  • 21. Data: 2005-01-04 11:18:04
    Temat: Re: Klęska IKE
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    Kamil Jońca wrote:
    > on 2005-01-04 12:15 kursor said the following:
    > [...]
    >
    > Nie. A jeśli twierdzisz inaczej to podaj przepis.

    tak, po ukonczeniu 60 roku zycia ;-)
    przed 60 - masz racje :-)

    kursor

  • 22. Data: 2005-01-04 11:39:50
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005 11:29:35 +0100, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> wrote:

    >Khem - a nie wiesz, ze mozesz bez kosztow przenosic sie z IKE do IKE? ;)

    hmmm, to taka połowiczna konkurencja. Coś jak konta dla
    przedsiębiorców vs ROR. Niby banki konkurują ze sobą, ale siakoś
    dziwnie "firmowe" zawsze droższe...

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 23. Data: 2005-01-04 11:40:45
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 4 Jan 2005 12:00:23 +0100, "Robert Wicik"
    <r...@M...onet.pl> wrote:

    >Ja zapisałem siebie i żonę do IKE. W sumie trza mieć trochę kaski na czarną
    >godzinę, a jak można bez podatku, to jeszcze lepiej.

    jak będziesz wyciągał w "czarną godzinę", to podatek Ci pobiorą...
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2005-01-04 11:40:50
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote in
    message news:crdrf1$g47$2@inews.gazeta.pl...
    > Więc odpada ;-)
    > Fundusze akcji - niby inwestycja długofalowa ale dobrze mieć zawór
    > bezpieczeństwa w postaci szybkiego wyciągnięcia jednostek w przypadku
    > większego spadku giełdy.

    Jezu! Człowieku, ktrytykujesz gorliwie produkt, którego zupełnie nawet nie
    znasz!
    Po pierwsze - możesz dowolnie konwertować środki pomiędzy różnymi funduszami
    IKE tego samego towarzystwa. Możesz sobie jednocześnie ustalać dowolny
    koszyk.
    Po drugie - czym się różni zwykły fundusz np akcyjny towarzystwa X od
    funduszu IKE akcyjnego towarzystwa X - jeśli oparte są na tych samych
    wycenach - w momencie zrywania środków? Odpowiedź jest prosta - NICZYM. W
    tym i w tym przypadku naliczą Ci podatek taki sam.
    W czym Cię więc fundusze IKE ograniczają? :)

    pzdr
    topjes

  • 25. Data: 2005-01-04 11:42:53
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> wrote in message

    > jak będziesz wyciągał w "czarną godzinę", to podatek Ci pobiorą...

    A od normalnych to Ci nie pobiorą? A jak już mu się uda dotrwać do emerytury
    to przynajmniej będzie do przodu :)

    pzdr
    topjes

  • 26. Data: 2005-01-04 11:43:55
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl> wrote in
    message news:crdsci$l84$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale w ramach tego samego IKE też obowiązuje 1 rok "kwarantanny" na
    > zmianę rodzaju inwestycji?

    Marcin, poczytaj fragment Ustawy - wystarczy ok 15-20 paragrafów i wszystko
    jasne :)

    pzdr
    topejs

  • 27. Data: 2005-01-04 11:45:39
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "topjes" <n...@d...rady> napisał w wiadomości

    > czarną

    > A od normalnych to Ci nie pobiorą? A jak już mu się uda dotrwać do
    > emerytury
    > to przynajmniej będzie do przodu :)

    A komu uda sie dotrwac do emerytury w dzisiejszych czasach ? :-)

    D.

  • 28. Data: 2005-01-04 12:07:47
    Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>

    Tue, 4 Jan 2005 12:42:53 +0100, w <crdvfu$7g7$1@inews.gazeta.pl>, "topjes"
    <n...@d...rady> napisał(-a):

    > A jak już mu się uda dotrwać do emerytury
    > to przynajmniej będzie do przodu :)

    Bez jaj, oszczędzać po to, aby móc wybrać dopiero na emeryturze?
    To ja dziękuję za taki "produkt"... Ciekawe kto i komu ile posmarował, aby
    zwolnić te fundusze z podatku.

  • 29. Data: 2005-01-04 12:10:10
    Od: "Robert Wicik" <r...@M...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <j...@d...com.pl> napisał w wiadomości

    > jak będziesz wyciągał w "czarną godzinę", to podatek Ci pobiorą...

    właśnie liczę na to, ze nie będę musiał
    a jak już bym musiał, to i tak nie pobiorą wyższego podatku, niż bym
    oszczędzał w zwykłym Fi :)

  • 30. Data: 2005-01-04 12:17:12
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    <n...@d...rady> napisał(-a):

> [...]

    Bez jaj, oszczędzać po to, aby móc wybrać dopiero na emeryturze?
    To ja dziękuję za taki "produkt"... Ciekawe kto i komu ile posmarował, aby

    ===
    Przecież to jest Indywidualne Konto EMERYTALNE a nie
    inwestycyjno-spekulacyjne.

    pzdr
    topjes