  • Data: 2019-06-26 19:36:53
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Santander
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d1299da$0$534$6...@n...neostrada.pl

    > Czy od tej pory nie grożą mi opłaty? Nie muszę wydawać, wpłacać, wypłacać?...

    Spodziewając się braku odpowiedzi tutaj, zadałem u źródła, czyli w Banku.

    Oto odpowiedź:

    =======

    Dzień dobry,

    dziękujemy za przesłaną wiadomość.

    Na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu 60 minut, najpóźniej jednak w ciągu 24
    godzin.

    Do Państwa dyspozycji są również nasi doradcy, pod numerem infolinii 1 9999 (z
    zagranicy +48 61 81 1 9999) dostępni 24h/7dni.

    Pozdrawiamy

    Santander Bank Polska S.A.

    Kontaktuj się z nami, jak chcesz

    Dzień dobry Pani Danuto,

    dziękuję za przesłaną wiadomość.

    Nawiązując do otrzymanej wiadomości, informuję, że za prowadzenie rachunku Konto
    Jakie Chcę nie jest pobierana opłata.

    Na dzień dzisiejszy nie posiadamy informacji o wprowadzeniu opłat na tym rachunku.

    W przypadku kolejnych pytań zachęcam do skorzystania z opcji Odpowiedz.

    =======

    > Santander wzywa do życia w zgodzie z naturą...
    > [zwykle ci, którzy wzywają do zgody -- prą do wojny!!!]

    Idą upały... Ponoć jest jakoś tak:

    - jest gorąco, więc włączamy klimatyzację
    - klimatyzacja podgrzewa to, co za oknem
    i zużywa energię elektryczną uzyskiwaną
    ze spalania węgla i węglowodorów
    - spalanie węglowodorów daje w efekcie
    pożądaną energię i przy okazji wodę
    oraz dwutlenek węgla, ale spalanie
    węgla w efekcie pożądaną energię
    i przy okazji dwutlenek węgla
    - dwutlenek węgla daje efekt cieplarniany,
    więc jest gorąco...

    Właśnie Santander do mnie zadzwonił, ale choć telefon
    mam pół mera od rąk, nie zdołałem odebrać połączenia...
    (spodziewałem się telefonu, więc telefon mam pod ręką)

    --