  • 11. Data: 2014-06-19 18:08:02
    Temat: Re: Klade gotówke, biore karte przedplacona i wychodze bez umowy czy innej kuli u nogi?
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-06-19 16:37, 666 pisze:
    > Myślisz?
    > A przy opłacaniu za kartę żądają podania danych osobowych i okazania D.O.?
    >

    > -----

    Nie wiem jaka teraz, ale kiedyś kupowałem kartę w placówce bzwbk bez
    okazywania jakichkolwiek dokumentów. A tak jak pisałem doładowywać można
    anonimowo przekazem pocztowym.

  • 12. Data: 2014-06-19 18:09:31
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-06-19 16:37, 666 pisze:
    > Myślisz?
    > A przy opłacaniu za kartę żądają podania danych osobowych i okazania D.O.?
    >

    > -----

    http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplaco
    ne-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-dol
    adowaniem.html

  • 13. Data: 2014-06-19 23:55:50
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Jun 2014 16:36:28 +0200, " 666" <j...@g...pl> wrote:
    > Pytanie, jak zapłacić w sieci.
    > Przy płatności chyba zawsze trzeba podać imię i nazwisko, a karta
    zanonimizowana takich danych nie ma.

    Ma, np. karty mBanku mają wytłoczoną nazwę "Stadion Narodowy" I to
    podaje się płacąc w sieci i działa. Podejrzewam, że dla kart prepaid
    nie jest weryfikowany holder name i można podać cokolwjek.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2014-06-20 11:07:59
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > http://www.bzwbk.pl/karty-platnicze/karty-przedplaco
    ne-pre-paid/karty-z-doladowaniem/karta-prepaid-z-dol
    adowaniem.html

    Ale co podać jako nazwisko gdy na karcie tego nie ma? No i adres? Gdy
    płatność za towar to najlepiej by był
    zgodny z wysyłkowym, ale dla usługi?

    Arek

  • 15. Data: 2014-06-20 11:48:16
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 20 czerwca 2014 11:07:59 UTC+2 użytkownik Arek napisał:
    > Ale co poda? jako nazwisko gdy na karcie tego nie ma?
    A musi być na karcie?
    Jeśli dobrze pamiętam to niektóre ionstytucje wydawały karty gdzie samemu można było
    wybrać co ma być na niej nadrukowane zamiast nazwiska.

    > No i adres? Gdy
    > p?atno?? za towar to najlepiej by by?
    > zgodny z wysy?kowym, ale dla us?ugi?
    Adres właściciela karty?

  • 16. Data: 2014-06-20 12:41:48
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Ale co poda? jako nazwisko gdy na karcie tego nie ma? No i adres? Gdy
    > p?atno?? za towar to najlepiej by by?
    > zgodny z wysy?kowym, ale dla us?ugi?

    Ja wpisuję jakies wymyślone nazwisko, płatność przechodzi.

  • 17. Data: 2014-06-20 13:13:56
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Jesteś pewien?
    Jaka karta?

    -----

  • 18. Data: 2014-06-20 13:37:06
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-06-20 13:13, 666 pisze:
    > Jesteś pewien?
    > Jaka karta?
    >

    > -----

    Internetowa bzwbk i upominkowa bzwbk. Sprawdzone.

  • 19. Data: 2014-06-21 00:55:33
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 20 Jun 2014 13:13:56 +0200, " 666" <j...@g...pl> wrote:
    > Jesteś pewien?
    > Jaka karta?

    tak się dopytujesz o te prepaidy i niedowierzasz - pochwal się jaki
    wałek wymyśliłeś ;)

    --
    Marek

  • 20. Data: 2014-06-25 01:52:13
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    Marek napisał(a) w wiadomości: ...

    >tak się dopytujesz o te prepaidy i niedowierzasz - pochwal się jaki
    >wałek wymyśliłeś ;)

    Pytnie nie do mnie, ale... Załóżmy, że płacę w sklepie za bułki (żartowałem,
    za skrzynkę wódki...) nie życzę sobie by pozostał po tym wyraźny ślad
    w bankowych zapisach. Po prostu karta zamiast gotówki.
    Płacąc w sieci zależy mi by towar dotarł na adres a dane z karty były
    dodatkowym dowodem w razie ew. problemów.

    Przy płaceniu w sieci wymagają nazwiska, adresu (CVV2 też). Co prawda
    sprzedawca zwykle wyręcza się innym serwisem/bankem więc nie wie co
    się poda przy realizacji płatności ale niech na wszelki wypadek dane
    podane jemu do wysyłki zgadzają się z "kartowymi". Więc zależy mi na
    podaniu własnych. Ale jak to jest weryfikowane dla kart niespersonalizowanych?
    Czy nie odrzucą takiej płatności?

    Kiedyś było chyba na grupie o kredytówkach Nordei obsługiwanych przez
    chyba BZ WBK właśnie. Ciekawostka: w bankomatach BZ WBK było
    więcej funkcji dostępnych do tych kart niż w bankomatach Nordei.
    Ale inną ciekawostką miała być możliwość płacenia w USA w sklepach
    które wymagają AVS (to jakieś ichnie potwierdzenie adresu karty) i
    europejskie, zwłaszcza z tej strony kanału La Manche tego nie obsługują.
    Chyba z tego powodu się kiedyś od sklepu w USA odbiłem.
    Karty Nordei podobno przechodziły taką weryfikację pozytywnie (w
    przeciwieństwie do własnych kart BZ WBK). Nie sprawdziłem bo mi chęć
    na zakup przeszła.
    (było trochę w wątku Pre-paid USA z marca 2009, było też wcześniej ale
    nie znalazłem)
    Jeżeli obecne pre-paidy BZ WBK dawałyby możliwość płacenia "z AVS-em"
    to byłbym zainteresowany.

    Arek