  • 1. Data: 2005-01-03 23:51:55
    Temat: moneybookers - wplata/wyplata srodkow?
    Od: SrUbA <p...@S...pl>

    Witam,
    mam dwa pytania, szukalem w archiwum grupy i na stronie serwisu i
    znalazlem nie do konca wyczerpujace temat odpowiedzi.
    1) czy mozna wplacac srodki na konto moneybookers powiedzmy w kasie w
    banku (nie przelew z konta) (chodzi mi konkretnie o taka sytuacje: moj
    brat w Irlandii idzie np. do jednego z oddzialow Bank of Ireland,
    wypelnia druczek i wplaca na swoje konto w moneybookers) czy jest to
    mozliwe?
    1a) bo chyba trzeba odrzucic mozliwosc ze moze wplacic na moje konto w
    moneybookers zarejestrowane "w Irlandii", chyba ze sie myle. Dreczy mnie
    tu szczegolnie fakt ze gdzies w regulaminie serwisu jest napisane ze
    imie i nazwisko posiadacza rachunku bankowego z ktorego dokonywana jest
    wplata musi sie zgadzac z tym w moneybookers, a przy wplacie za pomoca
    "druczku" mozna wpisac dowolne imie (chyba ze ktos to sprawdza)
    2) czy mozna wyplacic srodki z konta moneybookers zarejestrowanego w
    Irlandii na polskie konto bankowe? Tu takze musi sie zgadzac imie i
    nazwisko, wiec na pewno odpada wyplata srodkow z konta mojego brata na
    moje polskie konto bankowe. W gre wchodzi wiec tylko konto brata
    zalozone w polskim banku.

    Z gory dzieki za odpowiedz
    Maciej

    p.s. pierwsze pytanie jest o tyle zasadne ze moj brat dostaje wyplate w
    gotowce (jest legalnie zatrudniony i nie wiem szczerze mowiac dlaczego
    pracodawca tak robi), wiec musialby specjalnie zalozyc konto zeby robic
    przelewy, a z wlasnego doswiadczenia wiem ze zalozenie konta w
    irlandzkim banku jest BIG problemem (zaswiadczenia od pracodawcy,
    miejsca zamieszkania itp. - koszmar) IMHO przydala by im sie wieksza
    kokurencja, wlasciwie jest tylko 5-6 liczacych sie bankow, ale moze na
    taki maly kraj wystarcza...