  • Data: 2019-06-26 00:01:57
    Temat: Re: Kolejne podejście -- Santander
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5d127a36$0$17355$6...@n...neostrada.pl

    a2g0s.9042311.0.0.10445c0fnOhZjV

    http://eneuel.w.duna.pl/error/WagaS.png

    > Przeciwnik prowadzi przeciwko mnie dezinformacyjną wojnę
    > psychologiczną -- waga dotarła najwyraźniej bez dodatkowych
    > opłat... Chyba, że opłaty dopiero nadejdą...

    https://youtu.be/ZrHrmiUq_zw?t=787 <-- nauka walki wręcz...

    Mój przeciwnik najwyraźniej nie ma umiaru w walce...
    Oto dowód w sprawie:

    Serwis czasowo niedostępny. Sprawdź, czy ostatnia operacja została wykonana.
    Przepraszamy za utrudnienia
    Potrzebujesz pomocy? Masz pytania?
    Napisz: k...@s...pl lub zadzwoń: tel. 1 9999
    (opłata za minutę połączenia zgodnie z taryfą danego operatora).

    i najwyraźniej (tenże przeciwnik) jest w zmowie z operatorami
    telefonicznymi -- 'opłata za minutę' akurat teraz, gdy skończył
    się przydział Faktyczny...

    Uwaga: prosimy o podanie numeru zdarzenia - 510/811988.

    -=-

    Podchodzę [raczej podpełzam -- jak to na wojnie...] do metamorfozowania KGP w KJC...

    -=-

    Udało się?

    Aneks do Umowy konta osobistego został zawarty.
    Zmiana Twojego konta będzie widoczna najpóźniej
    po 1 dniu roboczym banku. Numer konta pozostał bez zmian.

    Co dalej...?

    Dopasuj konto do swoich potrzeb
    Wróć do strony Oferta banku
    Przejdź do strony startowej

    Czy od tej pory nie grożą mi opłaty? Nie muszę wydawać, wpłacać, wypłacać?...

    -=-

    BTW złotych mostów -- zasięgnąłem języka, więc wiem, co to 'polski most'... ;)

    https://youtu.be/_9qh5q8Iuqk?t=675 <-- polski most
    https://www.pb.pl/most-powietrzny-do-berlina-zachodn
    iego-1948-933080 <-- berliński most powietrzny
    https://www.fabdent.pl/_page/fabdent/upload/most_pl_
    2.jpg <--------.
    https://www.fabdent.pl/uslugi/protetyka/mosty <-- zgryźliwy most --'
    https://pl.bab.la/slownik/angielski-polski/most <-- 'most' w angielskim
    https://pl.sputniknews.com/video/201805157964110-Spu
    tnik-Polska-Rosja-Most-Krymski-rosja-polwysep-krymsk
    i-wladimir-putin-ciesnina-kerczenska-krym-ukraina-mo
    st-nad-ciesnina-kerczenska/
    <-- holenderski most krymski
    https://www.youtube.com/watch?v=-FWB5VUFKIo <-- Mostek Wheatstone'a WH-26 INCO

    Santander wzywa do życia w zgodzie z naturą...
    [zwykle ci, którzy wzywają do zgody -- prą do wojny!!!]

    -=-

    https://youtu.be/-hGXcKd5_eM?t=944 <-- most widziany oczami zachodzącego Słońca
    https://youtu.be/-hGXcKd5_eM?t=944 <-- most widziany oczami wschodzącego Słońca

    -=-

    Dzięki za radę przemienienia KGP w KJC...
    Czy od tej pory nie grozi mi (mojej matce) opłata za prowadzenie tego konta?...

    --