki za radę.

    -=-

    Co do mostu... Gdy tylko spostrzegłem problem -- dałem znać Bankowi,
    co zignorował i ignorował kolejne moje sygnały wskazujące na problem.
    IMO włożyłem aż nadto dobrej woli w ,,pokojowe'' rozwiązanie problemu.

    Teraz IMO juz tylko W... ;)

    Podczas zaś W -- warto współpracować z Bogiem (jak ponoć mówił
    JPiłdudski) czyli warto swe działania podejmować przy akompaniamencie
    nawałnicy Boskiej... Partia PiS (na czele którego stoi współwłaściciel,
    czy choćby były współwłaściciel Banku -- BZ WBK, czy BZ WBK KB Sg,
    czy Santander) przegrała właśnie proces dotyczący SN...

    Kiedy mam tłuc, jak nie teraz?!?!?!?

    --